Proszę uprzejmie carolinus i inni zainteresowani podmianą plików dla TorquePRO:
Po pierwsze ściągamy paczkę themeDir ode mnie z dyskuGoogla i zapisujemy sobie na swoim dysku twardym kompa.
Po drugie odpalamy naszego TorquePRO (nie wiem jak jest w wersji bezpłatnej) i zmieniamy oryginalny theme - pozwalamy aplikacji ściągnąć theme Boulletprof czyli USTAWIENIA>TEMATY>WYBIERZ TEMAT>zostaje ściągnięta lista dostępnych tematów i z niej wybieramy Bulletprof który zostanie zainstalowany:
Po trzecie - podpinamy srajfona do kompa i wchodzimy w pliki na karcieSD; odszukujemy folder .torque i otwieramy go. Po otwarciu się folderu postępujemy tak samo z folderem themeDir . Po otworzeniu się go otrzymamy listę plików. I tu ważna uwaga: - warto ściągnąć oryginalny folder (kopie) na twardy dysk to raz; dwaja zapomniałem sobie spisać które nazwy plików były oryginalne - grafik. Takie nazwy trzeba nadać plikom grafik które mają pracować w nowym Waszym theme. W oryginale były to cztery pliki !!! Plik properties - odpowiada za kolory użyte w theme. U mnie properties2 to oryginalny plik na pamiątkę.
Do tego folderu wgrywamy te które ściągnięte zostały na naszego twardziela i uruchamiamy ponownie nasze torquePRO z nowym już theme.
Co do browarka jako kierowca pijam niskoprocentowe z dodatkiem lemoniady lechy, warki czy nawet argusiki z lidla . Jak ktos skorzysta prosze wypic moje zdrówko ulubionym swoim napojem a tu ewentualnie napisać że działa i jest OK.
Co mnie smuci w mojej wersji torquePRO to straszne kłamstwa w ilościach spalanego paliwa, CO2 i kilku zapewne innych danych. Szkoda że nie wszystkie chodzą. Odnośnie współpracy i przekłamań w 15 dCi 90 Dokkera napiszę jak wrócę do roboty i podłącze ELM237 do gniazda i pojeżdżę i porównam z danymi kompa auta.
W moim prywatnym Logan 1.5 dCi 68 komp w aucie pokazuje 4,6 l torquePRO natomiast tylko 14,z groszem l/100km .
Co do kasowania błędów jeśłi się pojawią - kasuje - NA WYŁĄCZONYM SILNIKU ale włączonym zapłonie. Jeśli torque nie pokazuje błędów - jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami samochodu marki Dacia .
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2015-02-11, 16:49, w całości zmieniany 5 razy
No i cieszę się.
Pobawiłem sie trochę swoim jeszcze i powiem tak - kłamca :-: w kwestii spalania paliwa i poziomu CO2. A ogólnie to status mojego ELMa wygląda tak:
Dacia Logan 1.5 dCi 68 KM:
Kupiłem wczoraj zainstalowałem i działa.
Co do dokładności to nie sprawdzałem.
W dniu dzisiejszym zaskoczenie , wskazania licznika km zapisany w ECU jest o 349 km mniejszy niż wyświetla na konsoli auta na przejechanych 52500 km. (błąd obliczony 0,6%). Muszę sprawdzić jak liczy każde liczydło na jakimś odcinku.
Mam jeszcze ustawione wskaźniki otwarcie EGR, temperaturę powietrza, ustawienie tempomatu pokazuje 255 km/h, ciśnienie paliwa . Tyle na początek.
Tak bo to jest wtyczka do torque pro. ze strony torque-bhp.com
Ściągnąłem ją odpłatnie przez Google Play i zainstalowałem wg instrukcji.
Wtyczka dodaje 17 PID.
Zainstalowałem siedem wskaźników i wszystkie są u mnie aktywne wyświetlają wskazania ale nie zrobiłem screenów.
Ostatnio zmieniony przez Andrzej Zajczuk 2015-02-16, 20:04, w całości zmieniany 1 raz
Ja właśnie zainstalowałem torque pro + darmową wersję ADVANCED LT for RENAULT.
( żeby zainstalować darmową ADVANCED LT - potrzebna jest TORQUE PRO )
a tu stronka projektu ADVANCED Lite , w spisie nieaktualne info ( brak renault , ale naprawde jest )
http://dareapps.com/advanced/
Cytat:
This version does not include calculated sensors like Injector Duty Cycle (%).
Załączam kilka zdjęć ekranów bez połączenia z samochodem.
1. ekran powitalny
2. stąd pobrałem
3. zainstalowane wtyczki
4. Ustawienia
5. wybór silnika
6. dostępne wskaźniki (jest ich siedemnaście)
7. ekran wskaźników I (tylko EGR duty) pozostałe są z wersji podstawowej
8. ekran wskaźników II (wszystkie sześć)
DSC_9037.JPG
Plik ściągnięto 9541 raz(y) 41,34 KB
DSC_9036.JPG
Plik ściągnięto 59 raz(y) 72,79 KB
DSC_9035.JPG
Plik ściągnięto 50 raz(y) 97,26 KB
DSC_9040.JPG
Plik ściągnięto 54 raz(y) 79,85 KB
DSC_9041.JPG
Plik ściągnięto 53 raz(y) 74,48 KB
DSC_9042.JPG
Plik ściągnięto 66 raz(y) 108,63 KB
DSC_9038.JPG
Plik ściągnięto 57 raz(y) 126,65 KB
DSC_9039.JPG
Plik ściągnięto 56 raz(y) 119,14 KB
Ostatnio zmieniony przez Andrzej Zajczuk 2015-02-16, 20:27, w całości zmieniany 1 raz
Ja właśnie zainstalowałem torque pro + darmową wersję ADVANCED LT for RENAULT.
( żeby zainstalować darmową ADVANCED LT - potrzebna jest TORQUE PRO )
a tu stronka projektu ADVANCED Lite , w spisie nieaktualne info ( brak renault , ale naprawde jest )
http://dareapps.com/advanced/ Obrazek
Cytat:
This version does not include calculated sensors like Injector Duty Cycle (%).
Pochwaliłeś się że masz odpalony tempomat. Sprawdź czy pokazuje zmianę ustawień wskaźnika Cruise TGT. U mnie pokazuje wartość 255 km/h , a też przymierzam się do uaktywnienia tempomatu.
Jesli wierzyc komentarzom na play.google to ten Advanced EX for RENAULT :
Cytat:
Doea not read values Does not read any values with elm372
Nie do końca ufałbym tym komentarzom :)
-wydaje mi się że zawsze więcej będzie komentarzy negatywnych niż pozytywnych - człowiek wkurzony czy rozczarowany zakupem jest bardziej zdeterminowany do wyrażenia niepochlebnej opinii niż ten usatysfakcjonowany zakupem :)
Dodatkowo ciekaw jestem ile z tych niepochlebnych koment. zostało napisane przez osoby które mają torque pro ... a nie zapłaciły za niego :D
Moim zdaniem trzeba by porównać "pełny" elm327 z tanimi zamiennikami - tj. wpiąć w to samo auto jeden i drugi na tej samej wersji torque i empirycznie sprawdzić jak o jest z tymi dodatkowymi pidami.
W samej aplikacji torque jest ostrzeżenie przed tanimi urządzeniami:
- "mogą nie działać w nowszych autach choć powinny w starszych".
Inna sprawa że trudno chyba jest znaleźć dobre urządzenie - tzn. to zalecane przez torque - i nie przepłacić przy tym.
Mogę się mylić - ale:
nawet taki sam silnik i model daćki może mieć nieco inny soft w ECU -co w/g mnie będzie się przekładać na inne możliwości odczytów i/lub inne wartości tych samych czujek...
Ostatnio zmieniony przez carolinus 2015-02-17, 20:58, w całości zmieniany 1 raz
Ja zainstalowałem wersje pełną i powiem tak:
Dacia Logan - 1.5 dCi 68 - wygląda że szkoda wywalać kasę dla tego auta. Wszystkie dzisiaj były głuche dodatkowe wskaźniki. Nie wiem czy coś źle poustawiane mam w torque ale u mnie dzisiaj wyglądało to tak po pierwszej próbie połączenia się:
A tu taka ciekawostka odnośnie wskazań spalania chwilowego paliwa
Postaram się w piątek sprawdzić jak zadziała to ustrojstwo w zestawieniu z dokkerem 1.5 dCi 90.
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2015-02-18, 17:51, w całości zmieniany 1 raz
Wiesz BoloSr - różnica pokoleniowa jednak jakaś jest ;) między naszymi modelami. Ważne że pokazało błąd który był poprawny, usterkeę usunąłem i wykasowałem owy błąd. Więcej błędzów ni ema :) więc się cieszą a torque - raczej zabawka - bo u mnie zdrowo kłamie w wielu miejscach ;). A może to kwestia wersji?
Ale jest o jednak zabawka. Prędkość pokazuje, obroty także, temperaturę płynu chłodzącego też, napięcie a zużycie paliwa, co2? no cóż czasami żal. Ale liczy się frajda z bezproblemowej jazdy.
Brakuje odczytu temperatury zewnętrznej mi tylko.
Pobawiłem się wczoraj z Dokker 1.5 dCi 90 i oto efekty pracy Torque PRO + Advanced EX for RENAULT
d3mol3k , czyli ten Advanced EX , pokazuje też czujniki na 1.5dci k9k 7.. z silnikiem 68KM i podobne ?
Bo ja mam ten Advancex LT , skanuje tam czujniki , lecą adresy na smartfonie ktore skanuje i nic się nie dzieje , trwa tak z 10min, nie mam tyle cierpliwości i wyłączam ...
Nam jest on niepotrzebnym dodatkiem do torquePRO . Mi się nie udało uzyskać także ŻADNEJ informacji z dodatkowych czujników w naszym 68 KM silniczku - K9K792. Może komuś się udało? Watpię. U mnie jest tak samo jak u ciebie głucho.
A wersja lite coś pokazywała czy też głucha?
Te które wyżej wskazuja dane uzyskane z czujników pochodzą z dokkera (kurcze tyle że w ustawieniach dla ... Logana 1.5 dCi . Musza w poniedziałek przestawić na dustera. Zobaczę co wskażą i czy zmienią się te głuche dwa ostatnie.
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2015-02-21, 19:45, w całości zmieniany 2 razy
Dzięki Andrzej. Przestawię w poniedziałek. A przy okazji takie cos zrobiłem dzisiaj
Andrzej Zajczuk napisał/a:
W dniu dzisiejszym zaskoczenie , wskazania licznika km zapisany w ECU jest o 349 km mniejszy niż wyświetla na konsoli auta na przejechanych 52500 km. (błąd obliczony 0,6%). Muszę sprawdzić jak liczy każde liczydło na jakimś odcinku.
U mnie wskazywało tyle ile na liczniku.
Przestawiłem ustawienia na Duster 1.5 dci i jakby było mniej o te dwa niechodzące zegary:
Wszystkei dodatkowe w dokkerze działają. Przekłamuje lekko tylko na zużyciu chwilowym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum