Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2008-11-28, 09:23
Chiptuning / zwiększenie mocy w dci
Autor Wiadomość
amaj 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.5 blue dci 95 Km
Rocznik: 2018
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 21
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2020-01-23, 20:26   

BoloSr napisał/a:
corrado napisał/a:
Cytat:
232,1 na 337,3Nm


Dokladnie, taki przyrost to nie w Dacii ! Tutaj przeguby i sprzeglo jak nie sam silnik z mega wzrostu EGT, powie papa na pewno niedługo.


Ciekawy jestem jak on to uzyskal ???
Toć bez ingerencji we wteyski i turbo raczej odpada :):)
U mnie wiecej juz nie poszlo bo wtrysk i turbo nie dawaly rady a caly czas patrzylem jak to sie robi wiec albo cos nie tak z tym wykresem albo tuner robil go w paincie :):)


Wszyscy porównujecie to do polskich rzemieślników którzy robią tunning metodą prób i błędów i jednemu tyle się udało uzyskać innemu co innego.
Ja robiłem to nie w garażu u Borysa w Białorusi, tylko w jednym z najbogatszych krajów europy.
Tam każde auto musi spełniać takie normy spalin jak oryginał. Jak rozmawiałem z tym gościem i pytałem go o trwałość pozostałych elementów zapewniał mnie że jest to szczegółowo uzgodnione z producentami i nie mogą wykraczać poza dopuszczalne przez producenta granice.
Na swoją robotę udzielają gwarancji.
Poza tym polscy spece czipowali te silniki od bardzo dawna a oni proszę:

https://www.br-performanc...luedci-bluehdi/

robią tuning tych silników dopiero od 25 października bo tyle trwały testy i dopracowanie tego, pomimo iż to francuska firma i tam jest wielokrotnie więcej takich silników jak u nas.

I tak jak nikt tego nie spróbuje to nie uwierzy.
A jazda teraz to frajda żadna górka na austostradzie nie straszna. Szczerze polcam
 
wojtek013 



Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 334
Skąd: KR
Wysłany: 2020-01-23, 20:34   

amaj napisał/a:

Tam każde auto musi spełniać takie normy spalin jak oryginał. Jak rozmawiałem z tym gościem i pytałem go o trwałość pozostałych elementów zapewniał mnie że jest to szczegółowo uzgodnione z producentami i nie mogą wykraczać poza dopuszczalne przez producenta granice.


OK, to rozumiem. Rozumiem, że spełnia normy, że tak powiem na końcu wydechu.
Nie, żebym się czepiał, tak tylko z ciekawości drążę.

edycja//

Nie, żebym miał coś przeciw, ale te wartości, powiedzmy nieco przekraczają to co się zwykle uzyskuje. stąd moje pytania. Jeśli piszesz, że tyle czasu testy trwały, to nic tylko się cieszyć ;)
_________________
miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2020-01-23, 20:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1702
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-01-23, 21:20   

shrek napisał/a:
Trochę mnie dziwią wasze wypowiedzi, że skrzynia, że przeguby nikt tak nie modyfikował a wszyscy juz wiedza że nic nie wytrzyma. Dzwonilem tam dzis nikt nie odbierał.


Teraz wszystko jest robione na styk. Skrzynie w Daci są też robione na styk. Ilość padających skrzyń w DCI to już praktycznie plaga. Znasz się trochę na tematyce i zapewne wiesz co to znaczy podnieść moment o ponad 40%. Zapewne nie skończy się to w przeciągu tygodnia, ale na pewno w o wiele krótszym rozkładzie czasu niż przy fabrycznej mocy.

Są różne firmy tunerskie i to, że na "zagramanicy" dopiero teraz robią wcale nie znaczy, że robią dobrze i bezpiecznie. Jak dla mnie to mogą i zrobić z tego 150 koni i 500NM, ale chodzi o wytrzymałość. Jeśli spada poniżej 80% normalnego czasu użytkowania to niestety, ale to nie jest dobry tunning.
Jeśli sprzęgło wytrzymuje 150 tysięcy, a po tunningu poniżej 120 to znaczy, że jednak przekroczono możliwości samochodu. Wiadomo, że nikt nie jeździ cały czas w górnych granicach mocy/momentu.
Także jeśli odpowiada i się nie boisz to śmiało jeździć, obserwować i dzielić się spostrzeżeniami.

Edit: Zerknąłem sobie z ciekawości w zakładkę Fiata. Na przykładzie mojej cromy. Według nich z 120/280 robią 150/350. Szkoda, ze ta skrzynia (M32) jest zaprojektowana pod 320NM i już przy takich momentach bardzo szybko uszkadza jej łożyska 5/6 biegu. Ciężko mi się dobrze odnieść do tych danych o ile nie są to "suche" dane co są w stanie wykonać.
Ostatnio zmieniony przez toka93 2020-01-23, 21:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
amaj 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.5 blue dci 95 Km
Rocznik: 2018
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 21
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2020-01-23, 21:32   

Filmik z pomiaru po zabiegu

https://youtu.be/RZ6zlpVDHxM

Ciekawostka w Niemczech podają identyczne parametry do uzyskania dla tego silnika, jak firma w której ją robiłem, tylko cena dwa razy wyższa prosze:

https://www.turboperforma...ia/dokker/29731
Ostatnio zmieniony przez amaj 2020-01-23, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3670
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-23, 21:52   

Juz wymienialem przegub wewnetrzny u siebie, i cale sprzeglo kompletne (docisk a dokladnie "sloneczko" nie dociskalo ) takze juz co nieco moge powiedziec o wytrzymalosci elementów przeniesiena napedu dacii
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-24, 23:33   

Dla 0.9 tce pokazują u Niemców 109/185nm więc legitnie to wygląda, u Francuzów 120/200nm, podobnie jak u mnie :).
 
amaj 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.5 blue dci 95 Km
Rocznik: 2018
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 21
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2020-01-25, 11:19   

pankracy napisał/a:
Powiedz lepiej jak wrażenia z jazdy. Jak wygląda spalanie i czy to program bezdymny.


Wczoraj zrobiłem trasę 1200 km. Cztery dorosłe osoby i ładunek około 200 kg.
Ponad 300 km z tempomatem ustawionym na 130 km/h, spalanie rzeczywiste (z tankowania do pełna 6,8 l/100 km. Przed tuningiem było około 7 l, więc podobnie. Później ponad 500 km, z tankowaniem do pełna, przy prędkości około 150 km/h przeważnie 145-160 km/h), praktycznie nie zwalniałem, jedynie dwa remonty na drodze, lecz bez korków gdzie zwolniłem do ok. 90-100 km. Przy tej prędkości wyszło 7,3 l/100 km, wcześniej było to około 8 litrów, więc nie dużo lecz minimalnie mniejsze spalanie. Moc bez porównania, praktycznie cała trasa na 6 biegu. Nawet spore i długie wzniesienia, oznaczone znakami stromy podjazd, z takim obciążeniem, bez zwalniania na 6 biegu, więc jak dla mnie rewelacja.
Spalanie z komputera zgadza się z rzeczywistym, wcześniej komputer pokazywał nieco mniejsze spalanie niż rzeczywiste.

Jeżdżę spokojnie, ale szybko, bez jakichś gwałtownych przyspieszeń, wyprzedanie też przeważnie staram się wykonywać jakoś płynnie, bez gwałtownych zmian prędkości.
Jeżdżę dosyć długie odcinki. W moim przypadku to na pewno pomimo iż rzadko korzystam ze sprzęgła to jednak przenosi duże obciążenia, tak samo skrzynia na 6 biegu, lecz po samochodzie nic nie czuć aby to sprawiało jemu jakąś trudność, jedzie szybko, tak jak by bez żadnego wysiłku.
Jestem zadowolony z tych efektów,a co do trwałości to się okaże, lecz widzę że na form jest więcej czarnowidzów, to może na przekór im moje auto będzie śmigać bezawaryjnie przez długi czas.
Aktualnie ma rok czasu i przebieg 62 tys.km, przypuszczam że za około dwa lata go wymienię i być może nie będę miał przez ten czas przykrych niespodzianek, a nowy nabywca będzie się jeszcze długo nim cieszył.
I może to jest jak na razie najmocniejsza Dacia w naszym pięknym kraju.
Pozdrawiam i życzę podobnych miłych wrażeń z użytkowania naszych aut.
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2020-01-26, 10:59   

Ciekawe ile wyciagaja z silnikow 110 kucy
_________________
Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
 
amaj 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.5 blue dci 95 Km
Rocznik: 2018
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 21
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2020-01-26, 11:36   

shrek napisał/a:
Ciekawe ile wyciagaja z silnikow 110 kucy


https://www.br-performanc...17/904-1-5-dci/

https://www.br-performanc...8/9616-1-5-dci/

Pierwszy link to wersja do 2017r. Drugi link to wersja od 2018.
Lodgy 2013 :

https://www.br-performanc...7/4781-1-5-dci/
Ostatnio zmieniony przez amaj 2020-01-26, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
pankracy 


Marka: Dacia
Model: Diablo
Silnik: 6.0 TFSI
Rocznik: ...
Dołączył: 10 Sty 2020
Posty: 41
Skąd: inny
Wysłany: 2020-01-26, 17:32   

amaj, dziękuje za szczegółowy opis. Widać auto lata po trasie stąd pomysł o chipie. Jak ma się rozlecieć to i bez tego się rozleci. Ja 3mam kciuki za bezawaryjną jazdę.
Kto z komentujących kiedykolwiek robił chipa, że ma takie a nie inne zdanie. Padnie sprzegło to wymieni na nowe.
Cena 450 euro a w polsce byle tuner chce 1500zł i jeszcze wybrzydza klientem.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2020-01-26, 18:22   

Kolega Wieża robił 130 w 1,5. Miał MCV phI i Lodgy nic się nie rozleciało. Z tego co pamiętam to jeszcze 2 albo 3 lata po sprzedaży MCV-ki mówił że jeździ dalej. W tedy miała coś około 200kkm.

Na innych forach tez robią profesjonalne chip-y w 1,5 i auta jeżdżą.
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1702
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-01-26, 20:07   

pankracy napisał/a:
amaj, dziękuje za szczegółowy opis. Widać auto lata po trasie stąd pomysł o chipie. Jak ma się rozlecieć to i bez tego się rozleci. Ja 3mam kciuki za bezawaryjną jazdę.
Kto z komentujących kiedykolwiek robił chipa, że ma takie a nie inne zdanie. Padnie sprzegło to wymieni na nowe.
Cena 450 euro a w polsce byle tuner chce 1500zł i jeszcze wybrzydza klientem.


Ja robiłem. I o ile do samego chipa nic nie mam to chodzi o zbyt duże zwiększenie parametrów.
 
amaj 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.5 blue dci 95 Km
Rocznik: 2018
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 21
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2020-01-27, 18:30   

warsztat wrzucił moją dacię na fejsa:

https://www.facebook.com/...?type=3&theater
 
pankracy 


Marka: Dacia
Model: Diablo
Silnik: 6.0 TFSI
Rocznik: ...
Dołączył: 10 Sty 2020
Posty: 41
Skąd: inny
Wysłany: 2020-01-27, 20:23   

toka93, nie ma co się bać...chłopaki nie płaczą ;-)
amaj, Widać nie wstydzą się swojej roboty :!: Moim zdaniem dobra decyzja. Auto jest na PL blachach czy tamtejszych?
Jak ogólnie auto sprawuje się na trasie. Nie miota nim na boki? Jak z wyciszeniem itd. Nie chodzi o tuning ale ogólne użytkowanie bo trochę się różni od zwykłej wersji. Prezentuje się bardzo ładnie. Masz ją gdzieś ją opisaną?
 
amaj 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.5 blue dci 95 Km
Rocznik: 2018
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 21
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2020-01-28, 09:30   

pankracy napisał/a:
toka93, nie ma co się bać...chłopaki nie płaczą ;-)
amaj, Widać nie wstydzą się swojej roboty :!: Moim zdaniem dobra decyzja. Auto jest na PL blachach czy tamtejszych?
Jak ogólnie auto sprawuje się na trasie. Nie miota nim na boki? Jak z wyciszeniem itd. Nie chodzi o tuning ale ogólne użytkowanie bo trochę się różni od zwykłej wersji. Prezentuje się bardzo ładnie. Masz ją gdzieś ją opisaną?


Auto jest kupione w Polsce i jest na polskich blachach.
Auto dobrze się prowadzi, dobrze trzyma się drogi, tylko przy bardzo silnych podmuchach bocznych czuć trochę zwłaszcza jak wyjedzie się na przykład zza ekranu przy autostradzie, ale tylko jak jest na prawdę silny wiatr.
Wcześniej jeździłem Renault Grand Scenic z 2004r. miał on podobne gabaryty i podobnie trzymał się drogi, lecz też przy silnych podmuchach wiatru było to czuć w czasie jazdy.
Po tuningu Dacia praktycznie wszystkie podjazdy pokonuje na 6 biegu bez wytracania prędkości.
Co do wyciszenia to jest ono chyba nieco lepsze niż w moim starym scenicu z silnikiem benzynowym 1.6 16v. Nie jest nie wiadomo jak cicho lecz przy prędkościach 150-160 km/h, hałas w kabinie nie jest bardzo głośny, da się tym samochodem całkiem przyjemnie podróżować. Jakość materiałów we wnętrzu to niestety standard dla Dacii, twarde plastiki, lecz w tym aucie, które służy na dojazdy na budowę,jest to zaleta, bo można to łatwo wyczyścić. Fotele są dosyć wygodne, da się bez problemu podróżować na długiej trasie,chociaż w starym scenicu były wygodniejsze.
Od standardowego Dokkera moja Dacia różni się jedynie wyglądem zewnętrznym, inną kierownicą oraz inną tapicerką siedzeń i ma trochę dodatków z wyposażenia,lecz nie wiem jakie są dodatkowo w porównaniu z podstawową wersją.
Na pewno zaletą jest fabryczna nawigacja z mapami TomTom, która już kilka razy spisała się lepiej niż nawigacja Google z telefonu. Za granicą nawigacja odbiera z falami radiowymi informacje o korkach wypadkach i innych utrudnieniach i bardzo dobrze się to sprawdza, bo w czasie jazdy aktualizuje trasę, przekonałem się o tym wiele razy że warto posłucha ć tej nawigacji. Działa to podobnie do informacji o utrudnieniach z internetu, z których korzystają mapy google, lecz rozwiązanie w fabrycznej navi nie odbiega od googla.
Niestety w Polsce to nie działa, chyba tylko w Warszawie wyświetlały mi się informacje o korkach w tego typu nawigacji, lecz w innym samochodzie.
W 2005r. kupiłem Dacię Logan z silnikiem 1.4 75 KM, jeździłem nią przez 10 lat, bez żadnej awarii, jedynie materiały eksploatacyjne. Wnętrze tamtej dacii, równie spartańskie jak tej, lecz ma to też swój urok. Zanim kupiłem tego Dokkera, orientowałem się jakie to silniki i wybrałem najmocniejszego diesla jaki był dostępny, lecz okazał się nieco słaby dlatego decyzja o tuningu. Jestem zadowolony że właśnie ten silnik wybrałem bo tylko na tym w Dokkerze można uzyskać tak duży przyrost mocy i momentu obr.
I skoro ten silnik jest montowany w Mercedesie to też jestem spokojny o jego trwałość, co również potwierdzają informacje z internetu.
Zanim zdecydowałem się na tuning, przejechałem 60kkm, przekonałem się że silnik sprawuje się bardzo dobrze i dlatego stwierdziłem że nie jest mi potrzebna gwarancja a bardziej przyda się większa moc.

Przed tuningiem miałem podłączonego PowerBoxa z firmy V-Tech, bo nie chciałem tracić gwarancji. Daje on trochę większą moc, lecz teraz przyrost jest dużo większy.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany odkupieniem PowerBoxa, do 1.5 Blue DCI, to proszę o PW.
Pozdrawiam innych użytkowników Dacii.
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2020-02-04, 21:48   

kicpra napisał/a:
Dla 0.9 tce pokazują u Niemców 109/185nm więc legitnie to wygląda, u Francuzów 120/200nm, podobnie jak u mnie :).

masz program czy boxa?
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-04, 22:58   

Boxa
 
adas530 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 78
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2020-06-03, 11:14   Tuning nowa mapa

Witam ktoś tuningował Logana mcv 2 1.5dci 75km firmy oferują bezpieczny przyrost do 30km i 50niuta więcej pytanie czy ktoś to robił i poczuł różnice czy gra warta świeczki czy nie strata pieniędzy
 
pankracy 


Marka: Dacia
Model: Diablo
Silnik: 6.0 TFSI
Rocznik: ...
Dołączył: 10 Sty 2020
Posty: 41
Skąd: inny
Wysłany: 2020-06-03, 12:12   

Jeżeli wzrost bedzie o 30KM i 50Nm to różnica będzie kolosalna.
 
adas530 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 78
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2020-06-03, 14:35   

A jak bardzo motor ucierpi?
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1702
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-06-03, 15:15   

Nie ucierpi bo mocniejsza wersja tego silnika to 90Km :)
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
adas530 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 78
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2020-06-03, 21:57   

I to ciekawe bo skoro 75km przprogramuja teoretycznie bezpiecznie na 100-105 koni to serie 90km na 120-125koni to czemu nie chcą zrobić z 75km na 120km ponoć za dużo skoro to te same motory tylko z innym softem to chyba nie do końca ja tu czegoś nie kapuje to chyba jednak nie te same
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-04, 06:09   

Skrzynia biegów i sprzęgło są tu wąskim gardłem.
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2020-06-09, 11:10   

kicpra napisał/a:
Boxa

To jeśli to box z Vtech a to i mój ma podobne możliwości;-)
Przy tej masie samochodu ti naprawdę daje sporo frajdy;-)
 
rsxx 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Fluence
Silnik: 1.6 16V K4M
Rocznik: 2013
Dołączył: 07 Lip 2020
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-07-08, 11:00   

jas_pik napisał/a:
Ja swojego jeszcze nie chipowałem ale mogę Ci polecić prawdziwego fachowca firme Vtech.pl.
Znam go ze względu na świetne ( i jedyne na świecie rozwiązania dla samochodów elektrycznych).
Może nie są najtańsi ale wg mnie najlepsi na rynku.
Centrala jest w Krakowie - ale mają oddziały w całej Polsce.
Chyba najwygodniejszym teraz rozwiązaniem będzie PowerBox od nich. Z możliwością sterowania zdalnego telefonem. Na początek możesz go wypożyczyć - szczegóły znajdziesz na stronie.
A osiągi na hamowni sa takie ( dla wersji 110 KM)
Obrazek

.......




Ten wykres pokazuje, że silnik pracuje nieprawidłowo. Dwa garby i dolina. Ewidentnie zadziałał jakiś limiter po czym ECU zdjęło mocy (dolina), limiter przestaje działać i robi się kolejny szczyt. Jeżeli kogoś wypuszczają z takim wykresem to powinni się wstydzić fuszerki.....
.........
Ostatnio zmieniony przez rsxx 2020-07-08, 11:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne