Nie zawsze chodzi o to że ktoś chce jeździć bez pasów. Położenie plecaka na siedzisko pasażera uruchamia ten alarm. Dodatkowo pod głupim McDrivem się nie wypniesz żeby wygodniej zapłacić i odebrać zamówienie bo wyje ;)
Już kiedyś było - któryś z kolegów odkrył, że wystarczy rozpiąć zieloną wtyczkę pod siedziskiem. Nic nie trzeba mostkować, otwarte=OK. Tylko nie wystrzel poduszek bocznych.
najtaniej wyjąć głośnik który odpowiada za piszczenie jak się nie mylę jest nad lewym nadkolem pod plaskiem
Ale niech ktoś ogarnięty ktoś to potwierdzi bo nie sprawdzałem
Marka: Dacia
Model: SANDERO
Silnik: 1.4 75KM
Rocznik: 2008
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 21 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-18, 15:15
Jednak najlepszym sposobem na wyłączenie tego irytującego i naprawdę upierdliwego sygnału jest zapięcie pasów. I nic nie będzie się wydzierało i my będziemy bezpieczniejsi także ja od siebie polecam takie właśnie rozwiązanie :D
tak, ale "wyjca" wyłącza wpięcie i wypięcie klamry pasów (do ponownego przekroczenia prędkości) jak również (co stosuję) uniesienie na chwilę "tyłka" z fotela... chociaż to ostatnie lepiej zbudowanym może się nie udać ...
Wysłany: 2014-01-30, 19:20 bzyczek od pasów gdzie jest w Lodgy
Gdzie znajdę, jak dojść i odłączyć bzyczek sygnalizujący niezapięte pasy w Lodgy
rozwiązania pośrednie mnie nie interesują, jeżdżę sporo poza drogami publicznymi często wychodząc z auta na chwilę
_________________ Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktor...
Najprościej? Jedź na szrot, wyciągnij pas bezpieczeństwa i samą klamrę wkładaj do zamka. Najprostsze i najskuteczniejsze. Szkoda się bawić z elektryką. (oczywiście jeździj tylko z klamrą, nie z drugim pasem bezpieczeństwa:)
Ostatnio zmieniony przez MCV 2014-01-30, 19:56, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-01-30, 20:14
I jak tu dogodzić ludziom. W starszych wersjach Daci, nasi koledzy dorabiali sobie taki bzyczek ... teraz w nowych wersjach, zastanawiają się, jak się tego pozbyć.
Pod siedzeniem masz kable i jest wtyczka z gniazdem. Wisi luźno albo jest przymocowana do siedzenia. Z zacisku klemy pasów idzie przewód do tej kostki. Trzeba sprawdzić na odpowiednich pinach czy czujnik w pasach zwiera czy rozwiera jak jest zapięty pas. Resztę chyba wiesz jak zrobić.
Pamiętaj, że od pasów jest brany sygnał do odpalania poduszek w razie kolizji.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2014-01-30, 20:26, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-05, 11:38
Lukas87 pewnie można wyłączyć w sterowniku, ale muszę mieć dostęp do Lodgy aby to sprawdzić. Mam się kiedyś spotkać z kolegą wieża, wtedy będę miał możliwość potwierdzenia tego. Jak coś to dam znać.
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2014-02-05, 19:54
jackthenight napisał/a:
Lukas87 pewnie można wyłączyć w sterowniku, ale muszę mieć dostęp do Lodgy aby to sprawdzić. Mam się kiedyś spotkać z kolegą wieża, wtedy będę miał możliwość potwierdzenia tego. Jak coś to dam znać.
To chyba jest najlepsza opcja :)
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-06, 21:03
Niestety, ale DDT2000 nie łączy się w ogóle z Lodgy.
Wygląda na to, że w lodgy jest już tylko magistrala CAN, czyli działa tylko ELM327 z ECU silnika i oczywiście orginalny CLIP Renault.
Co do bzyczka to są dwie możliwości :
1. Odłączyć głośnik - który pibczy za licznikami, także może się okazać że jest zintegrowany z licznikiem
2. Zewrzeć kabel od klamry pasów - i to jest najprostsze wyjście. Ten kabel idzie do wspólnej wtyczki pod siedzeniem i tam właśnie można go zewrzeć na stałe, tak aby jednostka sterująca ciągle sądziła że pas jest zapięty.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2014-02-07, 10:34, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 444 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-03-08, 18:15 Wyłączenie brzęczyka niezapiętych pasów bezpieczeństwa 2013&
Czy ktoś wie czy jest w ogóle możliwość wyłączenia tego irytującego brzęczyka niezapiętych pasów bezpieczeństwa?. Pasy zapinam, jednak czasami ujedzie się 200 czy 300 metrów bez zapiętych i ten dźwięk irytuje. Tym bardziej, że wtedy nie słychać dźwięku kierunkowskazów. Sprawdzałem oprogramowaniem fabrycznym, niestety nie ma takiej możliwości.
Nie chciałbym robić tego w bezczelny sposób zwierając przewody idące do mechanizmu zapinającego klamrę, dlatego pytam.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum