Piotrres, pokazywał kilka postów wcześniej wyciek w tym miejscu. U mnie nie ma śladu wycieku. Wygląda, że to fabrycznie wykonane. Dostałem z serwisu zdjęcie innego silnika, gdzie jest taki sam silikon.
Być może często pojawiały się tam wycieki i "ulepszono" konstrukcję silnika. Nie mam podstaw do reklamacji, bo serwis udowodni, że to uszczelnienie fabryczne czyli po prostu "ten typ tak ma".
dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr
To szkoda jeszcze ze w każdym miejscu zamiast uszczelek nie zastosują silikonu. Przecież jest często lepszy od uszczelek. Może by tak na głowice zamiast tych uszczelek co je może wydmuchać wstawić silikon - hmm ciekawe ile by się żywotność wydłużyła. Po to są uszczelki żeby je stosować a silikon to se można użyć jak nic już innego się nie da i w dodatku jest to stare auto na którym nam nie zależy. Takie jest moje zdanie.
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2007-12-12, 17:44
Black Eryk napisał/a:
jurek napisał/a:
dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr
To szkoda jeszcze ze w każdym miejscu zamiast uszczelek nie zastosują silikonu. Przecież jest często lepszy od uszczelek. Może by tak na głowice zamiast tych uszczelek co je może wydmuchać wstawić silikon - hmm ciekawe ile by się żywotność wydłużyła. Po to są uszczelki żeby je stosować a silikon to se można użyć jak nic już innego się nie da i w dodatku jest to stare auto na którym nam nie zależy. Takie jest moje zdanie.
Black Eryk, czy Ty (z calym szacunkiem) aby nie przesadzasz? Co za roznica czym to jest uszczelnione. Nie chce mi sie w tej chwili isc na dol do samochodu, ale wydaje mi sie, ze u mnie tez tam nie ma uszczelki jako takiej, a jest wlasnie silikon. Skoro nie ma tam duzego cisnienia i zbyt wysokich temperatur to silkon moze tam byc stosowany fabrycznie. Jesli nie cieknie to spelnia swoje zadanie.
Tak na to patrzac powinni robic tak jak bylo w A-grupowym fiacie 126p mojego brata - uszczelki pod glowica nie bylo, zadnego silikonu tez... Bo po co dawac uszczelke skoro mozna idealnie dopasowac powierzchnie styku glowicy do bloku silnika... Jedno stoi na przeszkodzie: koszty w produkcji seryjnej...
dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr
To szkoda jeszcze ze w każdym miejscu zamiast uszczelek nie zastosują silikonu. Przecież jest często lepszy od uszczelek. Może by tak na głowice zamiast tych uszczelek co je może wydmuchać wstawić silikon - hmm ciekawe ile by się żywotność wydłużyła. Po to są uszczelki żeby je stosować a silikon to se można użyć jak nic już innego się nie da i w dodatku jest to stare auto na którym nam nie zależy. Takie jest moje zdanie.
Black Eryk, czy Ty (z calym szacunkiem) aby nie przesadzasz? Co za roznica czym to jest uszczelnione. Nie chce mi sie w tej chwili isc na dol do samochodu, ale wydaje mi sie, ze u mnie tez tam nie ma uszczelki jako takiej, a jest wlasnie silikon. Skoro nie ma tam duzego cisnienia i zbyt wysokich temperatur to silkon moze tam byc stosowany fabrycznie. Jesli nie cieknie to spelnia swoje zadanie.
Tak na to patrzac powinni robic tak jak bylo w A-grupowym fiacie 126p mojego brata - uszczelki pod glowica nie bylo, zadnego silikonu tez... Bo po co dawac uszczelke skoro mozna idealnie dopasowac powierzchnie styku glowicy do bloku silnika... Jedno stoi na przeszkodzie: koszty w produkcji seryjnej...
Nie, nie przesadzam.
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 1108 Skąd: krakow
Wysłany: 2007-12-13, 16:16
przede wszystkim ze wzgledu na wysokie cisnienie, na ktore silikon nie jest odporny bo jest elastyczny. odpowiednio zastosowany i dobrej jakosci spisuje sie bez zarzutu. pozdr
Prawdobodobnie jest to jeden z uszczelniaczy typu locktide niewiem jak sie to pisze ale jest tego wiele rodzajow do roznych rzeczy np do zapezpieczania nakretek porzed odkrecaniem tez cos tem maja. Jednorazowa uszcelka nakladana przez maszyne jak odkrecisz to masz problem bo musiesz sobie zalatwic odpowiedni uszcelniacz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum