Wreszcie zamontowane radio CB po wykonaniu blachy montażowej na rzepach.
Zamontowane po lewej stronie ponieważ fotel pasażera muszę dawać znacznie do przodu ze względu na zamontowany z tyłu fotelik. Widać zresztą różnicę na zdjęciu. Po prostu nogi młodego często szorują po siedzeniu. Problem lekko zniknie po zamontowaniu pokrowców. Te zawieszki na zagłówek natomiast wg mnie wyglądają brzydko.
Kable też lekko znikną (zostaną skrócone) jak zamontuję profilaktycznie filtr na zasilaniu radia. Tak miałem zamontowane w MCV-ce i się sprawdziło.
11.jpg
Plik ściągnięto 226 raz(y) 92,14 KB
12.jpg
Plik ściągnięto 187 raz(y) 178,29 KB
13.jpg
Plik ściągnięto 247 raz(y) 118,48 KB
14.jpg
Plik ściągnięto 206 raz(y) 110,11 KB
15.jpg
Plik ściągnięto 248 raz(y) 134,87 KB
16.jpg Gniazdo zapalniczki ze zdjęcia powyżej wyładowało pod dźwignią ręcznego.
Plik ściągnięto 223 raz(y) 119,64 KB
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2014-07-28, 17:02, w całości zmieniany 4 razy
Bardzo sprytne rozwiązanie. Tylko trzeba jeszcze jakoś zabezpieczyć tunel przed porysowaniem przez CB (plastiki w Dacii są bardzo podatne na zarysowania).
Reszta jest zrobiona pomysłowo.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
a Lodgy służy do przewożenia drużyny koszykarzy. Trochę mnie zmartwiłeś.
To prawda, Ja montuję fotelik dla najmłodszej tyłem do kierunku na środkowym miejscu z tyłu. Wtedy mogę fotel odsunąć do tyłu na maksa. A i tak mi brakuje trochę miejsca.
Nie ma problemu z samym fotelikiem, a z siedzeniem. Chcę aby wyglądało jako tako, a nie jakby przeszedł po jego oparciu pluton wojska. Ot Młody ma jakieś niewymiarowe nogi albo robi mi to złośliwie.
Na dłuższe wyjazdy wkładam z tyłu lodówkę i wtedy nogi trzyma na niej cwaniak. Siedzenie wtedy jedzie do tyłu i przy okazji trzyma lodówkę.
Mam wrażenie, że moja starsza córka robi dokładnie tak samo,
W Xsarze wkładała nogi do kieszeni na tylnym oparci, które zresztą zostało oberwane.
W Lodgy znalazła sobie super oparcie kładąc nogi na wajchę od ustawiania pochylenia fotela, która zresztą już zaczęła wypadać.
Swoją drogą bardzo dobrze, że trzeba wajchę podnieść do góry, żeby odblokować fotel.
Jakby było na dół, to pewnie podczas jazdy mogłoby być niebezpiecznie, jakby mi odblokowała fotel i oparcie poleciałoby do tyłu.
Byłem dzisiaj na diagnostyce i ponowna wizyta w poniedziałek.
Klimatyzacja przetestowana i generalnie chodzi dobrze ale w pewnych warunkach jak ciśnienie dochodzi do 19barów czujnik wyłącza "sprężarkę" i jak ciśnienie spadnie (unormuje się) załącza. Będzie próba wymiany czujnika na renault, bo ten jest jakiś inny nie renófkowy.
Generalnie chyba coś lekko poprawił serwisant, bo lepiej chłodzi. Nie spuszczał czynnika. Po wyłączeniu załącza się na chwilę, jakby "zawyje", wyłącza się i załącza. Dość długi czas pracuje normalnie. Na trasie powrotnej około 40km zdarzyło się to z 3 razy i za każdym razem pracowała dłużej poprawnie.
Stuki zlokalizowane i jest zalecenie co do wykonania czynności ale po konsultacjach może jeszcze coś dodatkowo wymyślą.
Wczoraj rano gasło mi podświetlenie wskaźników jak włączałem prawy kierunek, a dzisiaj przemęczyli manetkę i nic. Sprawna. Jeżdżę na mijania to może do poniedziałku się zdecyduje czy będzie dobra czy nie.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2014-07-29, 19:47, w całości zmieniany 1 raz
Klima "sprawna" opisana w Problemy z klimatyzacją.
Stuki wyeliminowane i wreszcie cisza. Został założony kawałek węża gumowego na górny koniec sprężyny siedzący w kielichu.
Sprężyna siedzi 2/3 obwodu w kielichu i podczas przejazdu przez np. garby pozostała 1/3 obwodu musi wejść luźno w kielich (sprężyna skraca swoją długość). Problem jest ponieważ średnica zewnętrzna sprężyny jest jakby na styk lub minimalnie większa od średnicy wewnętrznej kielicha. Zostaje ona wciśnięta, a słyszymy to właśnie jako stuk o dno kielicha.
Ciekaw jestem jak długo wytrzyma ten wąż.
Jeszcze siatka na kratkę dolną w zderzaku i zastanawiam się jak zamontować w Lodgy KUK.
No i układ domykania szyb i sterownik klimatyzacji ale pomału bo mi czasu brakuje.
Boczki zdejmowałem, bo montowałem głośniki, ponieważ nie miałem radia firmowego. Jak nie zamawiasz radia to i głośników nie dają. Jest natomiast w laureate instalacja już. Do głośników potrzebne są dystanse. Najlepiej kupić w zestawie z głośnikami.
Kable prowadziłem wzdłuż oryginalnych wiązek, a zasilanie wziąłem z UCH od sterowania lampką miedzy innymi w bagażniku i sufitowej ale tej pozycji z czasówką.
Przebieg 10170km
Dzisiaj wymiana oleju i filtra. Koszt 310zł w ASO.
Wiem, wiem. Mogłem swoje materiały przywieźć. A niech chłopaki też zarobią.
Wgrana "nakładka" do softu. Nie wiedzą dokładnie czego dotyczy ale widzę, że szybciej odpala. Trzeba go było wcześniej trzymać chwilę na rozruszniku. Zobaczymy i poobserwujemy jeszcze.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2014-10-13, 20:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum