Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-20, 08:46
CORRADO, taniej Cię wyjdzie sprzedać dustera i kupić nowy wersja II niż samodzielnie upgrade mozolnie robić Jak widać nie tylko ja udoskonalam niedoskonałości daci :)
Spoko.nie ma za bardzo co pokazywac bo to partyzancka robota:)
Mam przy okazji pytanie. Czy Ty tez shreku wymieniales i uzywasz Ledowycg zarowek na dzienne Dwuwloknowych 21W/5W?
Musze sobie takie jakies ledowe kupic i wymienic bo te sa beznadziejne.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-06-04, 13:42
corrado napisał/a:
Spoko.nie ma za bardzo co pokazywac bo to partyzancka robota:)
Mam przy okazji pytanie. Czy Ty tez shreku wymieniales i uzywasz Ledowycg zarowek na dzienne Dwuwloknowych 21W/5W?
Musze sobie takie jakies ledowe kupic i wymienic bo te sa beznadziejne.
Mam ledy ale normalne 21w( nie dwuwluknowe), bo Lodziara ma swiatla do jazdy dziennej originalne i osobno jest postoj.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2017-06-04, 13:44, w całości zmieniany 1 raz
Zakupilem juz modul na DRL ( nie przekaznik ) powinien dzisiaj juz byc, ktory daje 12V na dzienne po wykryciu wzrostu napiecia > 13.4V, bezposrednio z aku. Wiec przewodow nei bede musial ciagnac z altka czy stacyjki. Pozostanie jeszcze dorobienie pinu we wtyczce lampy na dzienne . Modul jest jeszcze z Leave Home , czyli opoznionym "wygaszaniem" drl.
Podlaczalem wczoraj dzienne z tym modulem / automatem i niestety padniety ...
Musze go zwrocic.
A zrobie instalke na zwyklym przekaxniku MAH 4120 z obciazeniem dopuszczalnym 40A nawet.
Podejrzewam , ze ten modul to chinska tandeta ... i nawet nie robiony w Polsce .
No i zamontowałem dzienne na zwykłym przekaźniku 4120 rozwiernym. Nawet przyznam szczerze ,że nic nie lutowałem. Dołożyłem jeszcze bezpiecznik 5A do niego. Może zrobię to lutownicą porządnie przy weekendzie. Zasilanie na pin 30 wziąłem z silnika wycieraczek ( jest przy podszybiu. Wtyczke lampy rozbiera się bardzo łatwo. Wystarczy podważyć czymś cienkim i ostrym.
Teraz zastanawiam się które zakupić T20 W21/5W ledowe , żeby dobrze świeciły i nie padły szybko
Jak ktoś ma pomysły to proszę o wskazówki. Ciekaw jestem dlaczego też takie róznice w cenie na aliexpress -ok 2- 4$ a na allegro 30pln za sztuke :( Gdybym mi się trochę nie spieszyło to kupiłbym chyba od Chinczyków.
No i przyszedł czas na wymianę koncówek drążków kierowniczych + przy okazji łączników stabilizatora.
Końcówki faktycznie obie wywalone byly ... i stukały na kazdym dole.. a wymieniałem rok temu na takie z firmy A.B.S. :( OTeraz założyłem Delphi , a łączniki najtansze tym razem jednak z allegro rzekomo polskiej produkcji :P Mam nadzieje, że końcówki dr. tym razem dłuzej wytrzymają .
Poddalem sie z wymiana sprzegla samemu , ale przy ostatnim przegladzie wyszlo ze wieszak tlumika oberwany. I faktycznie wiec za 10pln wymienilem.
Przy okazji wymienilem paseczek wieloklinowy bo w zimie juz piszczal na obciazeniu, choc jak widac po 60tys(3-4 latach) nie byl jakis mocno wymeczony ale miejscami mial pekniecia i zobaczylem , ze stary mial dlugosc 1205mm a nowy ma 1200mm (koszt nowego 38pln) i to tez z Dayco dla 1.5 Ddci z klima ... wiec troche sie nameczylem zeby go nasunac .
Zrobiłem płykanie wtryskiwaczy środkiem Liqui Moly Diesel Spulung. Kosztowal srodek ok 35 pln. Dokupilem tylko filterek i przewód silikonowy.
Efekty : zmniejszenie drzenia silnika na wilnych obrotach - czuc na fotelu, mniejsze kopcenie przy mocnym przyspieszaniu i lekko lepsza reakcja na gaz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum