miał być w sobotę, ale nie miałem kluczy :( a pozniej deszczyk więc nie straszyłem ludzi pod blokiem :)
muszę jeszcze załatwić ściągacz bo mój za wąski ( koło 45 ma okolo 8cm srednicy ), ale kupie dla spokojnosci jeszcze e14 torxa zeby nie klac jakby sruba sie obrobila .
nie, ide po kosztach :) Juz i tak z 60pln wydam na zabawki do demontażu.
Olej wymienie kiedy indziej , bo i tak super wchodza biegi naprawde u mnie, wiec nie ma potrzeby
nie, ide po kosztach :) Juz i tak z 60pln wydam na zabawki do demontażu.
Olej wymienie kiedy indziej , bo i tak super wchodza biegi naprawde u mnie, wiec nie ma potrzeby
a co z uszczelka nie obawiasz sie ze bedzie cieklo ???
tylko nie mow mi ze dasz sylikon :(
ale ze co ? watpisz czy tak boisz sie o skrzynie ?
Pytanie jest takie jaka to uszczelka i czy da sie ja zalozyc drugi raz ??
Wiekszosc takich uszczelek w aucie sa jednorazowe no chyba ze dasz sylikon to moze da sie drugi raz :)
Nie wiesz jak to jest uszczelka metalowa czy z jakiegos tworzywa ??
Uszczelka od osłony 5 biegu jest gruba i gumowa. Nie rwie się w trakcie zdejmowania. Ja założyłem ze starą i na razie nic nie cieknie, przynajmniej nie widzę śladów, a skrzynia nie wyje :P
Uszczelka od korka spustowego jest miedziana. Założyłem starą i też nie cieknie, a przynajmniej nie widzę śladów i skrzynia nie wyje
Uszczelka od osłony 5 biegu jest gruba i gumowa. Nie rwie się w trakcie zdejmowania. Ja założyłem ze starą i na razie nic nie cieknie, przynajmniej nie widzę śladów, a skrzynia nie wyje :P
Uszczelka od korka spustowego jest miedziana. Założyłem starą i też nie cieknie, a przynajmniej nie widzę śladów i skrzynia nie wyje
ino
nie umiesz po polsku pisac ?
tylko "ino, trza"
miej troche szacunku do kolegow z forum masz juz 40lat wypadaloby umiec jezyk ojczysty :)
A tak poza tym wiesz ze w vw golf iv tdi mialem w skrzyni przez pol roku doslownie szklanke 200ml oleju i po zalaniu nic sie nie stalo ? ja wiem ze to pancerne auta ale to chyba cos znaczy co nie ?
ino
nie umiesz po polsku pisac ?
tylko "ino, trza"
miej troche szacunku do kolegow z forum masz juz 40lat wypadaloby umiec jezyk ojczysty :)
A tak poza tym wiesz ze w vw golf iv tdi mialem w skrzyni przez pol roku doslownie szklanke 200ml oleju i po zalaniu nic sie nie stalo ? ja wiem ze to pancerne auta ale to chyba cos znaczy co nie ?
Czekam na twoja relacja jak Ci poszło z wymianą bo mam mechanika który powiedział, że jak nie trzeba skrzyni opuszczać i wszystko bez problemu da sie zrobić do 100 za to weźmie :)
Czy zauważył ktoś po modyfikacji dziwne zachowanie wskazówki obrotów na 5 biegu ?
dziś w trakcie rozpędzania wskazówka zatrzymała się i cofnęła o ok 50 obr
oczywiście cały czas się rozpędzałem
całość trwała mniej niż 2 sek więc można nie zauważyć
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-07-28, 20:29, w całości zmieniany 2 razy
to na 90% nie kwestia wymiany, to czujnik pewnie obrotow na skrzyni,
sam tak mialem ostatnio jak jechalem kolo Lublina wskazówka mi spadła na moment, Musiałbym zobaczyć czy tam coś nie zwiera też do masy silnika ,ale może tez byc jak tempomat zakładałem to coś niedociska teraz też we wtyczce do ecu, musialbym zobaczyc w schemacie instalacji , ale mi sie nie chce
Czy zauważył ktoś po modyfikacji dziwne zachowanie wskazówki obrotów na 5 biegu ?
dziś w trakcie rozpędzania wskazówka zatrzymała się i cofnęła o ok 50 obr
Ja miałem ze dwa razy tak, że skoczyła mi o spory kąt wskazówka prędkościomierza. Ale to było przed wymianą i nieprawda :)
nie bardzo rozumiem, co to znaczy po pracy?
No taka cena za wymianę,
ale sam bede wymienial , dzisiaj zakupilem etorxy i sciagacz do lozysk, tylko w miedzyczasie okazalo sie ze musze sprzeglo wymienic
Marmach, jak myślisz jeszcze trzeba trzeć ściągacz i jego zęby ? NIe chcę jutro stanąć "w robocie" pod blokiem :)
Jak trzeba to mogę zrobić lepsze fotki cyfrówką
Sciągacz jest spory bo na 150mm ;)
Ouaaa, trudne pytanie i trudno mi tu spekulować... nie wiem na ile ramiona mogą się odgiąć przy wżynaniu się pod zębatkę, bo ząbki mają spory zapas stali od spodu (są od spodu zaokrąglone), a ten ściągacz do wycieraczek VW jednak zęby miał spłaszczone, dzięki czemu po dodatkowym spiłowaniu był wstanie podejść głęboko pod zębatkę...
Z drugiej strony mając zębatki do wymiany już zdjęte można zaryzykować uszkodzenie oryginalnych przy ściąganiu i ściągnąć je za zęby, wchodząc ściągaczem płytko - na tyle na ile się da. W końcu nie będzie potrzeby wracać do oryginalnych :D
No tak :) Ale żeby nie uszkodzić jednak to jeszcze podpiłuje żeby ząbki były bardziej płaskie,
A i dobrze widzę, klucz na dużą śrubę nad synchronizatorem to 27 mm ?
Prawdopodobnie, ale głowy nie dam. Miesza mi się z nakrętką od zębatki zdawczej od mojego motocykla, która jest chyba jeszcze o dwa rozmiary większa :P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum