Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-10-24, 21:49
Sentech kable jak kazde inne. Kazde moze szlak trafic. Ja mam aktualnie sentech w seju, na 3 miesiecznych ngk wyskkiwaly zaplony. Sej teraz robi jakies 1200 tygodniowo.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-10-25, 21:51
kicpra napisał/a:
Ngk to teraz śmietnik. Wg mnie Beru, Bremi i Bougicord.
a powiedzmi ile kompletow z kazdych tych kabli zalozyles w ciagu ostatniego roku? Ile miales reklamacji?.
No i wlasnie teraz sprawdzalem meile i w focusie tez mam syntech i jezdzi juz rok. Glownie po miescie dystanse max 5 km w jedna strone. Nie zebym zachwalal, ale tez nie widze przeciwwskazan.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2017-10-25, 21:54, w całości zmieniany 1 raz
Wczoraj trasa do Rzeszowa i z powrotem. Lodzia łyknęła 40L ale wolno nie było, no i troszku załadowana.
W drodze powrotnej cały czas pod wiatr i to dość spory.
Wczoraj trasa do Rzeszowa i z powrotem. Lodzia łyknęła 40L ale wolno nie było, no i troszku załadowana.
W drodze powrotnej cały czas pod wiatr i to dość spory.
...ja to mam wrażenie, że moja ciągle pod wiatr jeździ, bo na fabrycznym LPG w mieście pije około 12-13 l LPG, ale na pokładzie średnio 2 osoby dorosłe i troje dzieci, a w trasie przy prędkościach rzędu 110-120km/h około 10-11 l LPG... uważam, że to zdrowe dla głowicy wyniki
p.s. zapomniałem dodać o spadochronie w postaci boxa na dachu
Ostatnio zmieniony przez kuba_malenstwo 2017-11-06, 21:11, w całości zmieniany 1 raz
No na okrągło jakieś 8,5L więc myślę, że nie jest źle na taką jazdę.
Po za tym niewiele się dzieje. Są pewne plany ale to może jak będą realizowane.
Na razie założone zimóweczki, a na wiosnę pójdą nowe letniaki. Pójdą kleber dynaxer hp3. W MCV-ce miałem i były super. Ciche i dobrze się prowadziło auto. Nawet spalanie OK. Zobaczymy jak będzie w Lodgy.
Mnie też ostatnio podczas wizyty w wulkanizacji kolega u którego zmieniam opony powiedział że moje fabryczne opony Continental po kolejnym sezonie będą do kosza zastanawiałem się czy nie zrezygnować z dwóch kompletów na rzecz Michelin wielosezonowych - brat ma takie w moim poprzednim aucie i nawet w góry na tych oponach można jechać w zimie mimo automatycznej skrzyni biegów więc propozycja jest kusząca ale wiadomo że jak coś jest do wszystkiego to niekoniecznie we wszystkim jest dobre
A czy Tobie szybko się nagrzewa kabina po uruchomieniu silnika czy nie?
Jeśli nie to termostat do wymiany, a koszt ok. 30-40 zł.
Można zalać innym płynem np. PRESTONE i nic się nie stanie, bo jest mieszalny z innymi płynami.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
route2000, u mnie objaw jest inny, bo mam ogrzewanie postojowe.
Kiedy powietrze idzie do wnętrza po nagrzaniu przez piec, to jest BARDZO ciepłe (temp. wody osiąga max. 70 stC).
Podczas jazdy, kiedy ogrzewaniem zajmuje się już sam układ fabryczny Dacii, z kratek leci średnio ciepłe powietrze..
Marka: renault
Model: captur
Silnik: 1.3 mild
Rocznik: 2024
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 466 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-11, 19:32
U mnie też wnętrze wolno się nagrzewa , po wyjechaniu zimnym autem za garażu .
Ale wątpię , czy wymiana termostatu coś pomoże , ponieważ w tico kilkakrotnie zasmieniałem termostat , i za każdym razem poprawa tempa nagrzewania wnętrza była niewielka
Czy ktoś zrobił kiedy pomiar ; ile spali paliwa w ciągu godziny zimny silnik chodzący na wolnych obrotach
_________________ Sandero dla bratanka a dla mnie Captur
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3626 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-12, 08:34
wlodarek1 napisał/a:
...wątpię , czy wymiana termostatu coś pomoże , ponieważ w tico kilkakrotnie zasmieniałem termostat , i za każdym razem poprawa tempa nagrzewania wnętrza była niewielka
Chciałbym obecnie w Sandero mieć ogrzewanie tak wydajne jak było w Tico (mam porównanie- miałem Tico przez 8 lat). A Twój silnik i tak podobno nagrzewa się szybciej niż TCe.
wlodarek1 napisał/a:
Czy ktoś zrobił kiedy pomiar ; ile spali paliwa w ciągu godziny zimny silnik chodzący na wolnych obrotach
Silnik 1,2 nie wiem. Około 0,6-0,7 litra na godzinę jest w przypadku silnika 0,9 TCe. Tuż po odpaleniu jest 1-1,1l/h ale to tylko przez chwilkę. Zbliżone odczyty miałem w Matizie z silnikiem 0,8.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-02-13, 08:54, w całości zmieniany 3 razy
Dzisiaj pierwsza jazda po wymianie termostatu i cieplutko jak w nowym.
Nie wiem czy to też ma coś wspólnego, czy tylko złudzenie ale jakby silnik ciszej pracował po nagrzaniu.
Umówiłem się na środę do ASO na naprawę gwarancyjną z czujnikiem świateł stop, to przy okazji Panowie sprawdzą mój termostat.
Jeśli okaże się wadliwy (a myślę, że tak jest), to wymienię przy okazji cały płyn na nowy.
Sprawdzą i powiedzą że dobrze się otwiera. Problem jest inny. On przepuszcza i silnik dłużej się grzeje. Jak osiągnie już temperaturę (auto stoi w ASO więc szybko osiąga) to wtedy otwiera się na full i chłodzi. Ten moment działa prawidłowo.
Jaki problem pomierzyć temperaturę na wężach dużego obiegu.
Jak rośnie przy zimnym silniku to termostat do wymiany.
Tu akurat mi osobiście jest łatwo usterkę zdiagnozować za pomocą kamery termowizyjnej.
_________________ Było: 126p(2002), VW Jetta 1980(2002-2004), Megane Scenic 1998 1.9 DTI (2013.04-2016.01)
VW Polo FOX 1,0 1990 (2004.10-tragicznie 2016.04)
Jest: Lodgy 1.6 SCe (2016-nadal), LR Freelander 1.8 (2017.05-nadal)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum