Nie wiem jak jest w Loganie, w Dusterze, w tym miejscu maska idzie do góry więc nie dociska uszczelki. A nawet jak dociska to tam zaczyna się wygłuszenie i na połączeniu z uszczelką jest na tyle luzu że kurz przedostaje się dalej. Żeby to działało to uszczelka musi być na brzegu maski. Podklejona właśnie do maski. Dotyczy to Dustera II.
_________________ Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 21 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 887 Skąd: EL
Wysłany: 2020-09-05, 13:49
Hiszpan_JS napisał/a:
Nie wiem jak jest w Loganie, w Dusterze, w tym miejscu maska idzie do góry więc nie dociska uszczelki. A nawet jak dociska to tam zaczyna się wygłuszenie i na połączeniu z uszczelką jest na tyle luzu że kurz przedostaje się dalej. Żeby to działało to uszczelka musi być na brzegu maski. Podklejona właśnie do maski. Dotyczy to Dustera II.
W MCV jest szczelnie dociśnięte. Maska z uszczelką "chroni" komorę silnika od góry. Ale wszystko wlatuje od dołu. Widocznie krótkie kawałki drogi gruntowej, po których jeżdżę, bardzo pylą. Gdybym jeździł tylko po asfalcie nie byłoby problemu. Asfalt zajmuje jakieś 98% moich tras.
Może masz rację, ale... udział dróg asfaltowych w mojej jeździe Dusterem to jakieś 60%. Reszta to drogi polne lub brak drogi . KUK mam przyklejony do rantu maski i pod maską jest czysto. Może ma na to wpływ inna osłona silnika od spodu?
_________________ Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 21 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 887 Skąd: EL
Wysłany: 2020-09-05, 14:26
Hiszpan_JS napisał/a:
Może masz rację, ale... udział dróg asfaltowych w mojej jeździe Dusterem to jakieś 60%. Reszta to drogi polne lub brak drogi . KUK mam przyklejony do rantu maski i pod maską jest czysto. Może ma na to wpływ inna osłona silnika od spodu?
Pytanie - czy bez KUKa byłby ten sam efekt? Ja zrobiłem test porównawczy. Wyszło jak wyszło. Mogę gdybać że największy wpływ na wynik miał 200 metrowy odcinek drogi piaszczystej przy lesie, którym regularnie przejeżdżam. Z czego piach jest bardzo głęboki na 20-50 metrach. Trzeba umieć to przejechać. Podczas suszy kilku kierowców w nim się zakopuje. Może taka jest przyczyna wyniku.
Ostatnio zmieniony przez eio 2020-09-05, 14:29, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 21 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 887 Skąd: EL
Wysłany: 2020-09-08, 20:53
taka sytuacja...
Wczoraj umyłem na myjni auto. Było czyste. Dziś rano, po kilkunastu godzinach, całe auto było w pyle. Uświadomiłem sobie że jest tak zawsze, albo często, na moim parkingu. Dlatego nie myję go codziennie, ani nawet co tydzień. Pył musi być w powietrzu wzbijany przez wiatr i przejeżdżające samochody. Być może stąd ten pył pod maską. Przypomniałem sobie że na wiosnę musiałem przed terminem wymienić filtr powietrza bo był już brudny.
Nie wiem jak jest w Loganie, w Dusterze, w tym miejscu maska idzie do góry więc nie dociska uszczelki. A nawet jak dociska to tam zaczyna się wygłuszenie i na połączeniu z uszczelką jest na tyle luzu że kurz przedostaje się dalej. Żeby to działało to uszczelka musi być na brzegu maski. Podklejona właśnie do maski. Dotyczy to Dustera II.
W Dokkerze też nie dociska, jaką uszczelkę kupowałeś do podklejenia na brzegi?
Założyłem sobie po latach uszczelkę od malucha pod klapę. Było ok, czysto, aż tu nagle dziś nawałnica śnieżna, podróż przy takiej pogodzie. W garażu otwieram klapę, a tam gdzie nie gdzie na silniku , śnieg. Jak się tam dostał? Wessało go?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum