Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Pierścienie centrujące alufelgi duster
Autor Wiadomość
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 00:33   Pierścienie centrujące alufelgi duster

Posiadam takie pierścienie centrujące w moich alufelgach na letni zestaw do dustera.
Są to zwykłe plaski więc po 3 latach mają połamane zaczepy .
Chciał bym kupić może jakieś metalowe zamienili ale w życiu nie miałem takich pierścieni , nie wiem czy metalowe są lepsze czy gorsze

10393971_329430617251149_7036897358732502651_n.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 56,01 KB

10929936_329430643917813_7212096279324857354_n.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 78,3 KB

 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 00:48   

Plastiki lepsze bo nie zardzewieją i ławiej ściągnąć alusa z piasty jak coś.

Kiedyś tak miałem przy złapaniu gumy, że nie szło zdjąć alusa nawet obstukiwając od wewnątrz młotkiem.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 00:54   

Mam taki problem że na letnich felgach biją mi koła przy + 150 km/h
Jest taka możliwość że to efekt źle dobrych pierścieni ?
Dobierali mi te pierścienie tylko po nazwie samochodu .
A jak wiadomo piasty w 1.5 dci oraz 1.6 16 V są inne .

Wiem że najłatwiej było by zdjąć koło i zmierzyć suwmiarką , ale nie mam podnośnika :mrgreen:

Ja mam teraz 71,6x 56,1
Co by się zgadzało bo są to wymiary dla nisana i renault
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-02-22, 01:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 01:06   

pierścienie nie mają żadnego wpływu na bicie przy normalnych prędkościach, chyba że by były odkształcone i koło by niestykało całą powierzchnią do piasty :) ale to wykluczam bo pewnie byś widział :-)

Na 90% krzywa felga bądź buła na oponie , ewentualnie brak smaru w przegubie wewnętrznym który blokuje się w pewnym położeniu, a zewnętrzny wtedy musi się też skręcać i się zgina :)
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 01:15   

Karenzo napisał/a:

Wiem że najłatwiej było by zdjąć koło i zmierzyć suwmiarką , ale nie mam podnośnika :mrgreen:

Ja mam teraz 71,6x 56,1
Co by się zgadzało bo są to wymiary dla nisana i renault


W Dusterku średnica otworu na piastę to 66,1, bez znaczenia bo piasta ta sama w dusterze :roll:
Najłatwiej zrobić "sprawdzenie powodu bicia" - tak jak ja robiłem w tym tygodniu, auto na lewarek i każde koło kręcisz i widzisz które koło i felga bije...
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-22, 01:48   

fakt mam 66, 1 pomyliłem się przy pisaniu

Zamienię niedługo na letnie to zobaczę czy dalej bije (na zimówkach nie bije ) .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-02-22, 01:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-02-22, 10:17   

miałem kiedyś w oplu alufelgi allesio z aluminiowymi pierścieniami. To był koszmar, zapiekały się na piastach i ich zdejmowanie to była prawdziwa męczarnia. Po paru razach były do wyrzucenia. Plastikowe są o wiele praktyczniejsze
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne