Dzieki shrek.
Dowiedziałem sie od mechanika ze jak robił w zeszłym roku uszcxelke pod glowicą sprawdzona została głowica i jest szczelna więc wychodzi że blok pękniety.
Dzisiaj zmieniłem płyn w zbiorniczku i stwierdxiłem że coraz wiecej prxybywa oleju-oczywiście oleju również ubywa.
No cóż chyba mnie czeka wymiana silnika.wiecie może czy można zamontować od clio bo też ma k7m tylko inny nr.- ja mam 710 a od clio moze miec np.702. Pytam bo od clio są o wiele tańsze-można kupić za około 1000zł a nie 2500.
Co sądzicie o takiej zamianie?
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-09-15, 21:02
Darek 1 napisał/a:
Dzieki shrek.
Dowiedziałem sie od mechanika ze jak robił w zeszłym roku uszcxelke pod glowicą sprawdzona została głowica i jest szczelna więc wychodzi że blok pękniety.
Dzisiaj zmieniłem płyn w zbiorniczku i stwierdxiłem że coraz wiecej prxybywa oleju-oczywiście oleju również ubywa.
No cóż chyba mnie czeka wymiana silnika.wiecie może czy można zamontować od clio bo też ma k7m tylko inny nr.- ja mam 710 a od clio moze miec np.702. Pytam bo od clio są o wiele tańsze-można kupić za około 1000zł a nie 2500.
Co sądzicie o takiej zamianie?
jak wcześniej pisałem ja i shrek, przed zakupem nowego-starego silnika ( używanego) należy sprawdzić stan tego co masz. Aby to zrobić należy zdjąć głowicę. Napisz na jakiej podstawie mechanicy uważają, że blok jest pęknięty? widać to gołym okiem? Widać wyciek oleju lub płynu chłodzącego z bloku? To, że rok temu była sprawdzana głowica i była ok nie oznacza, że teraz nie dała d..y i nie pękła. Może wystarczy zakupić używaną głowicę z gwarancją , dać porządne uszczelki i złożyć motor do kupy. Skad wiesz, ze rok temu mechanik usługę wymiany UPG przeprowadził porządnie? to, ze ci teraz mówi? Sorry , UPG siada w wielu autach, wystarczy oddać głowice do regeneracji, kupić porządne uszczelki ( zawsze kupuję Erlinga), oczyścić blok silnika ze starej uszczelki, złożyć wszystko do kupy stosując nowe śruby głowicy oraz skręcając motor kluczem dynamometrycznym według wskazań producenta, a przed założeniem dekla ustawić luz zaworowy i tyle. Silniki te wytrzymują przebiegi 400-500tyś km ,200tyś km przejadą podczas ich piłowania.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-09-16, 06:40
Ze swojego doswiadczenia powiem, ze nawet jak zrobisz glowice to po roku moze ja szlag trafic.
Robilem kiedys Fionie w 106 UPG i po 6 moesiacach bylo to samo.
Diagnoza, a potem decyzja.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum