Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-13, 18:08
Jeszcze gdzieś czytałem o regulowanym odcinku lędźwiowym, ale nie widać dźwigni - to chyba to pokrętło przy pseudo-podłokietniku :/ Taki podłokietnik to chyba specjalnie jako żart Renault z Dacii,lepszy uniwersalny za 40 pln, i szerszy i ze schowkiem.. ale regulacje chciałoby się mieć.. Z niecierpliwością czekam cennika 1.2 TCe
Aaaaa.. i jeszcze jedno, wszędzie piszą o bagażniku w 2x4 pojemności 445 l, a w I było przecież 475 l- zmniejszyli, czy inaczej mierzyli?
Jeszcze gdzieś czytałem o regulowanym odcinku lędźwiowym, ale nie widać dźwigni - to chyba to pokrętło przy pseudo-podłokietniku :/ Taki podłokietnik to chyba specjalnie jako żart Renault z Dacii,lepszy uniwersalny za 40 pln, i szerszy i ze schowkiem.. ale regulacje chciałoby się mieć.. Z niecierpliwością czekam cennika 1.2 TCe
Aaaaa.. i jeszcze jedno, wszędzie piszą o bagażniku w 2x4 pojemności 445 l, a w I było przecież 475 l- zmniejszyli, czy inaczej mierzyli?
Stawiam ze bedzie 68100 a teraz jest 58100 :)
_________________ 1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2017-09-13, 18:27, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-09-13, 18:29
mnie ciekawi zaś cena golasa, najlepiej gdyby to było 39,999
mnie ciekawi zaś cena golasa, najlepiej gdyby to było 39,999
Sam jestem ciekaw jaką politykę zastosują Rumuńce - wczesny Daster przyciągał do salonów swoją ceną gdzie człowiek po sprawdzeniu rzeczywistych cen był skłonny za doposażonego wyłożyć te 55 - 60 tysi.
Marka w jakiś sposób została już zbudowana, pytanie czy tym modelem Dacia wchodzi na wyższy level cenowy ? Bo wyposażeniowo już krok został wykonany.
Ktoś da za max wyposażonego Dustera 90k? Chyba jeszcze nie...
Mam nadzieję, że zachowają podobny poziom cen, co obecnie przy analogicznym wyposażeniu (może +1 - 2 tysiące więcej z racji bogatszego "wnętrza" - kurtyn, dwupłaszczyznowej regulacji kierownicy, lepszego wyciszenia, dwóch teleskopów podpierających maskę itp.).
Kto będzie chciał klimę automatyczną, kamerę 360°, czujnik deszczu czy zmierzchu, czy też dostęp bezkluczykowy, będzie musiał dopłacić. I jeśli ceny tych opcji będą przyzwoite (a dotąd tak było na tle konkurencji), to chętnych nie zabraknie.
Aktualnie np. Duster 1,6 SCe 4x2 BlackShadow z opcjami kosztuje niecałe 59tys.
Jeśli nowy w podobnej konfiguracji będzie wyceniony na ok. 60tys. a dopłata do wspomnianych elementów zmieści się w kwocie 5 - 6 tys. to myślę, że będzie to nadal konkurencyjna propozycja i zyska akceptację.
Moja nówka sztuka z lipca tego roku, ma kałużę wody pod wykładziną podłogową od strony pasażera.
Nowy Duster będzie miał tam przynajmniej brodzik, jeśli nie jacuzzi - mam nadzieję, że za umiarkowaną dopłatą.
Ktoś da za max wyposażonego Dustera 90k? Chyba jeszcze nie...
Ja bym odżałował i dał, bo konkurencja z 4x4 również w tym przedziale cenowym nie powala. O ile pamiętam, to taki ASX stoi po 120. Ktoś da za niego tyle?
Duża podwyżka cen za Dustera byłby to strzał kolano co by nie mówić zmiany są kosmetyczne ewentualnie wprowadzenie elementów które w każdym innym aucie nowym są standardem. Kwestia kiedy pojawi się w salonach ...może przez premierę nowego pojawią się jakiekolwiek rabaty na starego.
Moja nówka sztuka z lipca tego roku, ma kałużę wody pod wykładziną podłogową od strony pasażera.
Nowy Duster będzie miał tam przynajmniej brodzik, jeśli nie jacuzzi - mam nadzieję, że za umiarkowaną dopłatą.
No przecież będzie szufladka, do której będziesz mógł zapakować torebki z pochłaniaczem wilgoci
A serio - czy to ma źle świadczyć o wszystkich Daciach? Takie rzeczy zdarzają się dużo bardziej uznanym producentom - co mieli mówić właściciele E-klasy, których duuuużo droższe cacka już po dwóch latach zżerała rdza? Albo właściciele VW, którzy do silników benzynowych muszą dolewać tyle oleju, co paliwa do baku? Albo właściciele dwulitrowych diesli BMW, którym sugerowało się wycinanie klapek z kolektora, żeby nie hulały po całym samochodzie?
Przykłady można mnożyć - morał jest taki, że ten się nie myli, co nic nie robi.
Moja nówka sztuka z lipca tego roku, ma kałużę wody pod wykładziną podłogową od strony pasażera.
Nowy Duster będzie miał tam przynajmniej brodzik, jeśli nie jacuzzi - mam nadzieję, że za umiarkowaną dopłatą.
No przecież będzie szufladka, do której będziesz mógł zapakować torebki z pochłaniaczem wilgoci
Pomysł z brodzikiem jest lepszy, zwł. gdy ktoś chce nocować w Dusterze
Ale mój nie cieknie...(tfu, tfu, na psa urok)
Ostatnio zmieniony przez piku 2017-09-14, 10:37, w całości zmieniany 1 raz
W środku duży plus za piękne zegary i czytelne wskazania komputera, normalna regulacja foteli, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, intuicyjne przełączniki w zasięgu wzroku z łatwym dostępem no i zasuwane lusterko po stronie kierowcy w osłonie przeciwsłonecznej
Jak nowe Sandero pójdzie w tym samym kierunku to kto wie czy się nie skuszę
Marka: Dacia
Model: ma być Duster 2018
Silnik: 1.6 LPG
Dołączył: 14 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-14, 20:16
Witam wszystkich (pierwszy post na forum)
Dzwoniłem dzisiaj do Renault Polska i dowiedziałem się, że w grudniu ma się zacząć produkcja nowego modelu. Dostawy do salonów w lutym 2018. Co do cen nic nie wiadomo.
Nie znam się na Dacii zbytnio, ale jak przypuszczacie co może być w standardzie i jak mogą się kształtować ceny. Może wyposażenie podstawowe będzie takie jak w wersji Laurente, a Open wypadnie z oferty. O Acces nie mówię, bo to jest pozycja w cenniku.
Dopiero teraz zauważyłem, że targowa wersja ma klasyczną stacyjkę - czyli to nie full opcja.
Jest więc i szansa na ten fajny ekran multimediów w ramce...
Zauważyłem, że na wejściu do bagażnika nie ma gołej blachy, bo osłonięto ją plastikową nakładką. W ogóle - faktycznie bardziej dopracowano szczegóły. Rosyjski film pokazuje więcej szczegółów niż te, które widzieliśmy wcześniej.
Przyszła mi jeszcze jedna myśl do głowy - ta stylistyka wnętrza z liniami poziomymi, które definiują całość to przecież stylistyka samochodów terenowych. Duster (jego projektant) podkreśla swój związek z tą grupą aut, choć przecież terenówką nie jest.
Wspominano powyżej o konkurencji w postaci Suzuki Vitary czy Kii Sportage - ależ te samochody mają prześwit odpowiednio 185 i 170! To zupełnie inne auta niż Duster, typowo miejskie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum