Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2009-01-06, 10:24
Niefabryczna instalacja gazowa LPG
Autor Wiadomość
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-31, 09:23   

jan ostrzyca napisał/a:
JAk mierzycie realne zużycie LPG?


Przy LPG chyba nawet fajniej się mierzy, bo możesz "wyjeździć" gaz do końca. Czyli pusty zbiornik, tankowanie z zapisaniem litrów i jazda do końca.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-01-31, 09:53   

MarkD napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
JAk mierzycie realne zużycie LPG?


Przy LPG chyba nawet fajniej się mierzy, bo możesz "wyjeździć" gaz do końca. Czyli pusty zbiornik, tankowanie z zapisaniem litrów i jazda do końca.


ta metoda, przynajmniej zastosowana na początku eksploatacji pozwoli dodatkowo ustalić praktyczną pojemność zbiornika LPG co ułatwi w przyszłości (po ustaleniu normy zużycia) szacowanie ilości gazu pozostałego w zbiorniku i tym samym zasięgu na pozostałym... :lol:
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-31, 11:48   

TD Pedro napisał/a:
MarkD napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
JAk mierzycie realne zużycie LPG?


Przy LPG chyba nawet fajniej się mierzy, bo możesz "wyjeździć" gaz do końca. Czyli pusty zbiornik, tankowanie z zapisaniem litrów i jazda do końca.


ta metoda, przynajmniej zastosowana na początku eksploatacji pozwoli dodatkowo ustalić praktyczną pojemność zbiornika LPG co ułatwi w przyszłości (po ustaleniu normy zużycia) szacowanie ilości gazu pozostałego w zbiorniku i tym samym zasięgu na pozostałym... :lol:


Czy pistolety do LPG automatycznie odcinają tankowanie po osiągnięciu pewnego ciśnienia w zbiorniku? Czy z waszego doświadczenia wynika, że odcięcie następuje przy podobnym nabiciu zbiornika?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-31, 12:13   

Landi Renzo 2 generacji w escorcie zawsze odbijało po napełnieniu zbiornika w 80%, był tam jakiś zawór za to odpowiedzialny (wtedy następuje charakterystyczny dzwięk dystrybutora lpg i odcina dopływ lpg do zbiornika). Owszem, jakieś różnice mogą być w zależności od temperatury, ale z mojego doświadczenia wynika że pomiędzy mrozami -20stC a upałami 32st C było to jakieś 0,5-0,7 litra (ta sama stacja, ten sam dystrybutor) a więc w praktyce nie ma to wpływu np na zasięg na 1 zbiorniku
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-01-31, 12:26   

benny86 napisał/a:
Landi Renzo 2 generacji w escorcie zawsze odbijało po napełnieniu zbiornika w 80%, był tam jakiś zawór za to odpowiedzialny (wtedy następuje charakterystyczny dzwięk dystrybutora lpg i odcina dopływ lpg do zbiornika). Owszem, jakieś różnice mogą być w zależności od temperatury, ale z mojego doświadczenia wynika że pomiędzy mrozami -20stC a upałami 32st C było to jakieś 0,5-0,7 litra (ta sama stacja, ten sam dystrybutor) a więc w praktyce nie ma to wpływu np na zasięg na 1 zbiorniku


zasięg jest warunkowany (podobnie jak przy "jeździe na benzynie") bieżącym zużyciem paliwa wynikającym z: długości jednorazowo pokonywanych dystansów - miasto/korki, temperatury, dynamiki jazdy, prędkości... , dystrybutor rzeczywiście automatycznie się wyłącza (zawór ciśnieniowy w zbiorniku LPG po maksymalnym napełnieniu rzędu 80-85% odcina możliwość dalszego napełniania)... praktycznie nie ma możliwości przepełnienia/przelania zbiornika :-)
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-31, 12:39   

To, jakie pozostałe czynniki oprócz ilości zatankowanego paliwa mają wpływ na zasięg nie musisz nikomu tłumaczyć,a jeśli już to chyba nie w tym wątku żeby spamu nie robić. Chciałem tylko zaznaczyć, że ewentualne różnice mają znikome znaczenie praktyczne
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-01-31, 13:49   

benny86 napisał/a:
To, jakie pozostałe czynniki oprócz ilości zatankowanego paliwa mają wpływ na zasięg nie musisz nikomu tłumaczyć,a jeśli już to chyba nie w tym wątku żeby spamu nie robić. Chciałem tylko zaznaczyć, że ewentualne różnice mają znikome znaczenie praktyczne


jesteś strasznie drażliwy ;-) zupełnie niepotrzebnie - zapewniam, że nie było intencją udzielanie Ci lekcji nt. czynników decydujących o zużyciu paliwa, co jest pośrednio związane z tematem ale zawarte w jednym poście (dot. meritum sprawy) którego treść autor ma prawo formułować wg własnego punktu widzenia...(niepokój o spam nieuzasadniony :-P )... luzik... :lol: pzdr.
 
koniu 


Marka: Lancia
Model: Ypsilon
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 516
Skąd: Wrocław / Rybnik
Wysłany: 2011-01-31, 18:37   

U mnie zmieścił się podwieszany zbiornik 51 litrów, do którego wchodzi max 43 litry z małym hakiem ("poduszka" powietrzna musi być). Na instalacji mam przejechane prawie 4 tys., ale muszę pojechać 2 raz do regulacji bo mi się za często bieda robi w aktualnych temperaturach ... niepotrzebnie mi zmienili temp. "przeskoku" z 40 na 30 st. ... chyba gość mnie źle zrozumiał jak tłumaczyłem problem ...
Ostatnio zmieniony przez koniu 2011-01-31, 18:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
body2012 
Zielony listek


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 16 16V
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 2011-01-31, 21:02   

Koledzy a moze ktos sie orientuje jak montuja Landi Rezno Omegas w Rzeszowie i okolicach ?Znalazłem kilka warsztaów w necie ale nic nie wiem jaką maja opinie jesli ktos cos wie podajcie cos Dzieki! :-/ :?:
_________________
body2012
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-01, 08:48   

koniu napisał/a:
U mnie zmieścił się podwieszany zbiornik 51 litrów, do którego wchodzi max 43 litry z małym hakiem ("poduszka" powietrzna musi być). Na instalacji mam przejechane prawie 4 tys., ale muszę pojechać 2 raz do regulacji bo mi się za często bieda robi w aktualnych temperaturach ... niepotrzebnie mi zmienili temp. "przeskoku" z 40 na 30 st. ... chyba gość mnie źle zrozumiał jak tłumaczyłem problem ...


"Bieda" tj. zbyt duże zużycie LPG? Jaka powinina być temperatura "przeskoku"?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
koniu 


Marka: Lancia
Model: Ypsilon
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 516
Skąd: Wrocław / Rybnik
Wysłany: 2011-02-01, 16:14   

jan ostrzyca napisał/a:
koniu napisał/a:
U mnie zmieścił się podwieszany zbiornik 51 litrów, do którego wchodzi max 43 litry z małym hakiem ("poduszka" powietrzna musi być). Na instalacji mam przejechane prawie 4 tys., ale muszę pojechać 2 raz do regulacji bo mi się za często bieda robi w aktualnych temperaturach ... niepotrzebnie mi zmienili temp. "przeskoku" z 40 na 30 st. ... chyba gość mnie źle zrozumiał jak tłumaczyłem problem ...


"Bieda" tj. zbyt duże zużycie LPG? Jaka powinina być temperatura "przeskoku"?


Już o tym gdzieś pisałem - skaczące obroty przy dolnej granicy i gaśnięcie silnika przy spadku do ok. 500 obr. na jałowym ... parę razy się mało nie zabiłem jak redukowałem bieg przy dojeździe do skrzyżowania (np. przy 40 km/h, wciśnięte sprzęgło, spadek obrotów, wyłączenie silnika) ... druga rzecz to był efekt braku paliwa w zbiorniku - szarpało jakby się skończyło i tak jak normalnie przy braku gazu przechodził po sygnale dźwiękowym na benzynę ... wszystko oczywiście przy zimnym silniku ... powiedziałem facetowi co i jak i że muszę długo (10 km) jechać na benzynie, żeby mi w tym 2 przypadku zaskoczyło, a ten mi przestawił temperaturę, dzięki czemu szybciej przeskakuje i jest szybciej problem (silnik jest mniej nagrzany). Co ciekawe drugi problem jak na razie nie występuje, ale nie wiem czy nie będzie coś na rzeczy z wtryskiwaczami, czy coś w ten deseń ...
Aha - wymienili mi wtedy jeszcze puszkę z bezpiecznikami od komputera z instalacji, bo jeden był przypalony.
Ostatnio zmieniony przez koniu 2011-02-01, 16:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
body2012 
Zielony listek


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 16 16V
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 2011-02-01, 22:12   

jan ostrzyca napisał/a:
W tym tygodniuu umawiam się na montaż Landi Rezno Omegas. W LU cena zestawu to 3 tysiaki.

Kolego mozesz mi podac co weszło w skład tego zestawu.Chodzi mi o nazwy tj,reduktora ,wtrysków,listwy itd),ile czekałes na termin i ile trwało zakładanie tzn rano dałes auto a wieczorem juz odebrałes czy jak? chce porownac sobie to z innym zakładem .powiedz czy poleciłbys ten zakład mojemu Dusterowi?pozdro
_________________
body2012
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-02, 09:05   

body2012 napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
W tym tygodniuu umawiam się na montaż Landi Rezno Omegas. W LU cena zestawu to 3 tysiaki.

Kolego mozesz mi podac co weszło w skład tego zestawu.Chodzi mi o nazwy tj,reduktora ,wtrysków,listwy itd),ile czekałes na termin i ile trwało zakładanie tzn rano dałes auto a wieczorem juz odebrałes czy jak? chce porownac sobie to z innym zakładem .powiedz czy poleciłbys ten zakład mojemu Dusterowi?pozdro


W zakładzie powiedzieli mi, że montaż wymaga 13 roboczogodzin. Wóz oddałem po południu a natępnego dnia po południu odebrałem. Nie potrafię plecac tego zakładu bo jak powiada pismo "po owocach ich poznacie", przede mną dwa lata gwarancyjnych przegladów u nich więc się zobaczy.

Co do obsługi, to byli dość konktretni, wywiązali się z ceny i terminów, dają zniżkę na serwisowanie u nich istalacji 10% i na paliwo LPG 5 gr. pod warunkiem wożenia ich ramek na rejestrację.

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2011-02-02, 09:45 ]
Raport spalania: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=78020#78020.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
gigi303 



Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 888
Skąd: W-WA
Wysłany: 2011-02-02, 20:20   

jan ostrzyca napisał/a:
gigi303 napisał/a:
przeważnie dwie regulacje wystarczają, pierwsza po dystansie 25-30tys. km a druga 50-60 tys. trzeciej chyba nikt jeszcze nie zaliczył - czyli wychodzi co 30tys km


Moje pytanie dotyczyło różnic LPG/PB95. Zadałem je dlatego, że w ASO mówiono mi, że ten silnik nie wymaga regulacji zaworów, ale dotyczyło to samej benzyny. W gazowni mechanik twierdzi, że każdy silnik wymaga regulacji zaworów. Niezależnie czy chodzi na PB czy na LPG. I bądź tu mądry...

Czy silnik 1.6 8V chodzący na samej benzynie też wymaga regulacji zaworów?


Ten silnik jeśli jest zasilany LPG wymaga regulacji zaworów, jeśli tylko PB to jej nie potrzebuje, przynajmniej nikt na forum nie wspominał aby musiał robić regulację na samej PB, może po 200 000km komuś się przydarzy
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2011-02-02, 20:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-02-08, 18:41   

jan ostrzyca@
jak się sprawuje instalacja LPG? ile przejechałeś już kilometrów? o ile większe zużycie gazu w stosunku do benzyny? czy instalacja działa już bez zarzutu (pisałeś wcześniej, że przy przełączaniu się z benzyny na gaz "szarpie"? byłem w Trans-Wag i oglądałem instalację montowaną akurat w Dusterze i wizualnie oraz po przeczytaniu ulotki :-P wygląda to zachęcająco... :lol:
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-09, 16:05   

TD Pedro napisał/a:
jan ostrzyca@
jak się sprawuje instalacja LPG? ile przejechałeś już kilometrów? o ile większe zużycie gazu w stosunku do benzyny? czy instalacja działa już bez zarzutu (pisałeś wcześniej, że przy przełączaniu się z benzyny na gaz "szarpie"? byłem w Trans-Wag i oglądałem instalację montowaną akurat w Dusterze i wizualnie oraz po przeczytaniu ulotki :-P wygląda to zachęcająco... :lol:


Raport zdam po miesiącu, jak powyliczam koszty. Na razie umiarkowany optymizm.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
gigi303 



Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 888
Skąd: W-WA
Wysłany: 2011-02-09, 18:59   

ja pozwolę sobie tylko wtrącić że przejechałem na LPG 60tyś i u mnie różnica wynosi 2-2,5 litra od tego co podaje komputer w zużyciu PB
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-02-09, 19:13   

gigi303 napisał/a:
ja pozwolę sobie tylko wtrącić że przejechałem na LPG 60tyś i u mnie różnica wynosi 2-2,5 litra od tego co podaje komputer w zużyciu PB


możesz doprecyzować: czy chodzi Ci o faktycznie większe czy mniejsze (o 2-2,5 l) zużycie benzyny w stosunku do tego co pokazuje komputer czy o to, że silnik zużywa o 2-2,5 l gazu więcej niż benzyny... ;-) (chciałbym właściwie zrozumieć :oops: )
Ostatnio zmieniony przez TD Pedro 2011-02-09, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
gigi303 



Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 888
Skąd: W-WA
Wysłany: 2011-02-12, 09:57   

no mogłem precyzyjniej napisać :-) chodziło mi o większe spalanie LPG, czyli jak mi komputer wskazuje zużycie PB 7,5-8,9(w zależności od stylu jazdy) to faktyczne zużycie LPG wynosi o 2-2,5 L więcej
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-02-12, 11:40   

gigi303 napisał/a:
no mogłem precyzyjniej napisać :-) chodziło mi o większe spalanie LPG, czyli jak mi komputer wskazuje zużycie PB 7,5-8,9(w zależności od stylu jazdy) to faktyczne zużycie LPG wynosi o 2-2,5 L więcej


o to mi chodziło ;-) dzięki... :-) napisz jeszcze czy faktyczne zużycie PB pokrywa się ze wskazaniami komputera?
 
gigi303 



Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 888
Skąd: W-WA
Wysłany: 2011-02-15, 21:35   

mi jest ciężko stwierdzić bo jeżdżę tylko na LPG wyliczenia robię tylko na gazie bo tankuję zawsze do pełna :mrgreen: na PB jeżdżę sporadycznie i nie mam porównania bo mi cały zbiornik starcza prawie na rok :-)
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2011-02-15, 21:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
mike2144 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: sandero
Silnik: 1.4 mpi+lpg brc
Rocznik: 2010
Wersja: Ambiance
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 1
Skąd: gdansk
Wysłany: 2011-02-28, 10:48   

Mam prośbę szukam gotowej mapy do sequent 24, sam nie umiem jej stworzyć. Chodzi mi oczywiście żeby spalanie było jak najmniejsze.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-08, 21:26   

Po miesiącu używania LPG oszczędność na wydatkach na paliwo wyniosła ok. 300 zł. Instalka zwróci się po ok. 10 m-cach, a prawdopodobnie nieco wcześniej, zważywszy na sezon wakacyjny.

Obecnie w Lublinie cena PB 95 waha się od 4.86 (Leclerc) do 4.95 (CPN Zygmuntowskie), LPG kosztuje od 2.39 (Karfur Witosa) do 2.59 (BP po Zamkiem).

Przy pierwszym przeglądzie gazownik rzekł, że silniki Renault 1.6 dobrze pracują na gazie, ale palą sporo, tj. średnio 10 l. LPG, niezależnie czy trasa czy miasto. Potwierdzam to. 1.6 mpi smoli 10l. LPG zarówno w mieście jak i trasie.

El kolegino, używający furmankę systemu Octavia kombi 1.6 (102 hp) orzekł, że używanie LPG na autostradzie powyżej 100 km/h jest całkowicie nieopłacalne. Wierzę.

Gazownik twierdzi, że gazowanie silników renault 1.4 8 v jest niepłacalne, bo palą straszliwe ilości LPG. Też wierzę.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-03-09, 07:40   

czy bardzo się pomyliłem licząc (na podstawie podanych przez Ciebie cen paliw), że tą oszczędność uzyskałeś przy przebiegu ok. 1200 km? :-)
 
Gość

Wysłany: 2011-03-09, 12:44   

jan ostrzyca napisał/a:
Gazownik twierdzi, że gazowanie silników renault 1.4 8 v jest niepłacalne, bo palą straszliwe ilości LPG. Też wierzę.

Możesz coś więcej na ten temat napisać?
Właśnie przymierzam się do kupna używanego logana 1.4 mpi 75KM i myślałem o założeniu w nim gazu.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne