DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa Dacia Duster 1.6 SCe Prestige 4x2 by Gwidon
Autor Wiadomość
Przemo_3 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2018
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 11
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2018-05-10, 22:08   

A jednak da się, nie wiem jak, ale zgrzyt był konkretny.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7428
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-05-11, 09:19   

Ad. 2
Są uszczelki typu "D" z taśmą dwustronną. Kleisz na pasie dolnym i ewentualnie na masce.

Ad. 3
Poćwiczysz i będzie ok. ;-)

Ad.4
Ustabilizuje się po 10 15 tysiącach. Mocy też powinno przybyć, a przynajmniej będzie lepsze odczucie pracy silnika.
 
Przemo_3 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2018
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 11
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2018-05-11, 11:36   

Marek1603 napisał/a:
Ad. 2
Są uszczelki typu "D" z taśmą dwustronną. Kleisz na pasie dolnym i ewentualnie na masce.

To możne być pomysł. ;-)
 
pavulon78 


Marka: Dacia
Model: Duster 2 / VW Polo
Silnik: 1.6 SCe / 1.2
Rocznik: 2018 / 2002
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-05-15, 12:46   

route2000 napisał/a:
Może to wina samego wyświetlacza czarno-białego, który może jest dość wrażliwy na wysoką temperaturę.
)


Na YouTube znalazłem francuskie filmiki z zawieszaniem się komputera z tą drugą wersją wyświetlacza. Także to raczej nie jest kwestia rodzaju wyświetlacza ani tego czy jest nawigacja, bo na tych filmikach problem był w dusterach ze zwykłym radiem.
 
pavulon78 


Marka: Dacia
Model: Duster 2 / VW Polo
Silnik: 1.6 SCe / 1.2
Rocznik: 2018 / 2002
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-05-15, 12:50   

gwidon napisał/a:

Też się zastanawiam co może być przyczyną, że gdy robi się gorąco on się zatyka. Jak byłem pierwszy raz na serwisie mechanik powiedział mi że wina leży w dotykowym panelu Media Nav


Guzik prawda ;) Na YouTube są filmy z tym problemem w dusterach bez nawigacji
 
shin 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 8
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-05-15, 22:01   

pavulon78 napisał/a:
gwidon napisał/a:

Też się zastanawiam co może być przyczyną, że gdy robi się gorąco on się zatyka. Jak byłem pierwszy raz na serwisie mechanik powiedział mi że wina leży w dotykowym panelu Media Nav


Guzik prawda ;) Na YouTube są filmy z tym problemem w dusterach bez nawigacji


Witam,
Jestem właścicielem nowego dustera w wersji comfort z tym brzydkim niebieskim wyświetlaczem:) Komputer wiesza się non stop gdy na dworzu jest powyżej 25 C. Obstawiam że dzieje się to w wyniku nagrzania się samego komputera ponieważ w momencie wejścia do auta które jest nagrzane od Słońca przez pierwsze minuty działa. Zgaszenie auta i ponowne uruchomienie zapłonu znowu odblokowuje komputer na minutę. Generalnie procesory nie lubią wysokich temperatur wiec obstawiam że inżynierowie od renault albo od producenta komputera(być może to sagem) coś spier... :)
 
shin 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 8
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-05-15, 22:07   

Chciałbym zapytać właścicieli nowych Dusterów czy zauważyliście u siebie dziwaczne zachowanie dmuchawy w kabinie? Tzn gdy odpuszcza pedał gazu po kilku sekundach dmuchawa zaczyna chodzić szybciej jakby o jeden bieg. Czy potwierdzacie ?
 
pavulon78 


Marka: Dacia
Model: Duster 2 / VW Polo
Silnik: 1.6 SCe / 1.2
Rocznik: 2018 / 2002
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-05-16, 06:57   

Powolny napisał/a:
Ja teraz zakrywam cały kokpit.
U mnie narazie problem znikł.



A zgłaszałeś ten problem w ASO? Bo kurcze to trochę słaba metoda przykrywać cały kokpit przy każdym wysiadaniu z samochodu. I tak naprawdę to cholera wie czy problem leży w samym komputerze czy w nagrzewającej się kierownicy i przyciskach.
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-16, 20:43   

shin napisał/a:
Chciałbym zapytać właścicieli nowych Dusterów czy zauważyliście u siebie dziwaczne zachowanie dmuchawy w kabinie? Tzn gdy odpuszcza pedał gazu po kilku sekundach dmuchawa zaczyna chodzić szybciej jakby o jeden bieg. Czy potwierdzacie ?

Zarządzanie energią to się nazywa :)
 
pyjte 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Comfort
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 10
Skąd: Beuthen
Wysłany: 2018-05-17, 10:22   

shin napisał/a:
Chciałbym zapytać właścicieli nowych Dusterów czy zauważyliście u siebie dziwaczne zachowanie dmuchawy w kabinie? Tzn gdy odpuszcza pedał gazu po kilku sekundach dmuchawa zaczyna chodzić szybciej jakby o jeden bieg. Czy potwierdzacie ?


Nie potwierdzam, aczkolwiek mam wersje z klima manualna.
 
gwidon 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 47
Skąd: Jarosďż˝aw
Wysłany: 2018-05-26, 11:59   

Witam wszystkich znowu po dłuższej nieobecności. Ale tym razem już jestem bogatszy o pewne informacje odnośnie ostatniej wizyty w ASO.

I tak z moich usterek zgłosiłem:

-zacinający się komputer pokładowy z przyciskami na kierownicy właśnie od słońca
-hyrcząca klimatyzacja na wyższych obrotach
-piszczący pedał sprzęgła
-stukający plastik pod kołem kierwonicy

I ostatnia usterka która pojawiła się tuż przed moją wizytą w ASO przestał działać system Hands Free czyli otwierał się ale już się sam nie zamykał.

I co serwis na to:

Po pierwsze odnośnie zacinającego się komputera stwierdzili że ten typ tak ma ponieważ jest to spowodowane nagrzewaniem się kokpitu od słońca a że ma blokade żeby się nie przypalił to dlatego się zawiesza i się wyłącza - takie było ich lakoniczne stwierdzenie, na pocieszenie powiedzieli że w Berlingo też tak samo było...

I póki nie wyjdzie jakaś akcja serwisowa z Renault Polska to nic z tym nie zrobią więc usterka nadal została. Więc czekamy....

Kolejna sprawa to hyrcząca klimatyzacja i tutaj serwis stwierdził że winą jest wadliwy silnik wentylatora nawiewu i zamówił część i naprawa wiąże się z całym demontażem kokpitu żeby dostać się do nawiewów. Boje się tylko żeby później dobrze mi ją złożyli żeby nie było większych stuków i tutaj również odniosę się do stuków spod koła kierownicy... Oczywiście na jeździe próbnej nic nie wyszło bo wokół serwisu nie było żadnych dziur, wybojów czy nierówności więc serwisant z uśmiechem na twarzy stwierdził że nic nie występuje.

Co do piszczącego pedału sprzęgła powiedzieli że tak ma być bo to jest normalny objaw bo tak pracuje wewnątrz pompka sprzęgła i stąd wydaje takie dźwieki jednak nasmarowali to i na chwilę ucichło chociaż słychać czasem podczas wciskania sprzęgła lekki pisk ale nie jest to już na tyle draźniące co poprzednio.

Na koniec dodam to co ostatnio stwierdziłem:

przede wszystkim gdy mam wyłączoną klimę to gdy włącze zwykły nawiew i stopniowo ustawiam temperaturę od 16 wzwyż cały czas leci zimne powietrze dopiero gdy włączę na HI wtedy leci gorące powietrze i uważam że też jest to wada.

I kolejna sprawa też stwierdzam że klima jest mało wydajna słabo chłodzi gdy jest na LO ledwo ją czuć...

I na koniec zauważyłem jak ktoś wyżej w swoim poście stwierdził że samochód czasem szarpie gdy np. jest rozpędzany w okolicach gdy osiągnie 2,3-2,5 obrotów czuć lekkie szarpnięcie...

Aha serwis jeszcze naprawił mi nie działający Hands Free czyli przeprogramował sterownik i wszystko wróciło do normy.

Na razie to tyle w razie pytań postaram się odpowiedzieć... i licze również na Wasze spostrzeżenia.

Pozdrawiam Adrian
Ostatnio zmieniony przez gwidon 2018-05-26, 12:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
wojtek013 



Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 336
Skąd: KR
Wysłany: 2018-05-26, 21:21   

gwidon napisał/a:

Po pierwsze odnośnie zacinającego się komputera stwierdzili że ten typ tak ma ponieważ jest to spowodowane nagrzewaniem się kokpitu od słońca a że ma blokade żeby się nie przypalił to dlatego się zawiesza i się wyłącza - takie było ich lakoniczne stwierdzenie, na pocieszenie powiedzieli że w Berlingo też tak samo było...



Takie samo pie****enie jak z tą iglicą od gazu. Nie kupiłeś Citroena, tylko Dacię.
_________________
miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
 
markegiani 


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.2
Rocznik: 2003
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-05-27, 12:05   

"Faktem jest, że z punktu widzenia technicznego, owa blokada brzmi przekonująco" ???

Mnie to nie przekonuje ani trochę, robią nas jawnie w wała i tyle...
Za chwilę okaże się, że owa blokada przed przegrzaniem ( czytaj przed słońcem ) ma dużo szerszy zakres i przy większym nasłonecznieniu auta niż zwykle przestaną działać również inne urządzenia niż tylko komputer, np. szyby, wycieraczki, światła czy radio i wszystko to w majestacie dbałości o bezpieczeństwo klienta, no bo lepiej żeby coś przestało działać niż miało się np. zapalić...
Nie jestem tylko pewien czy w tej sytuacji należałoby się śmiać czy płakać.

Każdą niedoróbkę, mankament, defekt czy wręcz indolencję producenta można w ten sposób usprawiedliwić, że to jest cecha a nie wada, albo, że to zabezpieczenie przed nieszczęściem.
Największym zaś nieszczęściem jest to, że żyjemy w tak bezwzględnych czasach, że liczą się już tylko cyferki i tylko te duże i dodatnie. Jakby sprzedaż trochę siadła to może by łaskawie pochylili głowy nad takim czy innym problemem, a tak skoro już terminy oczekiwania sięgają 8 miesięcy, to równie dobrze mogliby celowo zepsuć jeszcze kilka innych rzeczy, a i tak całe rzesze przyszłych klientów będą ustawiały się w „kilometrowych” kolejkach. W końcu nie ma żadnej gwarancji, że nawet w dwa razy droższym aucie nie trafią się jeszcze lepsze „kwiatki” ;-)

Niech zaczną robić furmanki skoro aut nie do końca potrafią, a jak jeszcze mają w odwodzie takich klientów popleczników , dla których robienie ludzi w wała brzmi przekonująco to tylko im w to graj… hulaj dusza, piekła nie ma.

P.S. czy jest chociaż jeden użytkownik nowego Dustera, któremu komputer działa w każdej temperaturze czy stopniu nagrzania kierownicy ?
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1698
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-27, 16:10   

Widać, że olali sprawę ze sprzęgłem. Żadna pompa, bo jak świeżo się wazeliną psiknie, to jest cicho. Teraz latem luz, ale zimą już denerwowało.

Też mam trzeszczenie gdzieś z okolicy i właśnie nie wiem. Czasem wydaje się pod kierownicą, czasem z prawej, czasem z lewej.. chyba się roznosi. Słychać jakby luźny plastik rezonował. Może też gdzieś od pedałów. Nie mam jak tego namierzyć.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7428
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-05-27, 16:13   

Tak. U mnie działa. Problem dotyczy Dustera 2.
 
jarek1977 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2018
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-28, 07:01   

od 3 dni jeżdżę nowym dusterem i problem z komputerem ten sam co u was

ps. podczas jazdy po jakiś 15 minutach komputer się odwiesił mimo ze było 27 stopni
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-05-28, 08:46   

Jeśli to cecha, to należało by ją opisać w prasie branżowej. I to europejskiej.
Ciekawe jak Renault tłumaczyło by się z tego, zwłaszcza klientom z rynków południowych?
Co za bzdury...
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-28, 08:52   

Powinna zostać ogłoszona akcja serwisowa.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7428
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-05-28, 19:30   

Pewnie tak, ale może nie wiedzą jak na razie problem rozwiązać. ;-)
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2018-05-28, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2018-05-29, 14:15   

Część salonów nawet nie wie, że Dustery mają jakiś feler lub udają, że nie wiedzą.
Ja przed odbiorem prosiłem by sprawdzono auto dodatkowo pod kątem opisywanych problemów, nawet pokazywałem im filmiki. Przy odbiorze usłyszałem, że przegląd zerowy nie wykrył problemów.
 
gwidon 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 47
Skąd: Jarosďż˝aw
Wysłany: 2018-05-29, 15:48   

Witam, tak jak pisałem powyżej odnośnie problemu z zawieszającym się komputerem była to ustna odpowiedź doradcy serwisowego, że oczywiście o problemie nie słyszał ale na bank związane jest to z przegrzewaniem się wyświetlacza wg. niego odpowiedzialny za to jest czujnik i póki co nawet gdy przyjadę z tym do nich w momencie gdy komputer nie będzie reagował (czyli usterka naocznie się pojawi) mimo szczerych chęci serwisu nic z tym nie zrobią ponieważ Centrala jak to określił musiałaby podać to do wszystkich ASO i opisać problem co mają z tym zrobić.

Jeżeli nie pojawi się dla nich jakakolwiek akcja serwisowa wtedy nie można mówić o usterce - tak mi odpowiedział.

Oczywiście mój salon i serwis ASO w którym nabyłem swoją Daćkę to Autospektrum Rzeszów Aleja Armi Krajowej 82 i to jest ich stanowisko w tej sprawie.

Na szczęście jadę tam ponownie 8 czerwca na wizytę celem naprawy uszkodzonego silnika wentylatora nawiewu który mi głośno hyrczy.

Wtedy też ponownie poruszę ten temat i na nowo zgłoszę problem zobaczę co oni na to?

Aha tak przy okazji to powiedzcie czy macie problem z stukającą i rezonującą ramką tylnej rejestracji bo mi coś tam dokleili i się chwile trzymała ale dalej ma luzy i głośno stuka może ktoś mi podpowie jak samemu ją przytwierdzić żeby nie rezonowała i nie tłukła się na dziurach? bo widzę że na ASO nie mam co liczyć, tak jak ostatnio mechanik stwierdził że tam już więcej nic zrobić się nie da. Oczywiście z tego co widziałem to ową ramkę nakleił na jakimś gumowym "czymś" ale na pewno nie był to klej :)

I kolejna sprawa to chciałbym Was prosić (te osoby) co mają automatyczną klimę aby sprawdziły czy też występuje u Was defekt w postaci ręcznej regulacji nawiewu od najniższego do najwyższego czy temperatura u Was się zmienia bo u mnie jak np. jest od 16 i jadę wzwyż pokrętłem do 26 stopni nie ma żadnej reakcji czyli nie podnosi się temperatura tylko jak ustawię na HI dopiero wali gorącym powietrzem.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1698
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-29, 18:18   

Hej.

U mnie z ramką był problem, bo zamiast wsadzić zapinki w otwory fabryczne, wwiercili się blachowkrętami obok. Tera wkręciłem 4 śruby i w otwory fabryczne i te nowe i jest cisza. Ale będę to zmieniał na plastikowe kołki i spinki, żeby nie korodowało.

Co do klimy automatycznej, to działa super. Przy 26 nie dmucha Ci ciepłym powietrzem, bo na dzień dzisiejszy jest za ciepło na dworze. Wszystko OK. Ciekawostka, przy trybie ECO, który zacząłem testować wolniej chłodzi, po jego wyłączeniu szybciej (wyższe nadmuchy).
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7428
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-05-29, 19:13   

Kup sobie gumowe podkładki pod nóżki mebli, stołków i podklej po rogach.
 
pan_dziobak 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1.6Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Confort
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 102
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2018-05-31, 15:44   

To nie feler klimy automatycznej, one tak mają. Dlatego ze to właśnie automat i ma kupe czujników nie bedzie się zachowywał jak zwykła wentylacja manualna. Zwiększając temerature w automacie wiatrak powinien dmuchać stopniowo coraz mniej. Potem dopiero dopuszczane jest ciepłe powietrze. Zachowanie aut. klimy zależne jest od temperatury silnika, temperatury na zewnątrz, temperatury w środku pojazdu, nasłonecznienia kabiny i i inwencji programisty który programował jej jak ma sie zachowywać w danych warunkach.
Tu i tak jest to logicznie rozwiązane, w bmw mogłem ustawić 16* na klimie a między kratkami nawiewu było pokrętło które można było ustawić np na ciepłe powietrze, zimne albo wartości pośrednie. To dopiero był mindfuck. Nie ogarniałem po co to tak zaprojektowali.
 
gwidon 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 47
Skąd: Jarosďż˝aw
Wysłany: 2018-09-04, 21:58   

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności :)

Otóż dzisiaj wybiło mi na liczniku 10 tysięcy i postanowiłem zdać raport z użytkowania mojego Dustera i tego jak się sprawuje po takim okresie...

Zacznę od tego że do tej pory nie została u mnie rozwiązana sytuacja z zacinającym się komputerem a dokładniej z jego przyciskami wtedy kiedy nagrzeje się kokpit więc nauczyłem się z tym jakoś żyć... i stawiać samochód wtedy kiedy jest gorąco do cienia... ponieważ w moim przypadku nie pomagało zakrywanie kokpitu...

Kolejna sprawa która dosyć mocno zaczęła mnie irytować to dochodzące stuki z kolumny kierownicznej podczas skrętów lewo/prawo (manewrowanie przy parkowaniu) i te stopniowo z tygodnia na tydzień zaczynały się zwiększać a zaczynało się to lekkim "cykaniem" podczas skrętów dochodząc w tym momencie do mocnego stukotu....

Dalej nie mogę poradzić sobie również z walącym plastikiem gdzieś od strony spodu kierownicy na początku myślałem że to również maglownica ale podczas jazdy po nierównościach w końcu doszedłem że dochodzi on z wewnątrz kokpitu...

Kolejna śmieszna sprawa to poskrzypująca podsufitka na początku nie przejmowałem się tym myśląć że to dlatego, jak nagrzeje się auto to daje taki objaw ale na chwilę obecną trzeszczy strasznie tył prawej strony nad głową pasażera i nie ważne czy auto stoi wcześniej w słońcu czy w cieniu teraz skrzypi regularnie podczas jazdy po każdej nawierzchni

Oprócz tego zauważyłem że w lampce środkowej tej w podsufitce dostaje się dużo owadów nie wiem którędy :D więc teraz mam nowe ledowo-owadowe oświetlenie :)

Kolejna sprawa to od czasu do czasu poskrzypujący pedał sprzęgła- ale to nic w porównaniu do tych rzeczy które się dzieją... oby tylko takie były w naszych DII :P

Następna sprawa to niestety narzekam na niewydajną moim zdaniem pracę automatycznej klimatyzacji... bo podczas mocnych upałów jak daję na Auto to słabo w ogóle chłodzi a jak dam nawiew bezpośredni na twarz to już całkiem klapa... ostatnio w ASO z ciekawości zmierzyli mi temperaturę gdy maksymalnie chłodziło to pokazało na termometrze 16,2 stopnia więc wynik mówi sam za siebie.

Z takich przyziemnych rzeczy to poskrzypujący fotel kierowcy na szynie ale to mało irytujące dla mnie.

Jeśli chodzi o multimedia to wrócił problem z MediaNav bo po odpaleniu silnika od czasu do czasu lubi nie pamiętać mi stacji radiowych i gdy włączę radio pokazuje mi cały czas z uporem maniaka częstotliwość 102.4


I na koniec ostatnio pojawił się świst dochodzący do wnętrza kabiny gdy przekraczam 120 na godzinę i też dochodzi on jakby od wnętrza szyby przedniej

Oczywiście wszystko zgłoszone w ASO i na te wszystkie usterki zgodzili się z dwiema że skrzypi podsufitka ale na chwile obecna nic z tym nie zrobia bo stwierdzili że jak rozbiorą i na nowo zmontuja będzie jeszcze gorzej...


Więc podczas wizyty na serwisie wgrali mi nowy soft który ma pomóc na ten zacinający się komputer + niepamiętanie stacji i bezapelacyjnie stwierdzili wymianę maglownicy na nową koszt ok. 2500 zł oczywiście robocizna w ramach gwarancji ASO.

Także tyle po 10 tysiącach :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne