Prawdopodobnie w środę odbieram MCV w wersji 7os. z silnikiem 1.5 85 KM. Mam nadzieję, że nie będę żałował :) W planach samochód ma robić 80k - 90k kilometrów rocznie. Oby wytrzymał ;)
Witam kolegę z pomorskiej ziemi.
Taki przebieg, jaki przewidujesz, to rekord wśród uczestników forum, przynajmniej tych aktywnych. Gwarancji starczy ci na rok...
Dziel się uwagami z eksploatacji
_________________ Gregosa
---------
MCV dCi lauréate | 63k+ km
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997 Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2007-11-18, 18:30
Witaj, kolego! Bąź dobrej myśli. U mnie plan roczny nieco mniejszy, jakieś 60 tys. Pół roku minęło i plan półrocza wykonany. Zero problemów, jak dotąd. I oby tak dotrwać do 4 lat (leasing).
Powodzenia!
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-11-21, 16:11
O, to będzie pierwszy taki diesel na forum. Napisz ile będzie Ci palił.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Właśnie odebrałem i przyjechałem do domu W Gdańsku straszne korki o tej porze więc cały czas stanie i ruszanie Pierwsze wrażenie to takie, że mi się bardzo podoba
Stojąc w korku temperatura cały czas była na 2 kreskach, dopiero jadąc szybciej doszło do połowy czyli ok. 90 stopni.
Fatalna pogoda jest i ciemno i dzisiaj za bardzo nie ma warunków aby oglądać.
Jutro postaram się zrobić jakieś fotki i podam dokładną specyfikację.
130 km dzisiaj, więcej się bałem ale poczytałem trochę starą wersje forum i wiem, że chyba wszytko jest OK
Chodzi o to, że w moim dCi się świecą tyko 2 kreseczki od temperatury silnika. Jak rozgrzany chwilę postoi to dochodzi do 4 i już tak pozostaje. Jak się cały czas jedzie to są 2. Już się bałem, że komputer jest popsuty i mogę silnik przegrzać. Jak stwierdziłem, że chwilowe spalanie też nie działa (teraz doczytałem na forum, że to opcja która nie działa wcale) to od razu do domu
Mam do Was takie pytanie odnośnie ogrzewania, jak ustawicie je aby grzało na nogi to Wam też mimo tego ciepłe powietrze leci z nawiewów na szybę przednią i z nawiewów bocznych (nie mówię, że z taka samą siłą jednak "wieje intensywnie")
Drugie pytanie odnośnie ogrzewania to takie, że jak ustawicie aby grzało na nogi to nawet na "4" to słabo leci od strony kierowcy? W sumie od strony pasażera też mocno nie leci.
w moim dCi się świecą tyko 2 kreseczki od temperatury silnika. Jak rozgrzany chwilę postoi to dochodzi do 4 i już tak pozostaje. Jak się cały czas jedzie to są 2. Już się bałem, że komputer jest popsuty i mogę silnik przegrzać. Jak stwierdziłem, że chwilowe spalanie też nie działa (teraz doczytałem na forum, że to opcja która nie działa wcale) to od razu do domu
Zimą / późną jesienią trudno o 4 klocki temp silnika. Od miesiąca jeżdżę wyłącznie w mieście (jednorazowe przejazdy 10-30km) i w tym czasie nie widziałem 4 "klocków". Są tylko dwa.
Cytat:
Mam do Was takie pytanie odnośnie ogrzewania, jak ustawicie je aby grzało na nogi to Wam też mimo tego ciepłe powietrze leci z nawiewów na szybę przednią i z nawiewów bocznych (nie mówię, że z taka samą siłą jednak "wieje intensywnie")
Trochę leci, ale bez przesady. Jest dużo szczelniej niż w moim poprzednim aucie.
Cytat:
Drugie pytanie odnośnie ogrzewania to takie, że jak ustawicie aby grzało na nogi to nawet na "4" to słabo leci od strony kierowcy? W sumie od strony pasażera też mocno nie leci.
Mam takie same spostrzeżenia i wydaje mi się, że główny strumień jest kierowany na nogi pasażerów drugiego (ew. trzeciego) rzędu. Fajnie byłoby, gdyby można było wyłączyć te nawiewy, gdy jedziemy sami, albo tylko z 1 pasażerem.
_________________ Gregosa
---------
MCV dCi lauréate | 63k+ km
130 km dzisiaj, więcej się bałem ale poczytałem trochę starą wersje forum i wiem, że chyba wszytko jest OK
Chodzi o to, że w moim dCi się świecą tyko 2 kreseczki od temperatury silnika. Jak rozgrzany chwilę postoi to dochodzi do 4 i już tak pozostaje. Jak się cały czas jedzie to są 2. Już się bałem, że komputer jest popsuty i mogę silnik przegrzać. Jak stwierdziłem, że chwilowe spalanie też nie działa (teraz doczytałem na forum, że to opcja która nie działa wcale) to od razu do domu
Mam do Was takie pytanie odnośnie ogrzewania, jak ustawicie je aby grzało na nogi to Wam też mimo tego ciepłe powietrze leci z nawiewów na szybę przednią i z nawiewów bocznych (nie mówię, że z taka samą siłą jednak "wieje intensywnie")
Drugie pytanie odnośnie ogrzewania to takie, że jak ustawicie aby grzało na nogi to nawet na "4" to słabo leci od strony kierowcy? W sumie od strony pasażera też mocno nie leci.
Pozdrawiam
dogberry, którą masz wersję wyposażnia, bo nie doczytałem się?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum