odebralem sobie wczoraj swoja pierwszą nową 'Lodzię' no i czytam instrukcję obsługi :)
A tam piszę że tankowanie pod sam korek nie służy ekonomicznemu spalaniu :(
Czy macie jakieś zdanie/doświadcznie w tej sprawie?
Przesiadłem się z Reno Kango na Lodzię z nadzieją na niższe koszty eksploatacyjne.
Dużo jeżdżę w trasie :)
Ja po odbiciu dolewam jeszcze około 12 litrów i dwa dni mam na wskaźniku "pełny" bak. A komputer na pełnym baku u mnie myli się najwyżej 0,3-0,4 litra, a może mniej.
odebralem sobie wczoraj swoja pierwszą nową 'Lodzię' no i czytam instrukcję obsługi :)
A tam piszę że tankowanie pod sam korek nie służy ekonomicznemu spalaniu :(
Czy macie jakieś zdanie/doświadcznie w tej sprawie?
Przesiadłem się z Reno Kango na Lodzię z nadzieją na niższe koszty eksploatacyjne.
Dużo jeżdżę w trasie :)
Pozdrowionka
Siwobrody
nie rozumiem co ma piernik do wiatraka :) ja leje zwsze pod korek, a to jest 2 litry wiecej wiec nie ma znaczenia bo te 2 litry w mig wypalam
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ja po odbiciu dolewam jeszcze około 12 litrów i dwa dni mam na wskaźniku "pełny" bak. A komputer na pełnym baku u mnie myli się najwyżej 0,3-0,4 litra, a może mniej.
W starej MCV1 po odbiciu wlewałem jeszcze 15 L wiec w sumie miałem do dyspozycji 65L ON
co przy spalaniu w eko jezdzie kolo 4L w trasie a nawet ponizej dawalo niewobrazalny zasieg :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Teraz w Lodgy od prawie trzech lat leję pod korek i prawie się zgadza spalanie komputera z ręcznym liczeniem z dystrybutora.
A tak w ogóle co ma ilość paliwa do ekonomicznego spalania?
Za ilość paliwa odpowiada zbiornik, a za ekonomiczne spalanie kierowca.
Z ciekawości. Kto przeczytał lub nawet przeglądnął całą instrukcję?
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-02-26, 23:49
Mieli na myśli to, że jak dobijesz na full to Ci rzekomy wynik spalania wzrośnie? Przejeżdżamy np 650 km na zbiorniku. Tankowaliśmy regularnie do pierwszego odbicia, powiedzmy że spalanie 7 litrów. Marek wspomniał że dolewał nawet 17 litrów. Jeśli tak, to "teoretycznie" spaliliśmy 9,6 litra/100 km ale to wartość absurdalna, kompletnie oderwana od rzeczywistości, bo na zatankowanym paliwie przejedziemy nie 650 km jak zwykle, ale jakieś 892 km Taka matematyczna gra liczbami :)
Nie sądzę, aby mieli na myśli to, że wzrasta masa pojazdu, która następnie wpływa na spalanie - bo te kilkanaście litrów ma równie "ogromne" znaczenie jak ciężar naszej d**y
W MCV 1 generacji był zboiornik 50L , ale mona było powoli dolewac max 15L. przy długich trasach i spalaniu na poziomie 4-4,5L robiło sie niesamowite przebiegi :) przy 65L zatankowanych
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Trasa Łódź--Tatrzanska Łomnica
calkowity dystans 1200km
500 km - 130km/h
50 km - 150km/h
reszta lokalnymi drogami, po górach.
srednie spalanie 5,35l
3 os na pokladzie + bagaz do polki.
w tym 100km po ośnieżonych drogach
założylem filtr sportowy K&N testujęo go, z tego co widze to jest roznica w spalaniu 0,5l
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez wieza 2018-02-04, 09:39, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum