No tak, tylko nie porównuj takiej wersji z lodziarą :) Ale mieliśmy w rodzinie 2 takie (nowe z salonu) i pod względem pakowności i ilości miejsca ustępował tylko mojej byłej t5.
Zresztą jak się przesiadałem teraz z t5 na lodziarę, to się mocno zastanowiłem jak upchnąć grajdoły po aucie bez schowków i bagażnika...
Nikt nie neguje, że to świetne, pakowne duże auto, o gabarytach większych niż Lodgy, o znacznie lepszych silnikach niż w Lodgy, tylko my tu o nowych autach mówimy z salonu, a Voyagera już nikt nie produkuje pod żadną marką a jeśli chodzi o używane to i tak szukałbym busa 9 osobowego za mniejsze pieniądze niż Voyager.
Ostatnio zmieniony przez benyo 2017-08-25, 12:18, w całości zmieniany 3 razy
Dobra, dobra, Chrystler Grand woyager był zdecydowanie bardziej wygodny
Ale go nie produkują już, wspominałem zresztą tu o jego amerykańskiej wersji. Pamiętajmy jednocześnie, że waży prawie dwie tony i adekwatnie do tego pali.
Oprócz tego jeszcze jest Renault Espace w wersji 7 osobowej.
Oszustwo. Trzeci rząd dla krasnoludków
Dokładnie. Czasy przestrzennych Espace (komu to przeszkadzało) mineły bezpowrotnie. Teraz zrobili cos nieco wieksze od Scenica. Trzeci rząd jest i tyle można o nim powiedzieć.
Dokładnie. Czasy przestrzennych Espace (komu to przeszkadzało) mineły bezpowrotnie. Teraz zrobili cos nieco wieksze od Scenica. Trzeci rząd jest i tyle można o nim powiedzieć.
Zgadza się współczesny espace czy s-max/galaxy nie są tak pojemne jak ich poprzednie model - ostatnio oglądałem w komisie przy salonie espace z 2014 roku i nówkę w salonie - w "starym" modelu ilość przestrzeni dla pasażerów i w bagażniku to po prostu bajka
Ostatnio zmieniony przez pawel1313 2017-08-29, 06:10, w całości zmieniany 1 raz
najpopularniejszy termin w motoryzacji w dzisiejszych czasach
tak
i jest jeszcze coś takiego jak modułowość /modularność , cokolwiek to oznacza jest powtarzane wielokrotnie przy Traficu, Proace,Tourer i jeszcze kilku
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-06, 09:48
Po ponad 6 tys. km w Fiaciku naszła mnie taka refleksja, że nie mam nic do powiedzenia w temacie klekoczącego sprzęgła, wyjącej skrzyni biegów, bujającego się fotela kierowcy, hałasującej klimatyzacji i piszczącej pompy wspomagania. O ile pamiętam, ASO Dacia wszystkie te objawy w moim wozie uznało za normalne i nie wymagające interwencji. Nie powiem, że brakuje mi tych odgłosów. Łatwo się odzwyczaić...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
I dlatego fora innych marek są takie nudne i nic się tam nie dzieje
Jan Ostrzyca pamiętaj, że w pewnym wieku jak nic nie boli to należy się zastanowić czy się jeszcze żyje W Dacii przynajmniej słychać, że się jedzie
Niech fiacik służy jak najdłużej.
Tym łatwiej, że owo piszczenie pompy wspomagania u Ciebie w ogóle nie występowało, bo przypadłość dotyczyła tylko diesli (((:
To chyba przypadek podobny do malejącego w pamięci przebiegu amortyzatora przed awarią - który oczywiście nie zmienia faktu rzeczywistego występowania problemu, co jest kwestią podstawową.
Niestety, sumarycznie dacie faktycznie miewają sporo takich wpadek, nawet jeśli nie wszystkie we wszystkich egzemplarzach...
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-06, 11:00
laisar napisał/a:
Tym łatwiej, że owo piszczenie pompy wspomagania u Ciebie w ogóle nie występowało, bo przypadłość dotyczyła tylko diesli (((: .
Jak najbardziej jesteś w błędzie.
Pompa wspomagania piszczała aż miło. Głośniej, ciszej, grubiej, cieniej, zależnie od skręcenia kół.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Mogę bazować jedynie na tym, co napisałeś na forum - s skoro przy Twojej chwalebnej skrupulatności do raportowania problemów takiego nie opisałeś, to znaczy, że nie wystąpił, QED (;
A serio: skoro piszczenie pojawiało się u Ciebie, to oczywiście wycofuję uwagę - ale wtedy z kolei byłby to chyba pierwszy zgłoszony przypadek w benzyniaku.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-06, 12:05
laisar napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
jesteś w błędzie
Mogę bazować jedynie na tym, co napisałeś na forum - s skoro przy Twojej chwalebnej skrupulatności do raportowania problemów takiego nie opisałeś, to znaczy, że nie wystąpił, QED (;
A serio: skoro piszczenie pojawiało się u Ciebie, to oczywiście wycofuję uwagę - ale wtedy z kolei byłby to chyba pierwszy zgłoszony przypadek w benzyniaku.
Przy drugiej Dacii położyłem laskę na niektóre "cechy" tego auta.
Tobie zaś gratuluję, że tak dobrze znasz prawie 2 tys. moich wpisów.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Dziękuję, ale niestety, to nie pamięć, a jedynie korzystanie z szukajki. Jestem po prostu żywotnie zainteresowany możliwie długim użytkowaniem mojego egzemplarza, więc sprawdzam wszystkie sygnały o potencjalnych problemach. Tym bardziej, jeśli pochodzą od osoby mi znanej i z dużym doświadczeniem (:
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-07, 08:09
Żeby nie było, że nagle potępiam Dacię, a ślepo wielbię Fiata napiszę że:
1. oczekiwanie na fiacika trwało DWA razy dłużej niż obiecywano,
2. zamontowano mi inny hak niż zamówiłem,
3. dostarczony wóz ma niewielkie wady lakiernicze (reklamacja została już uznana przez dilera),
4. nowa instalacja LPG porządnie świrowała i nie można było jej wyregulować, aż okazało się że jeden z przewodów doprowadzających gaz miał wewnątrz zgrubienie/wybulenie, które tamowało dopływ gazu (sytuacja poza moim pojmowaniem...) i teraz jest OK.
Inna rzecz, że w Fiacie ludzi są bardziej skłonni do rozwiązywania problemów. Można nawet napisać, że pomocni. Na okoliczność uwag co do jakości poprawiają bez komentarzy i ociągania. W ASO Dacii każda reklamacja stanowiła kamień obrazy dla serwisu.
Moja wersja nie ma SS. Dzięki Ci wielki Allahu!
Półka pod sufitem jest nad kierowcą, co zdecydowanie pomaga w używaniu jej zgodnie z przeznaczeniem. Dostęp do żarówek lamp wzorcowy. Jest też jakieś urządzenie pomagające ruszyć pod górkę. Myślałem, że to fiu-bździu, ale się przydaje.
Doblo ma też kilka nieprzewidzianych upierdliwości. Wkurza mnie brak cd w radyjku (w ogóle nie mają w ofercie). Opony są typowo dostawcze jeśli chodzi o budowę i indeks nośności T 99. Co (chyba) wpływa na komfort i na pewno wpływa na cenę, bo ten typ jest dwa razy droższy niż do osobówek. Nie wiem czy można wykombinować coś innego, bo instrukcja nie pisze o zamiennikach. Głośniki są z przodu i z tyłu (w tylnych słupkach) co powoduje, że albo siedzący po środku prawie nie słyszą radia, albo siedzący z przody/tyłu narzekają, że jest za głośno.
Wóz zrobił kilka dłuższych tras (Węgry, Litwa, Austria) i jako rodzinobus 2+3 jest wyśmienity. Komfort jazdy jak na ten typ auta wzorcowy, spalanie LPG przy dość dynamicznej jeździe do 12 l./100 km w mieście...i tyle samo na trasie (opory powietrza).
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2017-09-07, 08:16, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum