Pomysł odjechany! Napęd i silnik z tyłu.... oj, może to się ciekawie prowadzić. Stylistyka mi bardzo pasuje, nawiązania do R5 udane. Z poprzednikami to dzierży tylko nazwę, wszystko pozostałe jest inne.
pasek w tdiku nie ma tył napędu więc na drift lige na parkingu sie nie nada
a takie twingo nada się do upalania pod remizą i zawodów driftu pod biedronką
jak będzie tył napęd wróże w PL temu modelowi dobrą przyszłość szczególnie autom +10 lat
przecie Panie jest E36, to za gorsze się kupuje i katuje
Moim zdaniem o Drifcie to będzie można zapomnieć w Twingo, chyba że powstanie sportowa wersja z centralnym silnikiem i w pełni odłączanym ESP.
Miałem okazje jechać najnowszą chlubą BMW i3. Silnik elektryczny moc od początku 170 KM i moment, i po wyłączeniu ESP żadnych oznak wpadania kół w poślizg ( NA ŚNIEGU a co mówić pod biedronkom )
Jedno jest pewne Twingo będzie zajebiście zwrotne dzięki temu że skręt kół nie będzie ograniczany napędem na oś przednią.
Ciekawe czy Renault pokusi się na sprzedaż samochodów z skrzynią automatyczną, Moim zdaniem samochód na miasto tylko z taką skrzynią Komfort i Wygoda.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2014-02-15, 15:53, w całości zmieniany 2 razy
teraz tak ale za 10 lat ?
zazwyczaj za drifto wozy służą auta rodziców którzy oddają je dzieciom .
A twingo to chyba jedyny tył napęd które może kupić przeciętna polska rodzina z salonu .
A będę właścicielem tego cudeńka, a właściwie moja żona. Już zamówiony - miło być drugie Sandero, ale czekać ponad 1/2 roku na auto to już lekka przesada.
A będę właścicielem tego cudeńka, a właściwie moja żona. Już zamówiony - miło być drugie Sandero, ale czekać ponad 1/2 roku na auto to już lekka przesada.
krakry1, A jaki silnik będzie to cudeńko twej żony napędzał?
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-02-16, 16:52
A wersja budżetowa (silnik 1,0 60 KM) + pakiet Sound and cool (radio + klima) + parę dupereli (dywaniki, pakiet palacza i pełnowymiarowe koło zapasowe). Sprzedawca dołożył komplet opon zimowych (miałem do wyboru opony lub wersje 5 - drzwiową). Wybrałem opony, bo jeździć będzie żona do pracy. Ja mam swoje cudowne Sandero. No zobaczymy jak się owo cudo będzie sprawować.
Silnik elektryczny moc od początku 170 KM i moment, i po wyłączeniu ESP żadnych oznak wpadania kół w poślizg ( NA ŚNIEGU a co mówić pod biedronkom )
To wynika zapewne z płaskiej charakterystyki mocy silnika elektrycznego. Moment jest od początku do końca na równym poziomie. Swoją drogą spotkałem się już z tym, że choć ESP można w danym aucie wyłączyć, to często ono tylko udaje, że jest wyłączone i w pewnych warunkach i tak interweniuje.
Nowe Twingo źle nie wygląda ale muszę przyznać że francuscy bracia też źle się nie przedstawiają:
jest wersja 3-drzwiowa i 5-cio, choć mnie jednak podoba się bardziej trójeczka.
_________________ Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum