Jeśli naprawa była robiona w ASO i auto posiada gwarancję mechaniczną i na blachy no można uznać, że jest w dobrym stanie. Chociaż nie zawsze ASO oznacza jakość, to chociaż gwarancja coś gwarantuje
No pewnie by było ciężko. Ale gdybym sprzedawał nowe auto bez gwarancji to chyba więcej bym stracił w cenie niż naprawiając porządnie auto. No chyba, że bym je naprawił byle jak a część z ubezpieczenia została by w kieszeni. Przy takich uszkodzeniach jakie prawdopodobnie miało to Sandero pewnie pare tysi by się "zaoszczędziło".
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-23, 21:45
Panowie - wielki szacunek dla Was za szybkie wstepne ogledziny na podstawie zdjec z netu. Pewnie podczas wizji lokalnej bylo by wiecej takich kwiatkow.
Wszedlem na strone dacia.fr - tam jest normalny konfigurator wersji, a nie jak u nas same pdfy ;-( Podoba mi sie wersja z bialym ( jasnym ) paskiem na konsoli oraz podobnym na srodku siedzen - dodaje uroku ciemnemu wnatrzu pojazdu. Czy w naszym kraju tez sa one dostepne te kolorki ? Na silnik 1.2 16 V chyba warto poczekac. Znow mnie szlag trafia, ze w Polsce wciskaja nam gorsze wersje niz na rynki Europy Zachodniej ( przyjajmniej z silnikiem ).
PS.
Tymczasem tocze sie tym czerwonym "gracikiem" ( zdjecia maja juz 2 lata )
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-23, 21:55
DUCATI napisał/a:
Nie jestem ekspertem, ale wg mnie:
1. Wszystkie auta sprowadzane sa bite, bo inaczej sie nie oplaca.
2. Gosc napisal, ze serwisowany... Na przeglad chyba za maly przebieg wiec ciekawe co bylo naprawiane ;)
3. Kupujac od takiego handlarza zawsze jest jakis walek, oni wszyscy sciemniaja i trzeba miec tego swiadomosc i sie z tym pogodzic, normalny czlowiek najpierw rejestruje na siebie, potem sprzedaje. Handlarz tylko posredniczy, formalnie kupujesz od Niemca i wrazie czego Niemca musial bys pozywac do sadu...
Ad 1. Nie generalizowalbym, mysle ze duzo jest po stluczkach, czesc po dzwonach ale wiele po prostu sa za stare dla obywateli UE zza Odry wiec je sprzedaja. W Polsce tez jezdza samochody powypadkowe - mysle ze na forum sa tez takie osoby. Nie oznacza to, ze ich auta to szroty. Jednak od lekko bity do rozbity i poskladany czasem wedlug nieuczciwego sprzedajacego nie ma roznicy.
Ad. 2 - maska jak ktos juz zauwazy
Ad. 3 Tez bym wolal kupic w Reichu, Francji Belgii osobiscie niz od handarza z wiejskiej stodoly ( wiele takich zdjec widac na aukcjach ).
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-05-24, 04:43
mekintosz napisał/a:
Wszedlem na strone dacia.fr - tam jest normalny konfigurator wersji, a nie jak u nas same pdfy ;-( Podoba mi sie wersja z bialym ( jasnym ) paskiem na konsoli oraz podobnym na srodku siedzen - dodaje uroku ciemnemu wnatrzu pojazdu. Czy w naszym kraju tez sa one dostepne te kolorki ? Na silnik 1.2 16 V chyba warto poczekac. Znow mnie szlag trafia, ze w Polsce wciskaja nam gorsze wersje niz na rynki Europy Zachodniej ( przyjajmniej z silnikiem ).
Ten konfigurator to bardziej bajer niż cokolwiek innego. Tak naprawdę to i tak wybierasz pomiędzy Ambiance 75KM a Ambiance 87KM a Ambiance dizel +klima.
We Francji jest ten silnik 1.2 16V 75KM, a w Niemczech 1.6 16V 105 - a poza tym dokładnie to samo (?) co u nas.
W wielu krajach oferta jest o wiele mniejsza niz u nas - popatrz chociażby na Portugalię lub Holandię.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-24, 08:53
DUCATI napisał/a:
Cytat:
Znow mnie szlag trafia, ze w Polsce wciskaja nam gorsze wersje niz na rynki Europy Zachodniej
TA GORSZOSC POLEGA TYLKO NA WYZSZYM SPALANIU, W POZOSTALYCH KWESTIACH JEST LEPSZOSC :)
HM mysle ze wlasnie spalanie jest dla nas bardzo waznym elementem. W moim przypadku benzyka wystarczy, malo jezdze poza miastem. Czy koszt serwisu 1.2 16V jest az taki wysoki ze wolisz 1.4 8V ?
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-24, 11:06
mekintosz napisał/a:
DUCATI napisał/a:
Cytat:
Znow mnie szlag trafia, ze w Polsce wciskaja nam gorsze wersje niz na rynki Europy Zachodniej
TA GORSZOSC POLEGA TYLKO NA WYZSZYM SPALANIU, W POZOSTALYCH KWESTIACH JEST LEPSZOSC :)
HM mysle ze wlasnie spalanie jest dla nas bardzo waznym elementem. W moim przypadku benzyka wystarczy, malo jezdze poza miastem. Czy koszt serwisu 1.2 16V jest az taki wysoki ze wolisz 1.4 8V ?
w owym okresie z którego pochodzi auto kolegi nie było tego silnika dostępnego, a dodatkowo kolega ducati ma Logana w których tego silnika jak dotąd jeszcze nie montują, o wyższości i niższości danej rzeczy decydują osobiste preferencje i co komu jest potrzebne, więc można dywagować o tym w nieskończoność.
Koszt serwisu nie jest wcale wyższy, awaryjność też, osiągi lepsze, ja widzę same zalety co nie oznacza że ktoś nie widzi np samych wad jw.
W kwestii Logana jednak tego silnika bym w nim nie widział bo jest to auto o wiele jednak cięższe. Pojedzie oczywiście ale ja wole odczuwać to lekkie wciśnięcie w fotel
Mam ten sam silnik co kolega Ducati czyli 1.6 8v i do tej pory sobie pluję w brodę że kupiłem tego muła zamiast 16v no ale miałem inne priorytety Oczywiście nie przesadzajmy i nie wyolbrzymiajmy ale... wolę nowocześniejsze konstrukcje
borys68 napisał/a:
[
W wielu krajach oferta jest o wiele mniejsza niz u nas - popatrz chociażby na Portugalię lub Holandię.
Borys
jesteś tego pewien że w niderlandii jest uboższa oferta ????
Bo z tego co wiem to właśnie tam jest o wiele lepsza oferta niż u nas i wszystkie silniki są dostępne, więc nie wiem na jakich informacjach bazujesz, chyba że uważasz ofertę za uboższą bo nie oferują hatchbacka, ale tam to auto poprostu nie byłoby popularne i po co oferować coś co się niesprzedałoby.
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2009-05-24, 19:27, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-05-24, 12:08
Niderlandy nie mają Logana - Sandero oferują. Z gamy silinkowej to brak zdaje sie silniejszego dizla.
Ale nie upieram sie przy Niderlandach - Włochy, Logan, wyłącznie Access (?) plus Laureate w 75 90 benzyna, oraz oba dizle (za to benzyna 75KM z fabrycznym gazem).
Portugalia - pickup, Sandero, MCV - innym sie nie przyglądałem ale Kombi ma allbo V16 (?) 75KM - 5 miejsc, albo mocniejszy dizel - 5 lub 7 miejsc.
W każdym bądź razie - moja teza jest taka, że jesli chodzi o wielość wersji, to Polska stoi całkiem, całkiem.
Borys
Ostatnio zmieniony przez borys68 2009-05-24, 20:09, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-24, 18:42
pisząc niemądrze hatchbak miałem na myśli Logana co mi do głowy przyszło z tym hatchbakiem to nie wiem no i trochę uogólniłem bo nie myślałem o DCi jako moniejszym i słabszym więc ewidentny mój błąd.
Co do dizli to podają że mają 70 konnego a nie 68 jak u nas więc sam już nie wiem jak to jest bo np we francji benzyna 1.6 8V ma 90KM czyli też inaczej niż u nas.
Można powiedzieć że to tylko kilka koni ale zawsze coś
Oczywiście tragedii u nas nie ma i wybór jest spory ale na 1,2 16V trzeba poczekać.
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2009-05-24, 19:29, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-25, 19:00
Sprawdziłem i masz rację ważą tyle samo Logan wygląda topornie i ociężale i to mnie zmyliło
co do osiągów wczytaj się w mojego poprzedniego posta o tym że można o tym pisać w nieskończoność o wyższości jednego nad drugim,i polecam poczytać o różnicach między silnikami 8V a 16 V, choć by w google
Nie chce mi się polemizować bo rozmowy z tobą drogi kolego są bardzo męczące
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-26, 06:24
Takiej odpowiedzi z twojej strony też sie spodziewałem ale już sama myśl polemiki z tobą mnie męczy. Dlatego wolałem nic nie popierać źródłami, nie dawać linków, nie pisać czym się charakteryzuje 8v a 16 v jakie są wady i zalety (bo zawsze są jakieś wady i zalety) i odesłałem do Google, każdy kto jest zainteresowany sobie znajdzie i poczyta czym się charakteryzują 16v a 8 v.
Wiedziałem także że odpiszesz w tym stylu i już byłem przygotowany że nie skończy się na jednej odpowiedzi.
Teraz zakończę definitywnie swoją drogę przez męki
I napiszę Pozdrawiam
Mowa byla o 2 konkretnych silnikach, a nie zawilosciach technicznych i rozwazaniach filozoficznych...
Jedyne dane na temat osiagow Sandero 1.2 jakie udalo mi sie znalezc na szybko w google to przyspieszenie (13,6 s) i v max (161 km/g), dla porownania - Sandero 1.4: 13s i 161 km/g (za wikipedia)...
a ha... 1.2 ma jeszcze nizsza emisje spalin chyba...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum