Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-18, 13:25 Auto Moto-jadza testowa Sandero.
Jeżdżono wersją Laulerate.Ogółem auto oceniono nie za specjalnie srogo.
wg. gazety wady to: klakson w dźwigni,nudna szarość na desce rozdzielczej,brak wspomagania, i sterowanie szyb przez ,,korbkę'' w podstawowych wersjach,niskie umieszczenie pokrętła nawiewu/klimy.Doceniono też wszystkie silniki(1.4 też).Zawieszenie i wyciszenie oceniono bardzo dobrze.Do dłuższych podróży z dużym lub małym obciążeniem polecają 1.6(ale to oczywiste),a 1.4 może spokojnie wystarczyć do miasta i trochę w trasy.
W podsumowaniu piszą o prawdopodobnych nowych wersjach:minivanie,
5 osobowym pick-upie,SUV-ie i cytat:
,,A jak Dacia okrzepnie,bo w tej chwili zażarcie walczy na ponad 50 rynkach, to i kabriolet nie jest wykluczony.(I to byłyby to już te cztery zapowiedziane do 2012 r. wersje)
Kilka stron wcześniej krótka wzmianka o liftingu Logana(piszą że rozstaw koł jest większy o 14 a nie 7 mm.)
I najważniejsze:
Diesle w Sandero pojawią się w Polsce za pół roku(w styczniu)
A ich osiągi to :0-100 km/h 15 i 13 s (68/85)
Prędkość maksymalna 158/169 km/h
Średnie zużycie paliwa 4,7/4,7 l/100 km
Jeżeli dopłata do diesli wyniesie tyle co w Loganie to wyjdzie:
Ambiance 38 100/40 400
Laureate 40 600/ 42 900
_________________ W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Ostatnio zmieniony przez paweloo97 2008-07-18, 14:00, w całości zmieniany 2 razy
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-18, 13:38
Dodam jeszcze opis historii Dacii(na 2. str. testu):
,,Historia Dacii rozpoczęła się w Rumunii w 1952 r.Na francuskiej licencji produkowano tam Renault 8,czyli Dacię 1100,ale największą sławę marce przyniosła licencyjna odmiana Renault 12.Dacia 1210,1310,1410(pierwsze 2 cyfry oznaczały pojemność silnika) produkowane były w latach 1969-1998.Ten model był przez wiele lat marzeniem każdego kierowcy w socjalistycz-
nym obozie.Na przełomie stuleci wielka inwestycja Renault stworzyła z Dacii markę niemal światową.Uratowała tez fabrykę w Pitesti przed bankructwem.W 2004 r. debiutował Logan,pierwsze auto od podstaw stworzone dla marki Dacia, w 2006 r. do produkcji trawiło
kombi MCV,a w 2007 furgon i pick-up.Francuzi zakładają,że w 2010 r. na rynek powinno trafić 700 tys. sztuk różnych modeli Dacii.''
800px-Dacia_1300.JPG tutaj widnieje Dacia 1300
Plik ściągnięto 96 raz(y) 125,96 KB
800px-Renault_12_in_green_1972.jpg to ,,12''
Plik ściągnięto 111 raz(y) 83,13 KB
_________________ W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Ostatnio zmieniony przez paweloo97 2008-07-18, 17:26, w całości zmieniany 1 raz
Logan jest moim pierwszym autem, więc dla mnie takie umiejscowienie klaksonu jest naturalne. Dzięki temu, że nie jest w kierownicy można coś na niej oprzeć i np. czytać/pisać.
No i jedna zabawna rzecz - lubię czasem robić sobie z kierownicy bębenek i stojąc w korku coś sobie nucę wybijając rytm na kierownicy. Jeśli się kiedyś przesiąde do auta z klaksonem w kierownicy, to może to być niebezpieczne przyzwyczajenie
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-18, 17:31
psur napisał/a:
klakson w dźwigni
hmm...dla mnie nie jest to wcale złe rozwiązanie,tak jak czasem(szczególnie teraz) w Poldkach trochę krytykują dźwignię świateł drogowych za ,,migaczami''
Zresztą lepiej w nocy jadąc autem po zmianie drogowych na mijania przed pojazdem np. z przeciwka lepiej podczas wymijania aut przypadkiem zatrąbić jak w Loganie/Sandero niż mijania zmienić na drogowe...
_________________ W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Mnie jednak ten klakson nie pasuje (prawie 350 tys. km przejechane w autach z tradycyjnym klaksonem w kierownicy) i nie jest to już może kwestia braku przyzwyczajenia (bo już się przyzwyczaiłem), ale faktycznie ze 2 - 3 razy (w jakichś tam nagłych reakcjach) zdarzyło mi się nacisnąć klakson przy włączaniu kierunkowskazów (a wtedy inni kierowcy - wiadomo - mają cię za debila lub coś w tym stylu).
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-19, 08:00
Jak ktoś chce sobie kupić Auto Moto z m.in. jazdą testową Sandero,MiTo,Deltą,Scirocco,
testem Kugi,czujników i asystentów parkowania(Park Assist),porównaniem i10,Pandy,Picanto i C1,Corollli testowanej przez czytelników.Jest też przezentacja nowego BMW 7.Jest to w aktualnym wydaniu(duża ,,bawara'' na okładce.Jest też dodatek z cenami nowych aut.(Ceny Volvo,Toyoty,Lexusa,Dodga,Jeepów i Chryslerów są nieaktualne(producenci obniżyli ceny w cennikach) w Lexusach nawet w jednym modelu o 70 tys....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum