Wysłany: 2008-02-25, 19:06 auto moto i sport 3/2008
Dzisiaj pomiędzy moje przednie górne kończyny przypadkiem dostało się pismo pt:
"Auto moto i sport" 3/2008. W środku test porównawczy MCV N. Note i nowej S. Fabii combi ?
Zagadka które aut wygrało? Brawooo!!! "przemyślane rozwiązania" z całostronicowej reklamy na IV stronie okładki !
Które było ostatnie w testach ? Oczywiście Daćka !
Z artykułu dowiedziałem się, że ma min. najgorszy komfort podróżowania, bo buja na boki a "..jego zawieszenie jest szczególnie mocno podatne na wredne pojedyncze nierówności, które rozchodzą się po całym nadwoziu..." Chyba coś nie tak ze składnią *)....
" Tani układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym jest mało precyzyjny , ale to akurat pasuje do charakteru tego auta..."
"..nawet kierowca o przeciętnym wzroście nie może sobie pozwolić na odsuniecie fotela do tyłu, bo nie bedzie sięgał do kierownicy..."
Nooo i zewsząd bije taniość... która, rzekłbym jest porażajaca i stanowi powszechie uznany " skrót myślowy"
Miłej lektÓry,
Zyczy PiotrReS
*)Telimena leżała na łące a przez nią płynął strumyk
Co do tej kierownicy to bym się zgodził - brakuje regulacji. Tylko po cholerę ktoś o przeciętnym wzroście ma odsuwać fotel kierowcy do końca do tyłu? Przecież wtedy nie dosięgnie nogami do pedałów... Mam 178cm wzrostu i normalne proporcje i da się wszystko ustawić tak, żeby było wygodnie [regulacja wysokości fotala kierowcy]
Co do prowadzenia się auta, nie wiem czemu nie czepneli się czułości na boczne podmuchy wiatru? I jeszcze jedno, puste auto* [załadowanym nie próbowałem] powyżej 140-150km/h nie trzyma się dobrze drogi, a ściślej nie "przysysa go do drogi", ale za to nie myszkuje.
Co do zawieszenia - moja żona jeżdżąc Daczką stwierdziła, że jeżeli chodzi o tłumienie nierówności to "przemyślane rozwiązania", którymi na codzień jeździ nie umywają się do "tanich rozwiązań". Ale za to jeśli chodzi o przyśpieszenia to "przemyślane rozwiązania" są dużo lepsze... ...ale "tanie hamulce" są skuteczniejsze od "przemyślanych"...
Czyli każde auto ma swoje plusy i minusy - zależy co dla kogo jest istotne.
Tylko po cholerę ktoś o przeciętnym wzroście ma odsuwać fotel kierowcy do końca do tyłu? Przecież wtedy nie dosięgnie nogami do pedałów...
Ja też tego nie rozumiem: Ja mam 183 cm wzrostu, żona 164 cm i nie ma problemów z zajęciem miejsca za kierownicą.]
Eureka! chyba, że ktoś musi zająć "sportową", półleżącą pozycję za kierownicą
bez podtekstów, w końcu '...i sport"
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 129 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-27, 13:35 Re: auto moto i sport 3/2008
piotrres napisał/a:
Dzisiaj pomiędzy moje przednie górne kończyny przypadkiem dostało się pismo pt:
"Auto moto i sport" 3/2008. W środku test porównawczy MCV N. Note i nowej S. Fabii combi ?
[...CIACH...]
*)Telimena leżała na łące a przez nią płynął strumyk
A Jacek Soplica miał wyrzuty po mordzie
Też czytałem rzeczony artykuł i MCV-ka jest w nim bardzo chwalona. Albo ma to czy tamto najlepsze lub największe (vide Empire State Building vs PKiN vs "co najwyżej 10 piętrowy wieżowiec"), albo depcze po piętach Nissanowi, by zaraz dowiedzieć się, że Nissanowi i Skodzie brakuje kilku centymetrów szerokości.
Bardzo się zdziwiłem, że po takim artykule jest tabelka, gdzie przegrywa we wszystkich kategoriach. Kto czytał ten wie co mam na myśli....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum