Miałem to samo, okazało się ze 1,6 nie ma hydrauliki do zaworów i przy LPG trzeba regulować co 20000 (wg BRC) - 30000 (wg serwisu), u mnie się okazało że przy około 30tys na jednym zaworze miałem minimalny luz a reszta na ciasno. Po regulacji przestała gasnąć na zimnym silniku. Ale z oprogramowaniem też chyba jest coś nie teges, rano jak odpale silnik to obroty troche falują a przy próbie ruszenia z miejsca silnik się zaczyna dławić. Nie wiem czy dostaje za mało paliwa czy go zalewa? Dzieje się tak tylko na bęzynie i tylko przez chwie, trzeba pare razy przegazować tak pod 3tyś i wszystko wraca do normy. W tym tygodniu jadę na przeglad po 40tyś. zgłosze problem i zobaczymy co dalej?
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017 Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 813 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-02, 08:01
I can't check, because I don't have my car at the moment - it's still in service and it will probably stay there.
eastcowboy, do you have the same problem with your car?
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-08-02, 13:27
My 2 LPG Dacia work perfectly, after i myself setting have adapted.
With ASO find you not the destination.
ASO has not learned how to parameter STFT and LTFT evaluation, for cause of error to find.
You can only self learn, to find the error.
With OBD scanner You can also read, whether software gasoline renewed is.
I have a software Database stood june 2014 for investigation.
Ostatnio zmieniony przez eastcowboy 2014-08-02, 13:34, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017 Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 813 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-02, 16:24
My situation is a bit different. I have one Dacia with LPG and it works perfectly for 5 years already. That was the reason for buying 2nd Dacia + LPG. The 2nd one is 2 years old and still has guarantee. That's why i don't want to repair it myself.
Do you mean that changing ECU unit won't solve the problem?
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-08-02, 17:15
Read parameters with obd is not repair, but diagnosis.
If you know from which direction the error comes, you can think about 2. step.
ASO makes the 3. step first, you already know the result.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum