Wysłany: 2015-01-26, 14:33 Zegary z Megane III do DD lub innych
Na portalach aukcyjnych dość tanio można nabyć komplet zegarów od Megane III.
Wygląda na to że pasują pod względem miejsca i podłączeń.
Czy ktoś może z klubowiczów sprawdzał takie podłaczenie.
Te zegary mają ciekawy wyświetlacz LCD - może uda się uzyskać więcej informacji ( i do tego jednocześnie) w odróżnieniu od naszych standardów?
A skad ten nius , że niby pasują do DD ?
Sprawdzałeś chociażby piny , czy te same czujniki są ?
A poza tym nie jest licznik zakodowany do ECU /ECM silnika ? w VW tak było już w 99r ...
A skad ten nius , że niby pasują do DD ?
Sprawdzałeś chociażby piny , czy te same czujniki są ?
A poza tym nie jest licznik zakodowany do ECU /ECM silnika ? w VW tak było już w 99r ...
pewnie wyszedl z zalozenia ze to kopia z renault :)
A skad ten nius , że niby pasują do DD ?
Sprawdzałeś chociażby piny , czy te same czujniki są ?
A poza tym nie jest licznik zakodowany do ECU /ECM silnika ? w VW tak było już w 99r ...
Nie wiem dlaczego uważasz że to nius - to moje pytanie - bo chcaiłbym widzieć więcej niż teraz - sprawdzłaem tylko wielkość, mocowanie i piny.
Wszystko powinno pasować.
Moje pytanie do forumowiczów jest takie czy ktoś może sprawdzał - podłaczał - wtedy będzie wiadomo .
Ja nie rozbierałem swojego w ten sposób - zrobię to za dwa lata - ale wygląda to ciekawie - bo ceny na portalach aukcyjnych sa już od 60 zł
A instalacja - w całkiem przyjemny sposób odświeżyła by wygląd - a może także dała by dodatkowe funcjonalności które przy obecnym wyświetlaczu są zablokowane.
A w przypadku diesla - właściwy zakres obrotomierza.
Ostatnio zmieniony przez jas_pik 2015-01-26, 23:45, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie , problemy z TU w razie wypadku ...
poza tym chyba coś kiepsko sprawdzałeś bo mocowanie inne - nie ma 2 otworów na śruby mocujące, inny kształt widzę trochę niż w dacii,
a co najważniejsze pewne dane są raczej cyfrowo już chyba przekazywane a nie jak w DD analogowo
bo jest mniejsza ilość pinów z wtyczki - jest jedna x 20kilka pinów
a drugiej nie widzę ?
W Dacii są 2 takie wtyczki z pinami.
A ten kawałek plastiku ma homologację - na pewno nie
Karenzo napisał/a:
Wiesz chyba że podmianka zegarów będzie nie homologowana ?
mogą być problemy z ubezpieczeniem jak coś się stanie
Nie wiem o tym że włożenie zamiast oryginalnie zainstalowanej żarówki innej żarówki z homologacją jest problemem dla TU.
Czy tak samo włożenie innego wyświetlacza z homologacją może być problemem?
Wygląda to jak poszukiwanie diabełków na ostrzu igły.
Nie przyglądałem się dokładnie ilości pinów .
Odpowiedź o tym że w Dacii mamy dwie a tu mamy jedną wyjaśnia że raczej taka podmianka się nie uda.
Choć może to nie do końca jest takie oczywiste.
W skuterze syna ( Peugeot) wymieniałem komplet zegarów na nowszy model - udało się mimo że trzeba było zrobić przejściówkę ( w starym modelu były dwie wtyczki o różnej ilości pinów) a w nowszej jedna duża - wszystko działa choć instalowałem wskaźniki od spalinowego do elektryka .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum