Wysłany: 2015-02-25, 12:12 SPROSTOWANIE SPÓŁKI NAWROT
Szanowni Państwo,
Ze względu na fakt, że sprawa toczyła się dość długo i burzliwie Spółka Nawrot do czasu zakończenia sprawy postanowiła nie wypowiadać się w temacie.
Przyszedł jednak czas, w którym sprawa została zakończona i uważam za stosowne zobrazowanie Państwu w/w sprawy z punktu widzenia Spółki Nawrot, dla umożliwienia Państwu obiektywnej oceny zaistniałej sytuacji.
Klient zamówił pierwszy pojazd do produkcji, podpisał zamówienie i w czasie jego produkcji zwrócił się do Nas z prośbą o domówienie wyposażenia dodatkowego w postaci nawigacji. Na ówczesnym etapie produkcji nie była jednak możliwa zmiana specyfikacji dlatego umożliwiliśmy klientowi rezygnację z samochodu i zamówienie kolejnego wyposażonego w nawigację idąc mu jednocześnie na rękę i podtrzymując korzystniejszą ofertę z pierwszego zamówienia. Stąd wziął się 6 miesięczny okres oczekiwania na pojazd o jakim nadmienił Państwu klient.
Kiedy do koncesji przyjechał drugi zamówiony pod klienta pojazd, klient od razu chciał go zobaczyć i Spółka Nawrot przychyliła się do prośby klienta udostępniając samochód w stanie zakonserwowanym, nie przygotowanym do wydania. To był jak się okazuje nasz jedyny błąd w tej sprawie. Wówczas na forum zobaczyliście Państwo całą listę uwag ze zdjęciami wskazującymi na rzekome usterki pojazdu.
Informuję Państwa niniejszym, że pojazd jakiego zdjęcia Państwo oglądali nie był przygotowany do wydania a zdecydowana większość wskazanych przez klienta wówczas usterek nie była zgodna z rzeczywistością np. rysa na szybie okazała się śladem po naklejce transportowej (klej),rzekoma rdza na amortyzatorze to smar, biały nalot na silniku to pozostałość po odparowaniu wody, ślady rdzy na felgach aluminiowych to rdzawy nalot z tarcz hamulcowych, który powstaje w naturalny sposób gdy samochód nie jest eksploatowany.
Po pisemnym odniesieniu się do uwag klienta Spółka Nawrot zaprosiła klienta na powtórne oględziny pojazdu tym razem przygotowanego do wydania z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym.
Podczas spotkania klient został ponownie poinformowany, iż zgłaszane przez niego i opisywane Państwu na forum usterki nie są zgodne z rzeczywistością i został poproszony o ich usunięcie z forum lub ich sprostowanie, gdyż wpływają one niekorzystnie na wizerunek marki a nie są prawdziwe.
Klient otrzymał również informację, że samochód został wyprodukowany zgodnie z normami produkcyjnymi i nie posiada usterek kwalifikujących go do ewentualnej przeceny, którą klient usilnie forsował.
Spółka Nawrot szanując jednak indywidualne odczucia klienta dotyczące rzeczonego pojazdu, mimo iż nie były one zgodne ze stanem rzeczywistym postanowiła zgodzić się na odstąpienie klienta od umowy z jednoczesną gwarancją zwrotu wpłaconej zaliczki.
Zaskutkowało to prośbą, w postaci maila do klienta, o pisemną rezygnację z zamówienia i o usunięcie nieobiektywnych zdjęć , którego fragment czytaliście już Państwo na forum.
Chcąc profesjonalnie zakończyć w/w sprawę Spółka Nawrot zdecydowała się, wobec niesłusznych oskarżeń klienta, poddać zamówiony przez niego pojazd Dacia Duster ocenie niezależnego rzeczoznawcy celem potwierdzenia opisanego przeze mnie Państwu powyżej stanu. Rzeczoną ekspertyzę zamieszczam w załączeniu.
Pozdrawiam
Ewelina Pawłowska
Dyrektor Handlowy Nawrot Sp. z o.o.
opinia_001.jpg
Plik ściągnięto 461 raz(y) 51,95 KB
opinia_002.jpg
Plik ściągnięto 344 raz(y) 44,72 KB
opinia_003.jpg
Plik ściągnięto 386 raz(y) 50,3 KB
opinia_004.jpg
Plik ściągnięto 320 raz(y) 37,36 KB
opinia_005.jpg
Plik ściągnięto 417 raz(y) 56,27 KB
Ostatnio zmieniony przez Ewelina 2015-02-25, 12:41, w całości zmieniany 1 raz
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-02-25, 12:44
Zdjęcia są jednoznaczne. Samochód miał porysowaną karoserię, porysowane elementy plastikowe wnętrza, plamy na tapicerce, rdzę i odpryski na elementach zawieszenia. Jeśli to jest stan zakonserwowany i zgodny z normami fabrycznymi to ja gratuluję dobrego samopoczucia.
Jeżeli jedynym błędem było to że nie zatajono wad samochodu przed klientem to również gratuluję dobrego samopoczucia.
Mogliście załatwić to szybko, bezboleśnie i zwyczajnie mieć sprawę z dyni. Ot, taka drobna lekcja dla wszystkich zainteresowanych.
To co Koledzy? Kłódeczka na koniec wątku?
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2015-02-25, 12:52, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-02-25, 13:09
krimar napisał/a:
ZbujMadej napisał/a:
Wiemy przecież, że temat był na bieżąco obserwowany, a być może nadal jest.
Temat jest obserwowany przez znaczną grupę użytkowników internetu, bo po wpisaniu w wyszukiwarkę google hasła "duster nawrot" (bez cudzysłowia) pojawia się na początku drugiej strony wyników wyszukiwania.
Już nie - pierwsza strona to same podstrony Nawrota
Jedna uwaga odnośnie pomiaru lakieru, a dokładnie punktów pomiarowych. Jakoś nie pokrywają się one z tymi, co dał Jaroslavus. Ponadto zawsze mierzy się też brzegi, nie tylko sam środek.
Cieszę się, że przedstawiciel ASO się odezwał. Każdy sam będzie mógł zapoznać się z problemem z perspektywy obu stron.
Ostatnio zmieniony przez Dyziek 2015-02-25, 13:17, w całości zmieniany 1 raz
Cały temat do usunięcia bo tylko będzie wprowadzał w błąd .
A dla salonu nauczka że jak klient zgłasza pracownikowi jakieś wątpliwości to trzeba od razu takie sprawy od ręki wyjaśniać .
Pewnie tego tematu by nie było gdyby przy pierwszych oględzinach ktoś po prostu ręką zdrapał klej.
A zarysowania na karoserii usunięto polerką więc nie były to rysy głębokie .
Cała reszta to były błahostki co większość użytkowników trafnie oceniało .
A późniejszej oburzenie całego forum było logiczne w końcu z naszej strony sprawa była jasna :
pęknięta szyba , salon zbywa klienta
odczas spotkania klient został ponownie poinformowany, iż zgłaszane przez niego i opisywane Państwu na forum usterki nie są zgodne z rzeczywistością i został poproszony o ich usunięcie z forum lub ich sprostowanie, gdyż wpływają one niekorzystnie na wizerunek marki a nie są prawdziwe.
Czyli fakty potwierdzone ekspertyzą czyli:
rozrzut grubości lakieru 130 - 175
rysy na lakierze
też nie są zgodne z rzeczywistością?
Jakoś ekspertyza nie odnosi się do wnętrza pojazdu - a jak ono wygląda (porysowane wyloty powietrza potargana podsufitka) widać na zdjęciach.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-02-25, 13:34
Karenzo napisał/a:
Cały temat do usunięcia bo tylko będzie wprowadzał w błąd .
A dla salonu nauczka że jak klient zgłasza pracownikowi jakieś wątpliwości to trzeba od razu takie sprawy od ręki wyjaśniać .
Pewnie tego tematu by nie było gdyby przy pierwszych oględzinach ktoś po prostu ręką zdrapał klej.
A zarysowania na karoserii usunięto polerką więc nie były to rysy głębokie .
Cała reszta to były błahostki co większość użytkowników trafnie oceniało .
A późniejszej oburzenie całego forum było logiczne w końcu z naszej strony sprawa była jasna :
pęknięta szyba , salon zbywa klienta
Wątek proponuję zamknąć i pozostawić.
"Oburzenie" nie wynikało z samej szyby ale z całokształtu sprawy.
Jeśli chodzi o ocenę większości to miarodajny jest wynik ankiety w tej sprawie.
Może Ty gdy wydajesz 50-60 tysiaków przymykasz oko na "błahostki" lub błahostki.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2015-02-25, 13:37
krimar napisał/a:
Ewelina napisał/a:
odczas spotkania klient został ponownie poinformowany, iż zgłaszane przez niego i opisywane Państwu na forum usterki nie są zgodne z rzeczywistością i został poproszony o ich usunięcie z forum lub ich sprostowanie, gdyż wpływają one niekorzystnie na wizerunek marki a nie są prawdziwe.
Czyli fakty potwierdzone ekspertyzą czyli:
rozrzut grubości lakieru 130 - 175
rysy na lakierze
też nie są zgodne z rzeczywistością?
Jakoś ekspertyza nie odnosi się do wnętrza pojazdu - a jak ono wygląda (porysowane wyloty powietrza potargana podsufitka) widać na zdjęciach.
Jeżeli salon był w stanie odpicować autko pod ekspertyzę to znaczy że były to pierdoły .
Rysy pewnie przejechali tempo i zniknęły.
Rdza na tarczach starła się jak nim trochę pojeździli .
Niestety nie wiemy czy rant na tarczy faktycznie był ?
rdza na wahaczu /wydechu
jak oglądałem to na salonie już niektóre gorzej wyglądały a na gwarancji pewnie prysnęli by barankiem i problemu by nie było
Ja tych rys we wnętrzu nie widzie a brudna podsufitka to zasługa brudnego rumuna
Wszystko elegancko do zrobienia w godzinę .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-02-25, 14:02, w całości zmieniany 1 raz
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-02-25, 14:03
Odpowiedź dilera potwierdza to co pisał kolega. Samochód miał ( i nadal ma) uszkodzenia lakieru.
Chcieli spuścić go na drzewo.
Rozwiązanie jest korzystne dla klienta po pozbył się problemu.
Ekspertyza jest taka za jaką zapłacono. Z treści wynika, że zadano pytania czy samochód jest fabrycznie nowy i nieużywany. Odpowiedź jest zgodna z prawdą.
Gdyby zapytano czy uszkodzenia (zadrapania) lakieru, tapicerki, kokpitu, rdza na wahaczu i kolumnie są typowe i prawidłowe dla fabrycznie nowego samochodu oraz czy wymagają napraw (co było przedmiotem sporu) odpowiedź byłaby adekwatna do stanu faktycznego.
Kwestia rzeczoznawców jest specyficzna sama w sobie.
Opinia jest napisana niejako obok problemu i tak, że nie można zarzucić jej nieprawidłowości. Zastanawia mnie na jakiej podstawie rzeczoznawca uznał, że uszkodzenia lakieru nie będą miały wpływu na jakość i trwałość powłoki i nie mają wpływu na estetykę pojazdu. To już jest fantazjowanie nie poparte faktami.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2015-02-25, 14:13, w całości zmieniany 1 raz
ja jak kiedyś pracowałem w leasingu i sprzedawaliśmy samochody (używane) to bywało że rzeczoznawca nawet nie przyjeżdzał do nas i pisał ekspertyzę. pytał tylko jakie opony, przebieg, kolor i na ile ma być.
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2015-02-25, 16:18
krimar napisał/a:
Ewelina napisał/a:
biały nalot na silniku to pozostałość po odparowaniu wody
Ciekawe skąd się wzięła woda na silniku fabrycznie nowego auta i to jeszcze tak zanieczyszczona, że po wyschnięciu pozostawiła taki nalot?
to akurat mogło pozostać po myciu silnika
widziałem swojego Dustera przed przygotowaniem do odbioru... fakt, że z zewnątrz były pewne "niedoróbki" ale ryski ani jedenej nie widziałem, w środku było tak czyściutko i zabezpieczone folią, że aż głupio było wsiadać aby nie nabrudzić (butami) [/list]
Ostatnio zmieniony przez fotorobart 2015-02-25, 16:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-25, 16:38
Jaroslavus napisał/a:
W Nissanie otrzymałem mniej więcej 16 000-17 000 zł rabatu (względem tego samego samochodu z rocznika 2015).
Czyli ile kosztował, a ile miał kosztować Duster i w jakiej wersji?
Bo gdzieś doczytałem, że n-tec wychodziły OD 90 tys za benzyniaka, więc nawet przy 17 tys rabatu to i tak sporo drożej niż Duster 1.2 tce.
Jaroslavus napisał/a:
Coś tam wspominałem o zaistniałej sytuacji, natomiast nie miało to raczej większego znaczenia, po prostu pewnego razu zadzwoniłem i powiedziałem, że w ciągu dwóch godzin muszę podjąc decyzję czy kupuję Dustera czy QQ i że wszystko zależy od ceny. Nie chciałbym podawać ceny finalnej bo ciężko porównywać te dwa samochody, zarówno pod względem wyposażenia, wykonania, jak i samych dodatków np. panoramicznego dachu i systemu kamer 360 stopni. Różnica w cenie warta dopłaty, silnik 1.2 turbo wbrew pozorom naprawdę daje radę. Ze względu na koszty ekploatacji wolałbym LPG, ale nie można mieć w życiu wszystkiego ;)
Ale wiesz, że w Dusterze 1.2 tce występuje w lepszej wersji niż w QQ?
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-02-25, 19:58, w całości zmieniany 1 raz
Nie wnikając w to, kto w tym sporze miał rację, trzeba oddać honor, że pani dyrektor pofatygowała się tutaj, żeby sprawę wyjaśnić ze swojego punktu widzenia (niezależnie od tego czy się opinią ktoś zgadza czy też nie), mogła przecież powiedzieć "nie czytam forum". A to może być sygnał dla nas, ze forum i opinie na nim nabierają znaczenia również wśród sprzedawców.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-25, 16:46
jan ostrzyca napisał/a:
Zdjęcia są jednoznaczne. Samochód miał porysowaną karoserię, porysowane elementy plastikowe wnętrza, plamy na tapicerce, rdzę i odpryski na elementach zawieszenia. Jeśli to jest stan zakonserwowany i zgodny z normami fabrycznymi to ja gratuluję dobrego samopoczucia.
Jeżeli jedynym błędem było to że nie zatajono wad samochodu przed klientem to również gratuluję dobrego samopoczucia.
Mogliście załatwić to szybko, bezboleśnie i zwyczajnie mieć sprawę z dyni. Ot, taka drobna lekcja dla wszystkich zainteresowanych.
To co Koledzy? Kłódeczka na koniec wątku?
A niby dlaczego?
Niech salon, nawet wraz z Renault i tłumem rzeczoznawców próbują nadal udowadniać (czytaj: robić z siebie idiotów), że porysowane auto jest nadal pełnowartościowe.
Każdy kto kiedykolwiek odbierał nowe auto w salonie sam sobie oceni ile takie bzdety mają sensu.
benyo napisał/a:
Nie wnikając w to, kto w tym sporze miał rację, trzeba oddać honor, że pani dyrektor pofatygowała się tutaj, żeby sprawę wyjaśnić ze swojego punktu widzenia .
Tyle że nic nie wyjaśniła - co najwyżej potwierdziła w całej rozciągłości to co pisał Jaroslavus.
Jej zdanie na ten temat nie wniosło dokładnie nic do sprawy, bo już wiedzieliśmy z relacji jakie ono jest - czyli że za wszelką cenę chciano wepchnąć klientowi produkt wadliwy za cenę pełnowartościowego.
I ilość faktycznych wad nie ma już żadnego znaczenia, zwłaszcza że usunięto te najmniej istotne, na które od razu większość z nas radziła nie zwracać uwagi.
Te istotne pozostały.
I tylko szkoda następnego klienta, który to auto w końcu kupi, o ile nie przeczyta wcześniej forum - zrobią z niego klasycznego jelenia.
benyo napisał/a:
A to może być sygnał dla nas, ze forum i opinie na nim nabierają znaczenia również wśród sprzedawców.
Jakby tak było, to by załatwili tą sprawę tak jak powinni, czyli znaleźli jakiś konsensus z klientem.
Zrobili inaczej - więc kolejny raz pokazali jak bardzo mają gdzieś użytkowników Dacii - a Renault Polska jak zwykle się pod tym podpisało.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-02-25, 20:05, w całości zmieniany 1 raz
Coś tam wspominałem o zaistniałej sytuacji, natomiast nie miało to raczej większego znaczenia, po prostu pewnego razu zadzwoniłem i powiedziałem, że w ciągu dwóch godzin muszę podjąc decyzję czy kupuję Dustera czy QQ i że wszystko zależy od ceny. Nie chciałbym podawać ceny finalnej bo ciężko porównywać te dwa samochody, zarówno pod względem wyposażenia, wykonania, jak i samych dodatków np. panoramicznego dachu i systemu kamer 360 stopni. Różnica w cenie warta dopłaty, silnik 1.2 turbo wbrew pozorom naprawdę daje radę. Ze względu na koszty ekploatacji wolałbym LPG, ale nie można mieć w życiu wszystkiego ;)
Ale wiesz, że w Dusterze 1.2 tce występuje w lepszej wersji niż w QQ?
no ale hyba nie mówisz o wersji 165km?
Cav napisał/a:
benyo napisał/a:
Nie wnikając w to, kto w tym sporze miał rację, trzeba oddać honor, że pani dyrektor pofatygowała się tutaj, żeby sprawę wyjaśnić ze swojego punktu widzenia .
Tyle że nic nie wyjaśniła - co najwyżej potwierdziła w całej rozciągłości to co pisał Jaroslavus.
Jej zdanie na ten temat nie wniosło dokładnie nic do sprawy, bo już wiedzieliśmy z relacji jakie ono jest - czyli że za wszelką cenę chciano wepchnąć klientowi produkt wadliwy za cenę pełnowartościowego.
I ilość faktycznych wad nie ma już żadnego znaczenia, zwłaszcza że usunięto te najmniej istotne, na które od razu większość z nas radziła nie zwracać uwagi.
Te istotne pozostały.
I tylko szkoda następnego klienta, który to auto w końcu kupi, o ile nie przeczyta wcześniej forum - zrobią z niego klasycznego jelenia.
benyo napisał/a:
A to może być sygnał dla nas, ze forum i opinie na nim nabierają znaczenia również wśród sprzedawców.
Jakby tak było, to by załatwili tą sprawę tak jak powinni, czyli znaleźli jakiś konsensus z klientem.
Zrobili inaczej - więc kolejny raz pokazali jak bardzo mają gdzieś użytkowników Dacii - a Renault Polska jak zwykle się pod tym podpisało.
myślę że taka sama historia jest możliwa w salonie dowolnej marki w polsce
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-02-25, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
Coś tam wspominałem o zaistniałej sytuacji, natomiast nie miało to raczej większego znaczenia, po prostu pewnego razu zadzwoniłem i powiedziałem, że w ciągu dwóch godzin muszę podjąc decyzję czy kupuję Dustera czy QQ i że wszystko zależy od ceny. Nie chciałbym podawać ceny finalnej bo ciężko porównywać te dwa samochody, zarówno pod względem wyposażenia, wykonania, jak i samych dodatków np. panoramicznego dachu i systemu kamer 360 stopni. Różnica w cenie warta dopłaty, silnik 1.2 turbo wbrew pozorom naprawdę daje radę. Ze względu na koszty ekploatacji wolałbym LPG, ale nie można mieć w życiu wszystkiego ;)
Ale wiesz, że w Dusterze 1.2 tce występuje w lepszej wersji niż w QQ?
Zastanawia mnie na jakiej podstawie rzeczoznawca uznał, że uszkodzenia lakieru nie będą miały wpływu na jakość i trwałość powłoki i nie mają wpływu na estetykę pojazdu. To już jest fantazjowanie nie poparte faktami.
to nie 165 KM tylko 165 Nm z silnika 1,2 115 KM w wersji ze zdławionym momentem do skrzyni CVT
N-tec manual katalogowo 91 tys rabat 17 tys cena 74 tys, Duster miał kosztować 66 tys czyli 8 tys taniej.
Najtańsze QQ zaczynają się katalogowo od 75 tys, co przy możliwym rabacie może spowodować, że QQ będzie tańszy od porównywalnego Dustera.
Ostatnio zmieniony przez krimar 2015-02-25, 18:36, w całości zmieniany 1 raz
nie za bardzo bo 1.2 tce prestige kosztuje 62 tyś i nic do niego już dołożyć się nie da .
A z tego co widać autor nie dostał auta fabrycznie nowego
rabaty max są do 8 tyś więc to pewnie wystawa albo demo .
nie licz że normalnie spuszczą 17 tyś max 5
QQ w katalogu 92 tyś , bez szklanego dachu i innych dodatków
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-02-25, 18:50, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-25, 18:48 Re: SPROSTOWANIE SPÓŁKI NAWROT
Ewelina napisał/a:
Klient otrzymał również informację, że samochód został wyprodukowany zgodnie z normami produkcyjnymi i nie posiada usterek kwalifikujących go do ewentualnej przeceny
Rozumiem, że jak ktoś raz w tygodniu przeleci się po Waszym salonie z ostrym narzędziem i porysuje wszystkie samochody które spotka, to nie będziecie mieli pretensji, jako że rysy na lakierze nie są przecież niezgodne z normami?
Karenzo napisał/a:
nie za bardzo bo 1.2 tce prestige kosztuje 62 tyś i nic do niego już dołożyć się nie da .
A z tego co widać autor nie dostał auta fabrycznie nowego
Po czym wnosisz?
Karenzo napisał/a:
rabaty max są do 8 tyś więc to pewnie wystawa albo demo .
Jak wystawka, to chyba nic specjalnie strasznego?
Z demo rzecz jasna gorzej....
Karenzo napisał/a:
nie licz że normalnie spuszczą 17 tyś max 5
QQ w katalogu 92 tyś , bez szklanego dachu i innych dodatków
84.
Nie licz wersji z automatem, bo to bez sensu.
Widziałem już dużo większe upusty niż 17 tys.
Rekord to prawie 30 tys (65 zamiast prawie 100 za Lancię).
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-02-25, 20:09, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum