Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-08, 13:54
GRL napisał/a:
pawel1313 napisał/a:
Tylko przypomnę że sam niedawno zastanawiałeś się jak to jest z adlbue zimą w koncernie PSA
Cena czyni cuda.
tzn ? bo Dokker jest najtańszy a ja mam wątpliwości....o ile w przypadku Logana widzę rozwój marki i jakości, to Dokker sprawia wrażenie jakby podwykonawcą dla Dacii była firma TATA
Tzn. dopiero co płakałeś, że adblue jest "a-fu a-fe".
Wystarczyło Cię zachęcić ceną i nagle sam sobie wmówiłeś, że to nic zdrożnego i da się z tym żyć.
Trudno, najwyżej się obrazisz...
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-08, 16:26
rozumiem ze albo (wzorem kodeksu TVP) zachwycam sie Dacia albo morda w kubel ?
forum chyba jest od tego zeby dyskutowac, a temat podnoszonych przez Dacie cen przy obnizaniu jakosci nie ja pierwszy podnioslem
zamierzasz plakac w momencie gdy Renault/Dacia przejdzie na Adblue ? poza tym gdy decydowalem sie na Logana reszta stawki byla daleko i wlasciwie nie bylo wyboru (poza 301 ale to jednak sedan)
wyrazilem publiczne zdziwienie popularnością Dokkera cargo przy takich cenach wzgledem konkurencji i takiej jakosci, mocy, wyposazeniu
a z Logana jestem wzglednie zadowolony, choc juz dwukrotnie bylem wzywany na akcje serwisowa
rozumiem ze albo (wzorem kodeksu TVP) zachwycam sie Dacia albo morda w kubel ?
Nie, bo jakbyś nie zauważył, osobiście nigdy się nie wypowiadałem na temat adblue, bo mnie to bardzo mocno lotto.
Rozbawiło mnie Twoje popadanie ze skrajności w skrajność.
A teraz szukasz żaluzji i aronii dokładnie nie tam gdzie trzeba.
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-08, 16:58
GRL napisał/a:
Marckok napisał/a:
rozumiem ze albo (wzorem kodeksu TVP) zachwycam sie Dacia albo morda w kubel ?
Nie, bo jakbyś nie zauważył, osobiście nigdy się nie wypowiadałem na temat adblue, bo mnie to bardzo mocno lotto.
Rozbawiło mnie Twoje popadanie ze skrajności w skrajność.
A teraz szukasz żaluzji i aronii dokładnie nie tam gdzie trzeba.
to osobiscie prosze o wypowiedzi na temat a nie wypowiedzi na temat tego jak kto sie wypowiada; zwlaszcza jak temat komus zwisa i nie ma sie nic merytorycznego do powiedzenia
rozumiem ze albo (wzorem kodeksu TVP) zachwycam sie Dacia albo morda w kubel ?
forum chyba jest od tego zeby dyskutowac, a temat podnoszonych przez Dacie cen przy obnizaniu jakosci nie ja pierwszy podnioslem
Idź na mecz piłkarski w szaliku przeciwnej drużyny, wtedy to będzie stronniczość. Trudno się spodziewać, żeby na forum Dacii, ludzie, którzy mają Dacię i interesują się motoryzacją na tyle by założyć tu konto pisali, że Dacia to badziew Chcesz adblue to kup, jeżeli koniecznie chcesz znaleźć kogoś kto potwierdzi Twoje słowa byś mógł kupić partnera z czystym sumieniem, to absolutnie polecam. Adblue wystarczy dolewać, co to za problem. Niedługo trzeba też będzie zbierać spaliny do pojemniczka i co 100km na stacjach je utylizować. Odpłatnie. Ekologia jest super, nie ma od niej ucieczki (pada deszcz i jest zimno, normalnie jak na wakacjach). Może należałoby zapytać na forum lwa? Może będą bardziej przychylni?
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-09, 13:26
dla przypomnienia: mam trzecią już z kolei Dacię (Logan MCV), odebraną w lutym, przebieg obecnie 19000 km; dwiema poprzednimi (Logan MCV I, Lodgy) zrobiłem prawie pół miliona kilometrów - więc chyba trudno powiedzieć że jestem prowokatorem który wszedł do gniazda by zrobić kupę i uciec...
zostawiając kwestię Adblue - tak jak wspominałem nikt nie powiedział że Noxy trap którą obecnie stosuje Renault nie okaże się równie problematyczna - po prostu jestem zszokowany jakością Dokkera i jego ceną; porównując z Loganem którego niedawno w końcu nabyłem mam wrażenie jakby robiła go inna firma
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-09, 16:25
laisar napisał/a:
Marckok napisał/a:
jestem zszokowany jakością Dokkera
A tak konkretnie? MSZ materiały i jakość montażu dokładnie taka sama jak w reszcie daciek.
Być może ilość wyposażenia w stosunku do ceny odbiega od pozostałych modeli (a może nie, nie porównywałem) - ale to jednak co innego niż "jakość".
fotel kierowcy bez jakiejkolwiek regulacji
plastiki cieniutkie i do zarysowania paznokciem (ogladalem dwa dokkery i w obu plastik rysowal sie pod paznokciem, w Loganie to sie nie dzieje)
latajaca przegroda -,moze to kwestia montazu
kable sterczace spod wykladziny (w jednym)
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-13, 13:56
ostateczne zestawienie wygląda tak:
Dokker cargo 1.5 dCi 75 KM
wyposażenie: klima, szyby otwierane elektrycznie, radio z bluetooth i usb, pełna przegroda, wykładzina gumowa w części bagażowej, regulacja wzdłużna fotela, regulacja kierownicy na wysokość
rocznik auta 2016
cena: 40 570 zł netto
Peugeot Partner L2 (przedłużony) 1.6 blue Hdi 100 KM
wyposażenie: klima, tempomat i ogranicznik prędkości, szyby otwierane elektrycznie, lusterka składane elektrycznie i podgrzewane, radio z bluetooth i usb, przegroda składana (jak Dacia Easy seat), wykładzina gumowa w części bagażowej, regulacja wzdłużna fotela, regulacja fotela na wysokość, regulacja kierownicy w 2 osiach, homologacja na 3 osoby (dwa miejsca pasażera z przodu), schowek pod miejscem pasażera
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-19, 19:37
ciekawostka: Peugeot nie chce sprzedać tego auta (tzn. w tej cenie) inaczej niż w leasingu (przy czym nie narzucają firmy leasingowej)...dziwna sytuacja
no i mam zagwozdkę, ale Dokker mnie jednak strasznie odrzuca - dłuższe jeżdżenie nim to wózek inwalidzki (mam skrzywienie kręgosłupa i wygodny fotel to podstawa)
i (mam skrzywienie kręgosłupa i wygodny fotel to podstawa)
To tylko Partner. Tam komfort jest rewelacyjny w pierwszym rzędzie foteli. Z tyłu to porażka, ale przód pierwszą liga. Zrobiłem nim 150 000 i stwierdziłem że osobówki się chowają, do tego wsiadanie to bajka, przez wysoka pozycję fotela, co znowu powoduje rewelacyjna widoczność z przodu ale i to że w nocy nie oślepiają Cię światła z przodu i z tyłu jadących pojazdów. I do tego lusterka boczne..
Polecam, jeżeli Cię stać.
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-20, 20:33
baxter12 napisał/a:
Cytat:
i (mam skrzywienie kręgosłupa i wygodny fotel to podstawa)
To tylko Partner. Tam komfort jest rewelacyjny w pierwszym rzędzie foteli. Z tyłu to porażka, ale przód pierwszą liga. Zrobiłem nim 150 000 i stwierdziłem że osobówki się chowają, do tego wsiadanie to bajka, przez wysoka pozycję fotela, co znowu powoduje rewelacyjna widoczność z przodu ale i to że w nocy nie oślepiają Cię światła z przodu i z tyłu jadących pojazdów. I do tego lusterka boczne..
Polecam, jeżeli Cię stać.
musze przyznac Ci racje, bo siedzialem w tym aucie i roznica jest kosmiczna: w Dokkerze zapadam sie w fotel, który do tego nie ma zadnej regulacji; w Partnerze bylo mi wygodnie jak w kazdym busie (busy to poniekad dla mnie wzorzec wygody siedzenia, lubie ten typ)
roznica w cenie między gołym Dokkerem a dobrze wyposażonym Partnerem to 6000 netto, wiec akceptowalna - tyle ze Partnera w tej ofercie moge wziac tylko w leasing, kredyt nie wchodzi w gre
pomijając już kwestię stosunku cena / wyposażenie (choć to trudno pominąć) który był zdecydowanie na niekorzyść Dokkera, to dealer Peugeot zaproponował też odkup Experta w dobrej cenie, co było bardzo istotnym elementem całej układanki
wczoraj zrobiłem tylko ze 20 km, ale wrażenia bardzo pozytywne, fotel o niebo wygodniejszy niż w Dokkerze
żeby nie wyjść na ptak s....cego we własnym gnieździe: z Logana MCV jestem bardzo zadowolony (autko po pierwszym przeglądzie, przejechane na razie 24000 km)
Jako dacia dokker, bo tak w ogóle to ma bezpośredniego następcę, renault express (II) - http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=19597 - który może się okazać nieco bliższy partnerowi.
Jako dacia dokker, bo tak w ogóle to ma bezpośredniego następcę, renault express (II) - http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=19597 - który może się okazać nieco bliższy partnerowi.
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-04, 22:39
cenowo z cała pewnością po zmianie znaczka się zbliży ;)
myślałem że powrócę do Dacii, ale po zmierzeniu i obejrzeniu dziś Dokkera raczej to nie nastąpi...
Ircys napisał/a:
laisar napisał/a:
Jako dacia dokker, bo tak w ogóle to ma bezpośredniego następcę, renault express (II) - http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=19597 - który może się okazać nieco bliższy partnerowi.
[express] może się okazać nieco bliższy partnerowi
cenowo?
Chyba nie - tak jak dokker, dalej ma być najtańszy na rynku, więc myślałem raczej o nieco lepszym wykończeniu i wyposażeniu, niż obecna dacia. W końcu co reno, to reno... <;
Marckok napisał/a:
po zmierzeniu i obejrzeniu dziś Dokkera raczej to nie nastąpi
Express wydaje się być bardzo zbliżony wymiarami do dokkera, zatem też zapewne nie znajdzie uznania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum