Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Beżowy Logan Michał93
Autor Wiadomość
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-02-21, 18:51   

Jeśli mógłbym się wtrącić to osobiście widziałbym te słupki jednak w macie, bo połysk może i tak zniknąć pod wpływem warunków atmosferycznych.

Tak samo w środku - widziałem środkową konsolę w Cilo 4 RS na jeździe próbnej... Też miał być połysk a wyglądała jak obrzygana :P
_________________

 
lysy1991 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 mpi
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-21, 19:25   

Mam błyszczący fragment konsoli w lodgy żeby było czyste codziennie to przecieram bo denerwuje mnie kurz :D
Ładnie to wygląda ale tak jak wszyscy piszą będzie bardziej uciążliwe niż pół mat na przykład
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2016-02-21, 19:47   

Więc chyba wleci szczotkowane aluminium :-)
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2016-06-04, 09:12   

Myślę że nikt się nie pogniewa, ale postanowiłem w ramach jednego tematu wrzucić również autko przez które pośrednio stałem się posiadaczem Dacii :mrgreen:

 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2016-11-01, 08:47   

Najprawpodobniej niedługo wleci fotorelacja z obijania materiałem słupków i podsufitki :->
Jeśli efekt, który uzyskam na podsufitce w BMW mnie zadowoli, to i w dacii zrobię sobię czarną podsufitkę DIY :mrgreen:
Co sądzicie o takim pomyśle?
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-01-05, 16:01   

Po nowym roku wracam z taką niespodzianka :
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-01-24, 20:23   

Oj, chyba Pan w Roverku Ci podpadł. :mrgreen:
Widzę, że nikomu się nic nie stało tylko szkody na lakierze się pojawiły, tak?
_________________
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-01-24, 23:56   

Wbrew pozorom trochę więcej ;-)
Błotnik i lampa do wymiany (pękło mocowanie lampy) + zderzak będę chciał żeby wymienili na nowy ze względu na pękniete mocowanie. Naprawa w ASO
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-01-25, 07:58   

Michał93, z czyjej winy?
_________________
enjoy the silence
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-01-25, 09:55   

Dziadka, tam 2 pasy są.
Ten którym jechał rover służy do skrętu w prawo i nie wymaga przejazdu przez rondo. Do skrętu w lewo trzeba przez rondo przejechać i to ludzi boli, pchają się z prawego.
Rover na ślepa chciał się na lewy wbić :mrgreen:
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-01-31, 16:25   

Dzisiaj demontowałem świrujące zegary i przy okazji demontażu osłon kierownicy pokusiło mnie pozagladać tu i ówdzie :)
Wyjalem panel, w którym jest regulacja lusterek.
Oba gniazda obok regulacji są u mnie puste, ale...
Są 3 kostki w 1 wiazce - jedna od lusterek, pytanie od czego są pozostałe ;)
Może ktoś wie ?

 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3696
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-01, 11:05   

Masz tam zaślepki zamiast wyłączników?
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-01, 23:19   

Tak, są 2 zaślepki.
Szara wtyczka jest dobra wymiarowo, biała jest głębiej schowana
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3696
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-02, 12:55   

To tam mogły być jakieś dodatkowe przełączniki w wyższej wersji wyposażeniowej np. ESP czy wyłączenie tylnych czujników parkowania itp.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-02, 15:35   

To jest laureate ;)
ESP i TC nie wyłączysz w loganie ani sandero.
W tych autach była ewentualnie funkcja Eco, ale nie przy 1.2 oraz czujniki (ja mam niefabryczne)
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-04, 16:59   

Zegary już odebrane, winny podobno był procesor.
Przy okazji wpadlem na pomysł zrobienia czarnego sufitu w Dacii :mrgreen:
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-22, 16:23   

Coraz bardziej myślę o sprzedaży Logana.
Jak myślicie, ile mogę za niego wołać ?
Aktualnie ma 80 tysięcy, ale sprzedać planuje przy 90kkm by zachęcić potencjalnego kupującego gwarancja.
Myślę, że nastąpi to około maja.
1 rejestracja 2015 luty, produkcja w dowodzie 2014.
Laureate + szyby tył elektryczne, kierownica i gałka w skórze, tempomat , PDC.

Druga kwesta to zastanawiam się czy opłaci mi się go sprzedawać ;)
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2017-02-22, 19:04   

Hmm lepiej dołożyć co najmniej 2x tyle i przed drugą wymianą rozrządu z osprzętem sprzedać - 240 tys :)

Swoją drogą jak często robiłeś regulację luzów zaworowych przy LPG i jaki był koszt ?
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-22, 19:08   

Nigdy nie robiłem.
Wg świstka z salonu po 120 tys. trzeba
Przy 60 juz dawały objawy wstępne, teraz jest już mocno zauważalne.
Ja mam D4F 734 czyli fabryczny LPG (nie dilerski)
Myślałem żeby wystawić samochód za 30k.
Jeśli przetrzymam go do 240 (5 -6 lat) to max 10 za niego wezmę
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2017-02-22, 19:21   

Znam kilka przypadków gdzie bez regulacji zaworów na LPG silnik się zatarł po 60 / 100 / 120 tys km więc sprawdziłbym w ASO lub u mechanika jak to pod pokrywą w tym momencie wygląda :D
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-22, 19:32   

Ftt silnik się nie zatrze. Nie ma takiej możliwosci.
Mogą się wypalić zawory lub wytrzec wałek rozrządu, ale to nie ten etap.
Sam to zrobię , bo regulacja zaworów to za głupia czynność żeby płacić za to min 300zl.
Musze tylko wymyślić jak pozbyć się przewodu od klimy - w tym silniku trzeba demontowac kolektor, a przewody klimy blokują dostęp do jednej ze śrub kolektora
Ostatnio zmieniony przez Michał93 2017-02-22, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-27, 15:07   

No i po 80 tysiącach i 2 latach od odbioru Rumun przeszedł badanie na SKP bez żadnych zastrzeżeń :mrgreen:
Bardzo mnie to cieszy.
Nadal zastanawiam się nad tym, czy sprzedawać ten samochód teraz.. napiszcie jeszcze co sądzicie ;)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-02-27, 16:35   

Spokojnie 150kkm przejedziesz z drobnymi wymianami eksploatacyjnymi. Potem będzie drugi raz rozrząd, tarcze i klocki, jakieś końcówki drążków.
Wtedy zdecydujesz. Teraz to ja bym jeździł. Wymienisz klocki, rozrząd i dalej w drogę. Nie znudziła ci się i nie masz ciśnienia na zmianę to jeździj.
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2017-02-27, 17:57   

Jestem rocznikowo nieco w plecy ale możemy się pościgać, które auto pierwsze zrobi 300+ tys km :-P

Też myślałem o wariancie - dobić pod 100 tys i kolejne nowe ale w sumie przy tak niewielkiej wartości auta i taniej eksploatacji można spokojnie zrobić 2-3x tyle i mimo % utraty wartości to ta realna w tysiącach złotych będzie niewielka przeliczając lata eksploatacji i sam przebieg :-D

Nie wiem czy identyczny silnik jest w Clio III ale te u mnie na mieście na L-kach robią po 400-500 tys na LPG i nie sprawiają problemów 8-)
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2017-02-27, 18:14   

Silnik ten sam.
Sprawa wygląda tak, że będę robił ogólnie więcej kilometrów rocznie.
Jeśli sprzedam to.. nie chce nowego auta tej klasy.
Bardziej bede celowac w segment premium, czyli :
-E60 535d
-E92 335d
-E46 M3
-Lexus IS300
Biore jeszcze pod uwagę Megane RS III, Octavia RS III, Impreza STO
Około 65 tysięcy będę miał do wydania na następcę Logana, stad moje wahania.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne