Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Montaż LPG do floty - Dacia Dokker
Autor Wiadomość
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 10:05   Montaż LPG do floty - Dacia Dokker

Cześć, tak jak w temacie mam do was pytanie odnośnie instalacji LPG do Dokkera 1.6, konkretnie do 3 które są autami firmowymi. Nie znam się za bardzo na LPG, dlatego będę wdzięczny za wasze porady. Zależy mi na dobrej instalacji z gwarancją i obsługa pogwarancyjną oraz na dobrym warsztacie który podejmie się zagazowania floty. Chodzi mi o okolice Warszawy.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 11:48   

Temat o instalacjach: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=331

Dział o warsztatach: http://www.daciaklub.pl/forum/viewforum.php?f=3

LPG w ASO: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7880

Poza ASO: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4507

Ja słyszałem jeszcze same dobre opinie o Czakramie na Okęciu.
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 11:49   

A dlaczego nie chcesz skorzystać z usługi ASO - nie stracisz gwarancji - nie będziesz się miotał między ASO a gazownikiem
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 11:59   

Nie polecam natomiast firmy Eco Tech - albo sami spamują fora, albo wykupili taką badziewną usługę u jakiejś pożal-się-boże-agencji pozycjonującej... Jeśli instalują tak jak się reklamują, to lepiej się trzymać z daleka d;
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 19:57   

Dzięki za linki;)
W sumie to się zastanawiam między ASO a gazownikiem, tylko że jakoś tak mi się wydaje że ASO nie zawsze zna się super na gazie bo i mniej tego montuje, a gazownik jednak ma o tym większe pojęcie, a to jednak ma być montaż do więcej niż jednego auta (bo nie chcę nadużywać słowa flota do 3 aut;)
Co do Eco Tech to ok, postaram się omijać;) Rozumiem z tych tematów co czytałem że polecane instalacje to Landi Renzo i BRC, z tego co wyczytałem. Mam pytanie czy one się jakoś bardzo różnią?
A ten czakram o którym wspominaliście to warsztat, bo byłem na ich stronie i wydawało mi się że to dystrybutor?
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 20:40   

Co do instalacji to nie ma dobrych pewników .
Brc i Landi to zachodnie firmy ja polecam coś polskiego
Silniki w daci to proste konstrukcje nie potrzeba do nich cudów .
Z całego serca polecam ci napisać tutaj http://lpg-forum.pl/zlece-montaz-regulacje.html
napisz o twoich wymaganiach a pewnie znajdzie się w okolicy ktoś kto wykona usługę porządnie w najlepszej cenie .

Do tego masz pewność że nie przepłacisz za sprzęt ponieważ każdy inny gazownik może skomentować ofertę tego "jednego"
Sam się na to naciołem gdyż do innego auta włożyli mi za dobrą instalacje a ten silnik na byle czym by pojechał ale chciałem lux to płaciłem lux .
Do kogo byś nie pojechał to od razu pytaj jak robi wiercenie na kolektorze ssącym .
Są takie experty co nawiercają bez zdejmowania jak wiertarka podejdzie .
Efekt jest taki że opiłki metalu idą w cylinder ... do tego kąty wtryskiwania gazu są byle jakie i nie da się tego wyregulować porządnie
Wedle sztuki powinno być wszystko rozebrane a kąty otworu takie same jak benzynowych wtryskiwaczy . Jak ci jakiś druciarz powie że robi bez zdejmowania od razu uciekaj od niego
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-10-23, 20:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23, 22:21   

Kikus napisał/a:
czakram o którym wspominaliście to warsztat

Warsztat, ale jak się okazało - się już zbył.
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 912
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-24, 08:00   

ja tam polecam polskiego STAGa - 3 auta w rodzinie latają na tych instalacjach
polecam tylko brać coś z wyższych serii (ja i brat latamy na STAGu 300 ISA2, ojciec na jakiejś starej zwykłej wersji 300) + do tego warto dopłacić parę groszy za lepsze wtryski (np HANA) - sam latam na RAIL IG1, ale widać różnicę w kulturze pracy z wtryskami HANA u mojego brata (na korzyść droższych ;-) )

co do warsztatu w Warszawie nic nie polecę - znam tylko dobre w Poznaniu ;-)
 
piotrek400 



Marka: Dacia
Model: 2x Logan, 2x Logan MCV, Logan II, Logan III
Silnik: 1.4MPI, 2x1.6MPI, 1.2 16V, 1.0SCE, 1.0TCE
Rocznik: 2005, 2005, 2008, 2014, 2017, 2022
Wersja: Logan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 308
Skąd: Polska centralna
Wysłany: 2014-10-24, 15:31   

Kikus,
Polecam brc. Zakładałem w big-kobza w Radomiu. 97kkm bez problemu. Szwagier 80kkm w fusionie. Jeśli pracuje tam jeszcze pan Michał to warto jechać, jest dokładny. Nie chcę robić reklamy, po prostu są ok. Raz na 30kkm podjeżdżam do nich na filtry.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-24, 17:12   

Ja polecam lamborghini świetny samochód na zakupy
_________________
Moje auto
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-26, 22:47   

laisar napisał/a:
Kikus napisał/a:
czakram o którym wspominaliście to warsztat

Warsztat, ale jak się okazało - się już zbył.


A wiesz może coś w takim razie o tym Energy Gaz, które to przejęło? Bo patrzyłem na ich stronę, BRC mają naprawdę sporo zamontowanych, praktycznie chyba w każdej marce mają w tej swojej galerii BRC, no i trafiłem też na zdjęcia paru flot więc w sumie mnie zainteresowało;)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-27, 02:00   

Kikus napisał/a:
wiesz może coś w takim razie o tym Energy Gaz

Nic.
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-27, 11:52   

Ok, w takim razie poszukam czegoś o tym warsztacie, pewnie podjadę tam niedługo i pogadam, jak coś to dam znać co polecili.
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 21:10   

Jeszcze raz dzięki za wasze porady. Byłem u nich w poniedziałek, znalazłem też wpis o tym że robią floty na ich FB. Porozmawiałem, powiedzieli mi że floty już montowali i że mają w tym doświadczenie, więc się zdecydowałem i jestem już po montażu;) Co do instalacji ja myślałem nad STAGIEM ale powiedzieli mi że do nowej DACII to najlepiej BRC albo Landi Renzo. Landi było droższe więc ostatecznie wybrałem BRC Sequent 24. Co do samego warsztatu to moim zdaniem ok, dobre podejście do klienta. Mają chyba 5 albo 6 mechaników i od razu zajęli się autami, także długo nie czekałem, właściwie jeden dzień nawet nie cały tylko kilka godzin. Ogólnie z montażu jestem zadowolony, widać że profesjonalnie podchodzą do tego, dostałem komplet dokumentów i parę gratisów od nich. Co do instalacji to na teraz ciężko powiedzieć ale jak trochę pojeździ to dam wam znać. Podrzucam też do waszej oceny kilka zdjęć z montażu, które dostałem od Energy (zbiornik w każdej mam tak jak na zdjęciu):





Ostatnio zmieniony przez Kikus 2015-02-04, 12:57, w całości zmieniany 3 razy  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3696
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-30, 23:06   

Kikus, mam w swojej Lodzi instalację BRC montowana przez przeszkolonego pracownika w dziedzinie montażu i regulacji LPG w ASO. W komorze silnika nie widać partaniny i jest wzorowo zamontowana instalacja LPG. Mam silnik 1,6 MPi i dobrze radzi z tą instalacją (o ile jest dobrze wyregulowany). Już przejechałem prawie 7 tys. km na gazie i nie mam z nim żadnego problemu. Silnik ładnie ciągnie w całym zakresie obrotów bez jakichkolwiek niepokojących objawów. ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-31, 09:35   

Soko, a ile Ci pali gazu przy tej instalacji bo chce porównac do swojej żeby wiedziec czy dobrze wyregulowali wszystko;)?
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-10-31, 09:49   

Kikus napisał/a:
Soko, a ile Ci pali gazu przy tej instalacji bo chce porównac do swojej żeby wiedziec czy dobrze wyregulowali wszystko;)?


To jest żle zadane pytanie :)

Gazu powinno ci palici wiecej niz bezny w przedziale od 20 do 30 procent jak bedzie mniej albo porownywalnie z iloscia benzyny mozna sie martiwc i jak bedzie sporo za duzo to tez :)
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-03, 11:00   

Ok, dzięki za pomoc. W takim razie porównam sobie spalania PB do LPG i będę wiedział;)
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-04, 13:01   

Hej, odświeżę temat, minęły trzy miesiące i jestem już po drugim przeglądzie w Energy;) Instalacja właśnie mi się całkowicie zwróciła.
Co do samej instalacji to powiem wam że jestem bardzo zadowolony, auta działają bardzo dobrze a oszczędność na jednym aucie to miesięcznie to około 1500-2000 tyś. więc prze trzech autach łatwo policzyć.

Także jak ktoś się zastanwia nad LPG do floty to ja mogę teraz zdecydowanie powiedzieć że nie ma się nad czym zastanawiać a im dłużej się czeka tym większe straty;)
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-04, 15:52   

1500 tyś zł to będzie jakieś półtora miliona złotych
czyli miesięcznie to będzie z 85 000 km :shock:
czyli po roku już grubo ponad milion kilometrów powinny mieć nabite
żeby zrobić 85 tyś km ze średnią z polskich tras na poziomie 50 km/h (wliczając korki postje światła itp ) trzeba by 1700 RBG
auto eksploatowane 24/7 przejedzie maksymalnie 744 RBG
więc ktoś tu nie przestrzega ograniczeń prędkości
żeby robić 85 000 km w 744 RBG trzeba by średniej prędkości 114 km/h
czyli 200 przelotowej .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-02-04, 16:03, w całości zmieniany 5 razy  
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: Eco-G 100
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 803
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-02-04, 15:55   

Się kolega przejęzyczył... ;-)
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2015-02-04, 18:38   

Prokurator to pikuś, zgłoś to do US, nawet posłowie trzęsą porami. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Kikus 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 + LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-05, 11:59   

Oczywiście moja pomyłka;) 1,5 do 2 tyś.;) Ale 85 tyś. to budynie na taxi w Niemczech to w miesiąc może nie ale tak w 3 to na upartego mogły by zrobić;) Więc nawet nie takie niemożliwe;)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne