Jak to jest z tymi śrubkami/3 szt/ którymi jest przykręcona osłona rozrządu, chcąc sprawdzić czy nic nie cieknie, dwa dni jezdziłem bez osłony, i nic, sucho, z otworów śrub nic nie wycieka.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-30, 10:36
loganik napisał/a:
Jak to jest z tymi śrubkami/3 szt/ którymi jest przykręcona osłona rozrządu, chcąc sprawdzić czy nic nie cieknie, dwa dni jezdziłem bez osłony, i nic, sucho, z otworów śrub nic nie wycieka.
Ale którą odkręciłeś osłonę tą dolną plastykową czy górną ?
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-06-08, 21:20
Odgrzeje troche.
10 000 km od wymiany uszczelniaczy, rozrzadu, cieknacej pompy wody i obudowa rozrzadu znowu cala w oleju...
Tak juz bedzie do konca "zycia" samochodu? Co pol roku? Zaczyna mnie to draznic...:/
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-14, 11:17
KaS602 napisał/a:
To pewnie niedlugo zacznie
I ty też przeciwko mnie ?!!!
Chyba nie zacznie, bo było by już dawno mokre, tak po 1000 km.
Serwis ostatnim razem znienawidził mnie i mojego Nissana, więc się przyłożyli.
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-06-14, 11:55
Mamert napisał/a:
I ty też przeciwko mnie ?!!!
Mamerciku, nidgy w zyciu :) Ja tak polzartem oczywiscie...
Mamert napisał/a:
Chyba nie zacznie, bo było by już dawno mokre, tak po 1000 km.
Serwis ostatnim razem znienawidził mnie i mojego Nissana, więc się przyłożyli.
Zobaczymy jak bedzie tym razem. Delikatnie mokra obudowe u siebie zauwazylem po 8 000 km od poprzedniej naprawy.
Co trzeba zrobic, ze by serwis Cie znienawidzil? Moze u mnie tez pomoze... ;)
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-06-15, 13:55
Mamert napisał/a:
Trzeba co 2 tygodnie zjawiać się z przeciekiem i być miłym do bólu, w żadnym wypadku nie krzyczeć, no i można trochę szyderczo pożartować
W Olsztynie sie na to nie wkurzaja... :)
Dodano 17.06.1009, 16:53
Wczoraj odstawilem samochod do serwisu (Alcar Olsztyn) i dzis postawiono diagnoze taka sama jak poprzednio - uszczelniacz. Do jutra ma by wymieniony uszczelniacz, kpl. rozrzadu i pasek akcesoriow... Super :/
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-06-17, 23:14, w całości zmieniany 1 raz
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-06-19, 13:52
Ja w Olsztynie (Alcar) rowniez zostalem poinformowany (tak na przyszlosc), gdyby problem zwiazany z wada fabryczna sie pojawial znowu, ze Reno moze partycypowac w kosztach niektorch napraw.
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-06-24, 17:39
Autko odebralem juz kilka dni temu. Naprawa wygladala tak samo, jak poprzednim razem - wymieniono uszczelniacze i kpl. rozrzadu. Ciekawe jak dlugo wytrzymaja tym razem?
z tego co zauwazylem to RP wyslal do wszstkich ASO noty techniczne z dokladnym sposobem usuwania tego problemu z wyciekiem.
Już o tym dawno pisałem.
Cały problem jest właśnie w wadliwej zebatce pompy oleju, która puszcza olej na uszczelniacz pod ciśnieniem , a nie w uszczelniaczu.
"Dacia Logan niczego nie pozostawia przypadkowi. Nowoczesna i solidna, zapewnia komfort psychiczny użytkownika. Montowane w niej silniki benzynowe i wysokoprężne cechują się niskimi kosztami eksploatacji, wysoką niezawodnością i łatwością obsługi."
...co w przekładzie na język zdroworozsądkowy oznacza, że problemy - jeśli już - powinny się pojawiać u stosunkowo niewielkiego procenta użytkowników.
Na przykładzie naszego forum: 3 przypadki na nieco ponad 400 Daciek wydaje mi się osobiście wartością do przyjęcia. Aczkolwiek rzecz jasna rozumiem w pełni niezadowolenia poszkodowanych...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-08-24, 19:55, w całości zmieniany 1 raz
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-08-24, 16:10
Najbardziej wkur*****ce jest to, ze za cholere nikt nie moze tego zrobic raz, a dobrze. Teraz jeszcze jestem w stanie to przezyc choc straconego czasu nikt mi nie odda. A co po gwarancji..? Co 3 miesiace mam wymieniac uszczelniacz wraz z kpl. rozrzadu i paskiem akcesoriow? No kur**.
Poczekam do przegladu na 90 000km i zobaczymy co na to powiedza w ASO.
Po gwarancji? Może się okaże, że jakiś warsztat niezależny będzie lepszy w te "klocki" i naprawi właśnie raz a dobrze? Wcale bym się nie zdziwił... d:
A jeśli Twój czas jest cenniejszy, niż zaoszczędzone dzięki gwarancji pieniądze za naprawę, to może być to też rozwiązanie na już - tym bardziej, że poza ASO ceny są zdecydowanie niższe. No i na ręce można mechanikowi popatrzeć - wiadomo: "pańskie oko..." <;
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum