To ciśnienie sprawdzałeś na dobrym zegarze? Czy gdzieś po drodze? Z autopsji wiem, że z tymi na stacjach benzynowych to czeską komedię możnaby robić...
No Panowie (i Panie bez urazy) ja w nówce miałem oleju ponad stan, pojechałem odessali. Przy pierwszej wymianie oleju podkreśliłem, żeby nie nalali za dużo i zaraz się okazało że znów jest za dużo. przy drugiej wymianie tłukłem im do łba żeby uważali, bo już dwa razy było za dużo. I znowu k... jest za dużo. No chyba strzykawę wezmę i sobie ściągnę.
Tylko z tego morał chyba taki, że ten olej bardzo długo ścieka i serwisanci przez to nie bardzo są w stanie właściwy poziom kontrolować. Bo uczciwie trzeba przyznać, że 5 minut po jeździe to jest OK, a na drugi dzień rano kilka milimetrów ponad stan... (może ten elf syntetyk taki gęsty jest???)
To ciśnienie sprawdzałeś na dobrym zegarze? Czy gdzieś po drodze? Z autopsji wiem, że z tymi na stacjach benzynowych to czeską komedię możnaby robić...
Ciśnienie sprawdzałem na stacji niedaleko miejsca zamieszkania - często tam zajeżdżam, kompresor wydawał się być sprawny :D. Zresztą już wcześniej miałem sprawdzić ciśnienie, bo podejrzewałem, że jest za duże.
Teraz już przynajmniej jestem spokojniejszy :D. Ciekawe czy jest coś jeszcze co należałoby sprawdzić?
Tylko z tego morał chyba taki, że ten olej bardzo długo ścieka i serwisanci przez to nie bardzo są w stanie właściwy poziom kontrolować. Bo uczciwie trzeba przyznać, że 5 minut po jeździe to jest OK, a na drugi dzień rano kilka milimetrów ponad stan... (może ten elf syntetyk taki gęsty jest???)
Coś w tym jest bo nawet po 8h stania auta jest oki ale po 12-16 okazuje się że jest ponad maks
więc strzykawa i jazda
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-26, 08:01
Ale o ile dobrze pamiętam, kiedyś uczyli sprawdzania na zimnym silniku, a w instrukcji Dustera podali, żeby najpierw silnik rozgrzać. Jeszcze to sprawdzę w domu.
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-29, 22:52
Prezes napisał/a:
Ale o ile dobrze pamiętam, kiedyś uczyli sprawdzania na zimnym silniku, a w instrukcji Dustera podali, żeby najpierw silnik rozgrzać. Jeszcze to sprawdzę w domu.
No i dobrze nie pamiętałem Po staremu - i w instrukcji i w książce serwisowej jest napisane, że olej sprawdza się na zimnym silniku. Jest też napisane, że nie można odpalać silnika, jak oleju jest ponad max
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum