Gość który jeździ 500 konnym autem też powie że twoje clio to muł
to raczej tak nie działa, bo ja jeżdżąc od lat autami o mocach 250+ KM nie uważam dustera tce za muła.. pewnie na jakimś torze można moje clio nazwać mułem przy lamborghini no ale raczej bym się wtedy nie spierał.. mułem jest dla mnie auto, w którym w normalnym ruchu pozamiejskim jestem zmuszony dołączyć się do kolejki niewyprzedzających aut, bo też nie jestem w stanie ich wyprzedzić.. strasznie mnie to frustrowało gdy na długiej leśnej drodze do pracy z przodu jechała jakaś baba albo chłop w kapeluszu 80km/h a za nią ciąg kilku samochodów jeden za drugim bez szpary żeby się w nią wcisnąć - po dobiciu do takiej kolumny nie dało rady ich wyprzedzić i trzeba się było wlec kilka kilometrów.
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2015-11-08, 09:44, w całości zmieniany 2 razy
Pytanie czy w opisanej sytuacji, mając moc pod nogą mógłbyś wykonać manewr wyprzedzenia bezpiecznie.
kto ma moc pod nogą ten całą tą kolumnę zawsze wyprzedza. To jest sytuacja dzień w dzień ta sama na tej samej trasie i te same osoby prowadzące peleton..
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1353 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-11-09, 10:09
kilazz napisał/a:
Wtedy na peleton trafiasz kilka minut wcześniej
To Tce nada się doskonale na to, aby zdobyć "żółtą koszulkę lidera"
P.S. Wczoraj w Opavie w Czechach zaparkowałem obok identycznego bialutkiego Dustera jak Twój. Białe SUV-y \ Crossover-y jak dla mnie wyglądają "obłędnie" - jak tak mija się je na drodze to widać, że ten kolor jest coraz bardziej popularny.
Wg informacji dostępnych na necie 1.5dci (tce nie znalazłem) na piątym biegu od 80 do 120km/h rozpędza się w 9 sekund a 1.6 16v w 17 sekund
O niezle, nie wiedzialem ze w 1.6 16v az taki "dramat"
dramat to ma autor
jak można porównywać bieg z przełożeniu 0,87 ( 1.5 dci ) do 0,75 (1.6 16v )
Bardziej przekłamywać się już nie dało , wysoko obrotowy silnik oceniać po pracy na niskich obiatach porównując do to do nisko obrotowego diesla i się cieszyć
Porównanie 4 bieg z benzyny i 5 z diesla dało by obraz dynamiki . Szczególnie że na 4 w benzynie można rozpędzić się do 160 .
Najlepsze na koniec wziął czas rozpędzania 80-120 z auto światu dla 1.6 16v ale 1.5 dci już nie podał
Szczególnie że na 4 w benzynie można rozpędzić się do 160 .
Zakończmy już może tą dyskusję w moim temacie, ja tylko napisałem, że Duster 1.2tce jeździ lepiej od 1.6 16v, jak ktoś chce przekonywać że jeste inaczej to do wariatkowa
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2015-11-09, 15:00, w całości zmieniany 1 raz
Aktualnie średnie spalanie wg komputera to 8.3 litra, 90% to trasa wg następującego schematu: 5x w tygodniu przejazd o łączniej długości 7km (silnik nie zdąży się rozgrzać), raz w tygodniu trasa 50km, kilka godzin przerwy, 50km. W tych samych warunkach 1.6 16v 4x4 paliło mi ok. 9.5 litra
_________________ Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Wykręcali od gwarancji (niesłusznie moim zdaniem). Nawet bym to zrobił odpłatnie bo czas gonił ale jak sprawdzili cenę to podziękowałem, jedynie gratisowo diagnostyka. ASO Pietrzak Katowice - od teraz omijam.
_________________ Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum