Zanim silnik ustabilizuje obroty po rozruchu, regulator napięcia nie może utrzymać stałego napięcia i pewnie stąd to przygasanie.
No bez jaj. Co prawda to nie Mercedes, ale w nowych autach gdzie regulatory są elektroniczne takie rzeczy się nie dzieją. To nawet w moim Wartburgu nic nie miga, regulator jest po to żeby trzymać napięcie bez względu na obroty - niskie czy wysokie. Albo te wyświetlacze są z feralnej serii, albo jeśli światła też migają, to coś z ładowaniem.
No bez jaj. Co prawda to nie Mercedes, ale w nowych autach gdzie regulatory są elektroniczne takie rzeczy się nie dzieją.
Alternator musi osiągnąć jakieś minimalne obroty, żeby wytwarzać prąd. Poniżej nawet regulator nie pomoże. Zresztą rozumiem, że to przygasanie wyświetlacza jest minimalne. Jeżeli przygasa całkiem, to rzeczywiście coś musiałoby być w instalacją.
Ale z praktyki wiem, że 90% alternatorów już ładuje mając 700RPM, nie sądzę żeby w nowym aucie spadały poniżej tej wartości - na zimnym silniku powinien mieć 1100, ciepłym - nieco poniżej 1000. Te wartości wystarczą w zupełności.
zwrocilem na to uwage i faktycznie zdarza sie, ze lekko miga / przygasa - na biegu jalowym alby przy manewrowaniu na niskich obrotach. Taki chyba urok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum