Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: laisar
2011-03-12, 11:40
Duster-wymiana silnika a utrata wartości
Autor Wiadomość
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-12, 08:22   Duster-wymiana silnika a utrata wartości

Wydzielone z tematu Akcja przywoławcza Renault, Dacia.


Czekający na dustery i ci, którzy je właśnie odebrali mają spory dylemat. Wg mnie wada silnika, która wymaga wymiany jednostki stanowi przesłankę do żądania wydania nowego samochodu bez wad, lub odstąpienia od umowy i żądania zwrotu całej kasy, lub zwroty częsci kasy w związku z utratą wartości pojazdu.

Wiem, że to niekoniecznie użądza dusterowców, ale zauważcie, że przy ewentualnej odsprzedaży będą problemy. Kupujący na wiadomość, że auto ma wymieniany silnik nabierze podejrzeń (słusznych), że coś z wozem jest mocno nie tak. Ja w każdym razie bym zrezygnował z zakupu używanego auta z wymienionym silnikiem, a już na pewno nie za cenę katalogową.

Moja rada dla dusterowców po przeszczepach: żądajcie od sprzedawcy obniżenia ceny w związku z wadą pojazdu i utratą wartości przy odsprzedaży. Ja bym zaczął od 20% ale 10% też jest do przyjęcia. Skoro renault chce załatwić sprawę po cichu wykorzytajcie to i ostro dociśnijcie.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-03-12, 11:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-03-12, 09:46   

W dowodzie nie ma numeru silnika i nikt się nie dowie, że silnik był wymieniany. Druga rzecz ciekawe czy wymienią komuś silnik na nowy jeżeli przejechał już np.80tys.km , to tym bardziej zyska na tym a nie straci mając nowy silnik.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-12, 11:34   

jan ostrzyca napisał/a:
Kupujący na wiadomość, że auto ma wymieniany silnik nabierze podejrzeń (słusznych), że coś z wozem jest mocno nie tak

Z tą "słusznością" to bez przesady - wymiana silnika w całości to nie jest przesadnie skomplikowana czynność i jeżeli wiadomo kto, gdzie i dlaczego wymieniał, to samo z siebie to nie jest to żadna oznaka, że z autem "jest coś nie tak".

Tyle że to nie ma żadnego znaczenia - bo właściciel jest poszkodowany od razu, tu i teraz: ingerencja jest faktem, a ASO nie zawsze, ale jednak zbyt często wydaje się mieć słabsze metody kontroli jakości niż fabryka.

Zatem tym, który już odebrali i będą musieli wymieniać, rzeczywiście należałoby się jakieś zadośćuczynienie. MSZ najlepsze byłoby jednak np maksymalne przedłużenie gwarancji, darmowe przeglądy, obie te rzeczy lub coś w tym stylu. No ale to już oczywiście kwestia gustu.

Natomiast osoby wciąż przed odbiorem mogę żądać tylko rekompensaty za ewentualny dłuższy czas oczekiwania - dostaną przecież chyba auta wedle prawa zupełnie nowe i w pełni sprawne, tyle że spóźnione?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-03-12, 11:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-12, 12:13   

laisar napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
Kupujący na wiadomość, że auto ma wymieniany silnik nabierze podejrzeń (słusznych), że coś z wozem jest mocno nie tak

Z tą "słusznością" to bez przesady - wymiana silnika w całości to nie jest przesadnie skomplikowana czynność i jeżeli wiadomo kto, gdzie i dlaczego wymieniał, to samo z siebie to nie jest to żadna oznaka, że z autem "jest coś nie tak".

Tyle że to nie ma żadnego znaczenia - bo właściciel jest poszkodowany od razu, tu i teraz: ingerencja jest faktem, a ASO nie zawsze, ale jednak zbyt często wydaje się mieć słabsze metody kontroli jakości niż fabryka.

Zatem tym, który już odebrali i będą musieli wymieniać, rzeczywiście należałoby się jakieś zadośćuczynienie. MSZ najlepsze byłoby jednak np maksymalne przedłużenie gwarancji, darmowe przeglądy, obie te rzeczy lub coś w tym stylu. No ale to już oczywiście kwestia gustu.

Natomiast osoby wciąż przed odbiorem mogę żądać tylko rekompensaty za ewentualny dłuższy czas oczekiwania - dostaną przecież chyba auta wedle prawa zupełnie nowe i w pełni sprawne, tyle że spóźnione?


Z zasady kupujący umawia się ze sprzedającym, że przedmiotem transakcji jest fabrycznie nowe, w pełni sprawne auto.

W przypadku dusterów auto jest tylko fabrycznie nowe a nie jest sprawne, bo wymaga bardzo poważnej naprawy. Tak więc sprzedający narusza podstawowe warunki transakcji. To, że sprzedajacy naprawia samochód na własny koszt jest bez znaczenia, bo miał dostarczyć samochód sprawny. I tyle. Teraz pytanie co się należy kupującemu za dostrczeniu mu towaru niezgodnego z zawartą umową? Jak pamiętam, może być to wymiana towaru na nowy pozbawiony wad, odstąpienie od umowy ze zwrotem kasy, zwrot części kasy rekompensującej niezgodność z umową, naprawa towaru przez sprzedawcę. To, że dusterowcom coś się nalezy jest oczywiste, ale uważam, że to coś to więcej niż pokątna naprawa ale prawdziwa rekompensata.

Co do słuszności lub nie podejrzeń co do stanu pojazdu, ktre mogą wystąpić u kupujacego używkę, niech każdy sobie odpowie sam, czy fakt wymiany silnika nie da mu do myślenia? Ja przynajmniej, wybierałbym samochód, który nie przechodził tak poważnych napraw.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-12, 12:26   

Dziękuję za wykład, ale przecież właściwie całkowicie się zgadzamy (: - za wymianę w już odebranych dusterach prawie na pewno zasadne jest dodatkowe zadośćuczynienie, a dalsza ocena takiego auta to już sprawa subiektywna...
 
lep 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dCi 90 FAP
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 89
Skąd: DG
Wysłany: 2011-03-12, 12:46   

Jan ma sporo racji w tym temacie bo powiedzmy sobie szczerze montaż silnika w fabryce to zupełnie inna historia. Na taśmie wszystko ma swoją kolejność: smarowanie, zabezpieczanie nakrętek, dokręcanie z odpowiednim momentem, wszystkie części nowe.

A teraz co może pójść nie tak w ASO:

1) pośpiech bo przecież klient czeka i się wnerwia.
2) możliwość wykorzystania używanych podkładek gumowych różnych zawleczek itp.
3) możliwość dokręcenia na oko (lewy serwisant, pośpiech itp.)
4) możliwość uszkodzenia kabli wiązek spinek (wiadomo jednorazowe czasem)
5) jeśli sam silnik to odkręcanie skrzyni biegów a w związku z tym wycieki oleju itp.

Ogólnie wymiana silnika to nie dmuchanie w patyk tylko poważna operacja i może wiele zmienić a potem oczywiście wszystko na gwarancji można jeździć i co 2 dzień zapraszamy :-)
 
paweld 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x4 :)
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-03-12, 13:18   

Witam,
Tylko proszę mi nie mówić, że odebrałem samochód (10.03.2011), nie zdążyłem się nim pochwalić na forum, bo jeździłem :) a tu bum... :(
Rok produkcji luty 2011... 4x4 benzyna - mój silnik też idzie do wymiany lub naprawy...??
pozdrawiam
paweld.
Ostatnio zmieniony przez paweld 2011-03-12, 13:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
roboniu 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1,6
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2011-03-12, 13:42   

a ja mam odbiur w poniedziałek też w benzynie w piątek byłem w salonie i nic mi nie mówili o żadnej wadzie no i teraz mam problem co robić odbierać czy nie
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-12, 13:54   

roboniu napisał/a:
a ja mam odbiur w poniedziałek też w benzynie w piątek byłem w salonie i nic mi nie mówili o żadnej wadzie no i teraz mam problem co robić odbierać czy nie


Z tego co pisali inni koledzy informacje o wadzie i koniecznej naprawie dostawali już po odbiorze auta. To lepsze dla RP po odmowa odbioru z powodu niezgodności towaru z umową = zwrot kasy + zwrot podwójnej zaliczki i kłopot z popsutym wozem na placu. Po odbiorze klient jest miękkszy i nawet może się ucieszyć, że RP tak sprawnie i za darmo naprawi mu samochód... Taka taktyka.

Nikt raczej nie obierze samochodu z silnikiem do wymiany?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2011-03-12, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-03-12, 14:00   

Renault jest w miarę uczciwym producentem i często partycypuje w kosztach naprawy po gwarancji jeżeli się serwisowało samochód i auto nie jest zbyt stare.Sam miałem w Megane wymieniany cały rozrząd i uszczelniacze silnika po gwarancji przy przebiegu 15tys.km. Zapłaciłem wtedy tylko 20% kosztów robocizny.
Tak samo tutaj wymiana całego silnika a nie np. wału korbowego jest lepsza dla klienta, równie dobrze Dacia mogłaby wymieniać tylko wał korbowy.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-12, 14:02   

TAXI AIRPORT napisał/a:
Renault jest w miarę uczciwym producentem i często partycypuje w kosztach naprawy po gwarancji jeżeli się serwisowało samochód i auto nie jest zbyt stare.Sam miałem w Megane wymieniany cały rozrząd i uszczelniacze silnika po gwarancji przy przebiegu 15tys.km. Zapłaciłem wtedy tylko 20% kosztów robocizny.
Tak samo tutaj wymiana całego silnika a nie np. wału korbowego jest lepsza dla klienta, równie dobrze Dacia mogłaby wymieniać tylko wał korbowy.


Kluczowe słowa to "w miarę" i "często". Mam jak najgorsze doświadczenia z realizacją gwarancji przez Renault, więc mnie jakoś nie przekonują.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2011-03-12, 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
roboniu 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1,6
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2011-03-12, 14:50   

właśnie dzwoniłem do salonu zarzekali się ze nic nie wiedzą o akcji przywoławczej i w żadnym wypadku by mi nie wydali auta z uszkodzonym silnikiem
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-12, 16:07   

laisar napisał/a:
Natomiast osoby wciąż przed odbiorem mogę żądać tylko rekompensaty za ewentualny dłuższy czas oczekiwania - dostaną przecież chyba auta wedle prawa zupełnie nowe i w pełni sprawne, tyle że spóźnione?

Laisar jedyna rekompensata to ta która jest w umowie a reszta to dobra wola dilera i RP :-D
Proponuje przeczytać Artykuł V:

Umowa.jpg
Plik ściągnięto 289 raz(y) 161,25 KB

 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-12, 23:12   

Seal napisał/a:
laisar napisał/a:
Natomiast osoby wciąż przed odbiorem mogę żądać tylko rekompensaty za ewentualny dłuższy czas oczekiwania - dostaną przecież chyba auta wedle prawa zupełnie nowe i w pełni sprawne, tyle że spóźnione?

Laisar jedyna rekompensata to ta która jest w umowie a reszta to dobra wola dilera i RP :-D
Proponuje przeczytać Artykuł V:


Umowa umową, ale jest jeszcze Kodeks Cywilny, który reguluje odpowiedzialność sprzedawcy za wydanie klientowi towaru niezgodnego z umową. Gdy niezgodnośc towaru z umową jest istotna kupujący może odstąpić od umowy. Wada silnika powodująca konieczność jego wymiany jest "istotną" niezgodnością towaru z umową. W przypadku odstąpienia od umowy diler może być w sytuacji, że odda klientowi kasę + podwójną zaliczkę+zostanie z popsutym wozem na placu.

Dlatego w interesie dilera jest by klient nie odstapił od umowy, dlatego diler powinien klienta stosownymi argumentami przekonać.

Jak na razie dilernie wymianiają po cichu silniki licząc na to, że nie zostaną z wadliwymi samochodami na swoich placach.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
Ryszard 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 22luty2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 107
Skąd: Pleszew
Wysłany: 2011-03-13, 10:24   

laisar napisał/a:
wymiana silnika w całości to nie jest przesadnie skomplikowana czynność

Wymiana zarówki to tak. Ale nie silnika. Ciekaw jestem czy byłbyś sam był taki wyluzowaany tym zabiegiem, gdyby to dotyczyło twojego nowego , upragnioonego auta, ufff panowie, jak już laisar dyplomatycznie musi bronic Koncern Renault,
a inni moderatorzy nawet sie nie odzywają, to chyba cieniutko ...
tak trochę widze to "posprzątać pod dywan nawet na daciaklub.pl"
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-13, 11:29   

Bez przesady. Wymiana silnika , to naprawdę żadna wielka sprawa. Auto ani nie straci , ani nie zyska na wartości , przy założeniu , że nie poinformujesz kolejnego nabywcy o tym fakcie.
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-03-13, 11:48   

esdziewiaty napisał/a:
...przy założeniu , że nie poinformujesz kolejnego nabywcy o tym fakcie.

kupując samochód ideałem byłoby wiedzieś o takim zdarzeniu... :-( ale to niestety kolizja interesów kupującego i sprzedającego...
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-03-13, 18:49   

Ja tez bym nie przesadzal - wazne, zeby zrobili to DOBRZE - a widzac akcje ze zle wklejanymi szybami czy jakies problemy w samym silniku to sam nie wiem czy nie lepiej miec to na spokojnie skrecone w Polsce - szczegolnie, ze raczej beda sie starac, zeby nie bylo jeszcze wiekszej wtopy :)
_________________
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-13, 18:55   

esdziewiaty napisał/a:
Bez przesady. Wymiana silnika , to naprawdę żadna wielka sprawa. Auto ani nie straci , ani nie zyska na wartości , przy założeniu , że nie poinformujesz kolejnego nabywcy o tym fakcie.


No właśnie, nieinformowanie nabywców o przeszłości sprzedawanych samochodów to w Polsce norma...
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 00:51   

Ryszard napisał/a:
laisar napisał/a:
wymiana silnika w całości to nie jest przesadnie skomplikowana czynność

Wymiana zarówki to tak. Ale nie silnika. Ciekaw jestem czy byłbyś sam był taki wyluzowaany tym zabiegiem, gdyby to dotyczyło twojego nowego , upragnioonego auta

Byłbym, bo wiem, że to naprawdę żadna filozofia - taki agregat to po prostu gotowy cały klocek, podłączony tylko w kilku miejscach do reszty samochodu.

Co innego kompletne rozebranie i złożenie silnika - to już rzeczywiście wyższa szkoła jazdy.

...Aczkolwiek już lata temu niektórzy potrafili to zrobić na parkingu pod blokiem <;
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 01:12   

Ryszard napisał/a:
ufff panowie, jak już laisar dyplomatycznie musi bronic Koncern Renault, a inni moderatorzy nawet sie nie odzywają, to chyba cieniutko ...
tak trochę widze to "posprzątać pod dywan nawet na daciaklub.pl"

W kwestii obowiązków moderatorów odpisałem już tutaj: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=84111#84111 - nie będę się więc powtarzał.

Natomiast osobiście kategorycznie wypraszam sobie takie insynuacje.

Jakoś specjalnie się z własnymi danymi osobowymi nie afiszuję, ale jednocześnie nie mam też paranoi prywatności i przy minimum wysiłku bez najmniejszego problemu można się o mnie najważniejszych rzeczy dowiedzieć: kim jestem i czym się zajmuję, zarówno zawodowo, jak i hobbistycznie. I nie bronię żadnej firmy, a jedynie zdrowego rozsądku - tak jak go widzę: czyli nie "olabogować" i nie tropić urojonych tajemnych spisków, a po prostu najpierw próbować się czegoś dowiedzieć...

(Co zresztą, jak widać: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=83128#83128 - daje się - oczywiście - zrobić nawet jak się nie jest ani moderatorem, ani laisarem d: ).
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-03-24, 07:16   

Ryszard napisał/a:
a inni moderatorzy nawet sie nie odzywają, to chyba cieniutko ...
tak trochę widze to "posprzątać pod dywan nawet na daciaklub.pl"


Ryszardzie a dlaczego miałbym się odzywać ? A tym bardziej jako moderator ?
Gdybyś trochę pobluźnił w poście, albo napisał jakiś off topic to bym go usunął, albo przeniósł w odpowiednie miejsce i taka byłaby rola moderatora.
A jako użytkownik ja nie posiadam Dustera, tylko Sandero, w którym silnika wymieniać nie trzeba, dlatego ten temat w ogóle mnie nie interesuje i dlatego się nie odzywam, bo temat mnie nie dotyczy.
_________________

 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-03-24, 09:03   

A można zapisać się na nowy silnik?
Gdyby co -to zastanowiłbym się- mój trochę ma na liczniku.
:-) ;-) :mrgreen:
_________________
48piotr
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 09:59   

@48piotr: Ależ nie trzeba się zapisywać - w każdej chwili można po prostu przyjść i kupić, w dowolnym ASO! W zależności od wersji - już od jedynych 10 kzł... (;
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne