- nowa, zubożona wersja Nowego Kangura od 12k€: w rolach głównych nasi starzy dobrzy znajomi 1.6 8v i 1.5 dCi 68 oraz odchudzenie obsady o lewe drzwi przesuwne, w drugoplanowych drzwi skrzydełkowe, a w pozostałych inne efekty działań księgowych (;
Przy okazji - trwa wyjaśnianie niemal-wywrotki Kangoo2 w tradycyjnym ADAC-owym teście łosia: http://www.automobile-mag..._sur_deux_roues
- chociaż patrząc po informacjach można ponownie odnieść wrażenie, że niemiecki automobilklub po prostu lubi wywracać samochody <: (i słusznie!).
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dci 68 KM
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 250 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-16, 10:01
Jakaś brzydka ta Łada z zewnątrz. Tył jeszcze może być, ale przód i profil taki "wschodni". W środku przypomina Logana. Czyżby podobieństwo nieprzypadkowe?
Jakaś brzydka ta Łada z zewnątrz. Tył jeszcze może być, ale przód i profil taki "wschodni".
Faktycznie, Kalina dużo ładniejsza (a nawet 110, ale to już osobista kantofilia ;)
Wygląda na to, że Lada po prostu goni świat i jest teraz na etapie tzw. "koreańców" sprzed 10 lat...
Cytat:
W środku przypomina Logana. Czyżby podobieństwo nieprzypadkowe?
Chyba co najwyżej inspiracja... Projekt jest zdaje się wcześniejszy niż rzeczywista współpraca z Renault - a jeszcze koledzy z bratniego rumuńskiego forum twierdzą, że Priora ma coś wspólnego z Oplem.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2008-12-16, 10:34, w całości zmieniany 1 raz
silnik: benzynowy 16 V
- pojemność: 1596 cm3
- norma czystości spalin: Euro 4
- moc: 72kW/98 KM
zużycie paliwa: w mieście (8,7 l/100km), poza miastem (4,9 l/100km), średnie (6,3 l/100km)
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-12-16, 12:27
mter napisał/a:
Kto jest właścicielem marki Łada ?
Z nikim nie wspólpracują!Rosjanie sami potrafią radzić sobie ze swoją motoryzacją.
A Polacy???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ale macie racje w środku bardzo podobna do Logana!!!
Ostatnio zmieniony przez laisar 2008-12-16, 12:46, w całości zmieniany 1 raz
Priora to żadna nowość tylko zmodernizowana 110-tka. Natomiast wykończenie i zastosowane materiały w ładach w latach 90 i pewnie teraz też są tragiczne, o czym miałem nieprzyjemność osobiście się przekonać.
Priora to żadna nowość tylko zmodernizowana 110-tka
Być może, chociaż oficjalnie traktowana jest chyba nowy model... W każdym razie - i tak istotne jest to, jak się będzie sprzedawać oraz, oczywiście, starzeć.
Cytat:
Natomiast wykończenie i zastosowane materiały w ładach w latach 90 i pewnie teraz też są tragiczne
Ze zdjęć ciężko coś powiedzieć (; ale z czasów słusznie minionych pamiętam, że jak tawariszcze chcieli się eksportowo pokazać, to potrafili się postarać (a przynajmniej jeśli chodzi o drugi element).
Osobiście nigdy nie przepadałem za Ładami - oprócz już wspomnianej Niwy - ale podobnie było z Dacią, więc... kto wie (: Radziecka / rosyjska myśl techniczna w niektórych aspektach bywa(ła) rzeczywiście najlepsza na świecie. W każdym razie myślę, że do pewnego stopnia warto kibicować np właśnie takiej Ładzie, bo zawsze to jakaś świeża krew na, w sumie, mało jednak ostatnio konkurencyjnym rynku.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-12-19, 12:14 Ford Ka-Dacia Sandero konkurencja?
Czy Ford Ka może konkurować z Sandero? Pewne podobieństwa są (niska cena, spartańskie wyposażenie podstawowych wersji). Atutem Sandero jest pięcioro drzwi. Co wybralibyście?
Obejrzałem uważnie Forda Ka w salonie. Zauważyłem duże zainteresowanie klientów. Relacja ceny (28.900 złp), do marki, i wykonania porażająca. Panda z której podzespołów samochód ten korzysta to przy nim straszne, plastikowe, i ciasne badziewie.
Ka zaskakuje ilością miejsca w środku, na tylnej kanapie siedzi się wygodnie. Bardzo dużo miejsca na nogi, i nad głową. Z przodu konsola środkowa jest węższa niż w przypadku Pandy, i nie przeszkadza tak bardzo. Łatwy dostęp do dźwigni zmiany biegów. Jednak mnie siedziało się coś dziwnie. Kolana miałem po prostu za wysoko. Kwestia ustawienia fotela, regulacji wysokości? Jakość materiałów użytych do wykończenia kabiny bardzo wysoka. Kolińskie trojaczki przy Ka to prawdziwie ruska tandeta. Także Sandero pozostaje w tyle.
Najtańsza wersja nie ma regulacji wysokości mocowania przednich pasów bezpieczeństwa, a bagażnik otwierany jest za pomocą kluczyka. Sprzedawców Forda to rozwiązanie szokuje, gdyż w pozostałych modelach tej marki pokrywa jest otwierana z miejsca kierowcy za pomocą przycisku. Dla obu wersji Ka brak jest nie tylko koła zapasowego, ale nawet dojazdowego! Może też denerwować niewielki zbiornik paliwa (35 l), który przy spalaniu około 6 litrów benzyny na 100 km podstawowej jednostki pozwoli na przejechanie jedynie około 560-570 km. Nad morze się nie dojedzie. Na szczęście schowek po stronie pasażera jest zamykany.
Sprzedawca bardzo chwalił umieszczenie przycisków sterowania szybami przednimi w konsoli środkowej (!!!!!!). To funkcjonalne, i nowoczesne rozwiązanie pozwala na zwiększenie szerokości kabiny pasażerskiej, i łatwiejszą ich obsługę. Ale w Dacii to archaizm, i przeżytek?
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Nie interesowałem się, ale Ka to zdaje się "bliźniak" nowej "500" FIAT-a - rzeczywiście oba oparte są na Pandzie?
Płyta podłogowa jest ta sama co w Pandzie i 500-ce ale nikt Ci nie napisze, że Ka dzieli płytę podłogową z Pandą, tylko z "kultową" 500-ką. "Taki chwyt marketingowy"
Ka nie jest konkurencją dla Sandryny, boć to maluch miejski, wystarczy popatrzeć na bagażnik ilość miejsca w środku i... osiagi
Powtórzę się: wszystko zależy od użytkownika - od dokładniej: od jego potrzeb i preferencji. Nie ma aut lepszych od innych tak w ogóle - są tylko te, które są lepsze dla danej osoby.
Np dla osoby samotnej, 99% czasu jeżdżącej po mieście właściwie wszystko rozmiarami powyżej Smarta to już będzie po prostu burżujstwo - a jak się to ma do sytuacji 5-osobowej rodziny dojeżdżającej spod miasta do przedszkola / szkoły / pracy / na zakupy? Dla pierwszego Ka jest znaczenie lepszym wyborem (większe rozmiary to wręcz poważna wada), a dla drugich - faktycznie jednak Sandero (Ka zostaje zdyskwalifikowane jeszcze w eliminacjach).
Wg DEKRY (usterki wykryte podczas przeglądów) Fusion/Fiesta zawsze były wysoko, ale bardziej wiarygodnym raportem jest ADAC (usterki na drodze - czyli, to, co daje "popalić").
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum