Fajny w całokształcie i felga komponuje się z całością.
Mniejsze ET powoduje, że wnęka na koło jest bardziej wypełniona.
Dalej jeździsz na wyższym profilu dla 16? Sprawdzałeś może przekłamanie na liczniku?
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 ECo-G, był 1.6 SCe 115 4x4
Rocznik: 2024, był 2015
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 7 razy Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 318 Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2019-12-31, 13:36
Jak co roku uaktualniam wątek
Duster nadal dzielnie służy pod moim kierownictwem.
Tydzień temu miał serwis olejowy po 4 latach - łącznie wszystko wyszło 2.280 zł., w tym olej, filtry i inne pierdoły typu świece i rozkręcanie bębnów bo jeden słabo odbijał.
Za 6 miesięcy prawdopodobnie sprzedam bo mam ochotę pojeździć czymś zwinniejszym z normalną skrzynią biegów (bez krótkiej jedynki), może nawet pokuszę się o ogłoszenie sprzedaży na forum
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 ECo-G, był 1.6 SCe 115 4x4
Rocznik: 2024, był 2015
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 7 razy Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 318 Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2020-06-30, 10:22
Temat do zamknięcia - Duster został sprzedany kilka tygodni temu. Dzielnie i wiernie służył.
Będę dobrze wspominał jego wysokie i komfortowe zawieszenie, bezawaryjność i wygodne wsiadanie.
Pewien niesmak również pozostanie - wysokie spalanie, słabe wygłuszenie oraz ta skrzynia biegów w wersji 4x4 - pod koniec miałem jej dość .
Gdybym cofnął czas wybrałbym wtedy wersję 1.2 TCe z napędem jedynie na przednią oś.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez majkel 2020-06-30, 10:23, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum