DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
i komu tu w końcu wierzyć?
Autor Wiadomość
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
  Wysłany: 2014-05-08, 14:39   i komu tu w końcu wierzyć?

http://auto.dziennik.pl/a...a-i-kropka.html
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2014-05-08, 14:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-08, 19:08   

Noale to są badania satysfakcji, a nie bezawaryjności. :) Jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, w której ktoś kupił sobie BMW, właściwie nie wyjeżdża nim z warsztatu, ale jak już wyjedzie, to jest bardzo usatysfakcjonowany, bo pojazd ten wspaniale podkreśla sukces, jaki odniósł w życiu kupując sobie BMW. ;)
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3744
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-08, 19:42   

Heh, ale rzadko chyba jesteś zadowolony z czegoś co się często psuje ? I na odwrót im rzadziej się psuje, lub mniej zapłacisz za naprawę tym bardziej jesteś zadowlony.
Wg mnie , jeśli to nie w pełni obiektywny, to jednak znaczący wskaźnik jakości auta.
Zresztą pozostałe pozycje nie są zaskoczeniem :
Mercedes , BMW , Mazda, ... więc nic sprzecznego z ogólnymi top markami niezawodności.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-05-08, 19:47   

cóż, w myśl tej zasady, właściciel Porsche za 400 tys zł wkurzy się,jeśli w aucie zaskrzypi jakiś plastik a posiadacz dajmy na to logana za 35 tys będzie odczuwał wielką satysfakcję, jeśli auto będzie psuło się rzadko a naprawy będą tanie :-P
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3744
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-08, 19:56   

Wg mnie to jednak ta ankieta przedstawia jakąś wartość "opiniotwórczą" , jeśli oczywiście nie jest zmyślona a odpowiedzi ankietowanych były szczere .
 
krakry1 


Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-05-08, 20:04   

Co do badania poziomu satysfakcji klienta ... po zakupie VW up dla żony zadzwonili do mnie z badaniem właśnie poziomu satysfakcji z zakupu auta. Takie pytania standardowe: czy w salonie zaproponowali jazdę próbną? czy byli mili i profesjonalni? itd. Na zakończenie badania zapytałem miłego Pana, czy VW będzie prowadził takie badanie po zakończeniu gwarancji - odpowiedź: "nie przewidujemy". :lol: :mrgreen: :-P

Wniosek jeden - niezależnie jakiej marki auto kupujesz: bądź miłym klientem i kup ... a potem się odwal (w czasie gwarancji - oczywiście z wyjątkiem obowiązkowych przeglądów :-P ) ... wróć jak się owa gwarancja skończy (przecież musimy z czegoś żyć).

W ASO Daci Nazaruk w Lublinie to też działa: padł mi zwijacz poduszki powietrznej (wtedy jeszcze nie wiedziałem co). Panowie mechanicy łazili koło Sandero bez najmniejszego entuzjazmu, ale w chwili, gdy dowiedzieli się, że auto już po gwarancji zabrali się ochoczo do pracy: zdiagnozowali usterkę i entuzjastycznie zaproponowali naprawę za ponad 700 zeta (prywatnie zrobiłem to za 140). :mrgreen:
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3744
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-08, 20:12   

No ale właśnie o serwisie ASO w przypadku Dacii raczej nie można wiele dobrego powiedzieć z tego co czytam ...
 
rafal_rx 


Marka: Fiat
Model: 500L
Silnik: 1.6 Multijet II
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 156
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-05-09, 00:03   

krakry1 napisał/a:
Wniosek jeden - niezależnie jakiej marki auto kupujesz: bądź miłym klientem i kup ... a potem się odwal (w czasie gwarancji - oczywiście z wyjątkiem obowiązkowych przeglądów :-P ) ... wróć jak się owa gwarancja skończy (przecież musimy z czegoś żyć).

Nie koniecznie. Do mnie zadzwoniła z zewnętrznej firmy. Pytała o takie detale, że byłem zaskoczony. I ciężko było wytłumaczyć, że wymieniono mi w starym samochodzie jedną część (niestety niedostępną nową poza ASO).
 
zdzisiu27 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 371
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-12, 20:14   

Najlepiej wierzyć sobie :)
Niedawno byłem na spotkaniu po latach, mój znajomy w przypływie szczerości (przy wódeczce) opowiadał w towarzystwie o swoich kłopotach z Toyotą Avensis. Początkowo nikt nie chciał wierzyć, a on szczerze przyznał, że ma już dosyć problemów z tym autem i nigdy więcej nie kupi nic tej marki. Dodam, że na parkingu stało dużo dobrych aut, ale największym zainteresowaniem cieszył się mój Duster ;-P
_________________
Dusty Popylacz ;-P 1.6 Laureate 2011


W moim odczuciu samochód Dacia Duster zrobi niesamowitą wręcz furorę na rynku motoryzacyjnym
 
kicia 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x2
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 07 Kwi 2014
Posty: 365
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-12, 21:09   

Przypomniało mi to filmik który jakiś czas temu widziałam: http://www.reddit.com/r/v...video_makes_me/
W skrócie:
Koleś w Ameryce kupił Porsche, ale miał tego pecha, że trafił mu się felerny egzemplarz (chyba nawet bardziej felerny niż Duster Cava). Po każdej naprawie pojawiały się kolejne problemy. Kiedy miał już dość i chciał wymiany na nowy egzemplarz lub zwrot gotówki, to salon próbował go spławić. Dopiero odpowiednia "reklama" na youtubie (ponad milion wyświetleń!) dała im do myślenia i zgodzili się na jego warunki.

Jaki z tego wniosek? Nawet najdroższe auta mogą mieć wady i nawet prestiżowe marki mogą "problematycznego" klienta potraktować jak jakiegoś pariasa. Jeśli się ma tak dużego pecha że trafi się na oba przypadki, to trzeba uderzać na samą górę, żeby coś zdziałać. Mogą to być posty na facebooka PRa danej firmy (tak jak zrobił to ten koleś), albo może to być też mail do szefa/właściciela firmy (ja tak zrobiłam jakiś czas temu, gdy mnie spławili w "salonie" z armaturą łazienkową).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne