Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
porady do zakupu dustera
Autor Wiadomość
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 19:19   

a_jablon napisał/a:

Najbardziej oskubana wersja ceed'a z silnikiem 1,6 benzyna kosztuje


Nie no bez jaj, chcesz porównać megabadziewny i słabiutki, zwłaszcza w tak dużym aucie jak Duster, K4M ze 135 konnym silnikiem w Kii?
Toż to nawet najsłabszy Ceed zje tego Dustera na śniadanie - z nim sobie porównuj, jeśli to ma mieć jakikolwiek sens.
 
a_jablon 


Marka: DAEWOO
Model: NUBIRA II
Silnik: 2,0 DOHC
Rocznik: 2001
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-03, 19:26   

Cav napisał/a:
a_jablon napisał/a:

Najbardziej oskubana wersja ceed'a z silnikiem 1,6 benzyna kosztuje


Nie no bez jaj, chcesz porównać megabadziewny i słabiutki, zwłaszcza w tak dużym aucie jak Duster, K4M ze 135 konnym silnikiem w Kii?
Toż to nawet najsłabszy Ceed zje tego Dustera na śniadanie - z nim sobie porównuj, jeśli to ma mieć jakikolwiek sens.


Tak sobie myślę: chyba trzeba zacisnąć zęby niestety i dozbierać do tego CEED'a a na razie połatać progi w nubirce i śmigać nią dalej ;(
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-03, 21:35   

Napisz tylko raz bo ten ten temat omawiany jest zawsze przez te same osoby z takim samym skutkiem .

Dacia to auta produkowane w technologi z lat 90 , cała masa części jest z meganki / laguny II
Jeżeli szukasz prostoty za cenne komfortu/prestiżu jest to najlepszy wybór .
Odnośnie komfortu narzekać można na słabe wygłuszanie .
Ja zrobiłem wygłuszenie auta za ok 500 zł i narzekać już nie muszę .
Duster to dobry wybór dla majsterkowicza amatora jest całe mnóstwo możliwych usprawnień/ulepszeń które wykonuje się we własnym zakresie .

Dacia to najprostsze auto na rynku , szczególnie w wersji z wolnossącą benzyną .
Tu jest temat o moim aucie http://www.daciaklub.pl/f...er=asc&start=25
możesz sobie przejrzeć

Ja osobiście usterek z grubsza nie uświadczyłem , oprócz skrzypiącego pedału sprzęgła (naprawiona na gwarancji ) .
Jeżeli chodzi o jednostkę K4M (1.6 16v ) to nie ma sensu pisać jaka jest .Przejedziesz się sam ocenić czy ci odpowiada . Warto nadmienić że cały silnik można kupić używany za 1000 zł a co drugi mechanik zna jego budowę na pamięć .
Ten silnik jest pozbawiony psujących się bajerów takich jak KZFR itp .
Idealnie nadaje się do zagazowania . Dostępność części nowych jak i używcach jest bardzo duża , ewentualnie naprawy tanie .

Jeżeli szukasz auta na lata a duster ci odpowiada z tym silnikiem to jest to najlepszy wybór w tej cenie , drożej będzie vitara i mazda . Ale tylko dacia zapewnia spartański brak elektroniki .
Musisz tylko zadbać o blacharkę ale są dustery z 2010 na forum i dalej bez korozji . Ja zrobiłem zabezpieczenie antykorozyjne i śpię spokojnie . Jak ktoś dbał to nawet poldka się dało utrzymać bez rudej .
Jeżeli chcesz mieć komfort od wyjechania z fabryki , dacia nie jest dla ciebie . Na autostradach też się nie pościągasz , ale prostszy i nowy samochód to tylko łada .
Ja kupując to auto szukałem wozu w starym typie bo wiedziałem że będę je systematycznie ulepszał , w sumie jestem już w pełni zadowolony z niego
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-06-03, 21:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: Eco-G 100
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 803
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-06-03, 21:53   

Cav napisał/a:
[
Nie no bez jaj, chcesz porównać megabadziewny i słabiutki, zwłaszcza w tak dużym aucie jak Duster, K4M ze 135 konnym silnikiem w Kii?
Toż to nawet najsłabszy Ceed zje tego Dustera na śniadanie - z nim sobie porównuj, jeśli to ma mieć jakikolwiek sens.


Dziś ustrzelone w jednym z centrum handlowych :Fakt nie Ceed lecz Sportage ale-
cena kosmos nawet w wersji ''golas'', pomimo silnika i climatronica. Prestiż? Pakuj się na forum BMW lub Mercedesa...

Cennik.jpg
Sportage
Plik ściągnięto 64 raz(y) 223,98 KB

Ostatnio zmieniony przez Ajgor 2015-06-03, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 22:00   

Ajgor napisał/a:

Dziś ustrzelone w jednym z centrum handlowych :Fakt nie Ceed lecz Sportage ale-
cena kosmos


Jaki tam kosmos, za Dustera płaciłem więcej niż tego golasa wycenili.
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: Eco-G 100
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 803
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-06-03, 22:03   

Z tym że Ty płaciłeś za wersję Prestige.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 22:09   

Ajgor napisał/a:
Z tym że Ty płaciłeś za wersję Prestige.


Ale to Prestige w Dacii, co oznacza że niewiele przewyższa wyposażeniowo golasa w Kii.
Za Laureate z pakietem Look też bym płacił więcej zresztą.
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: Eco-G 100
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 803
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-06-03, 22:30   

Cytat:
Ale to Prestige w Dacii, co oznacza że niewiele przewyższa wyposażeniowo golasa w Kii.
Za Laureate z pakietem Look też bym płacił więcej zresztą.


Jeśli weźmiemy pod uwagę kwestię zagazowania(dotyczy zwolenników), to Daćka bije konkurencję na łeb, na szyję. Większą możliwość stwarzał tylko Chevrolet przed wycofaniem się z Europy(przyswajalność + 1 zł za instalację ).
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 22:36   

Ajgor napisał/a:
Cytat:
Ale to Prestige w Dacii, co oznacza że niewiele przewyższa wyposażeniowo golasa w Kii.
Za Laureate z pakietem Look też bym płacił więcej zresztą.


Jeśli weźmiemy pod uwagę kwestię zagazowania(dotyczy zwolenników), to Daćka bije konkurencję na łeb, na szyję. Większą możliwość stwarzał tylko Chevrolet przed wycofaniem się z Europy(przyswajalność + 1 zł za instalację ).


Gaz nie jest celem samym w sobie, nadal silnik ma obowiązek napędzać auto.
I przy takich założeniach, Dacia nie może się nadal równać z Oplem, który chyba jako jedyny oferuje seryjny gaz z silnikiem turbodoładowanym.
Wolnossące benzyniaki to zawracanie gitary.
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: Eco-G 100
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 803
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-06-03, 22:38   

''Każdemu według potrzeb''
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-04, 00:50   

a_jablon napisał/a:
Najdroższy element auta: płyta podłogowa jest wykorzystywany jednocześnie w wielu markach i modelach, wędrując w swoim cyklu życia od marek premium aż do budżetowych. Jakby policzyć ile płyt podłogowych jest w użyciu, nie wyszłoby tego dużo...

Tylko że to nie jest płyta podłogowa. :) To jest błąd w tłumaczeniu polskich dziennikarzuf motoryzacyjnych. :] Wziął się on z jakiegoś starego słownika technicznego, gdzie "platform" w kontekście motoryzacyjnym to faktycznie może być "płyta podłogowa". Tyle, że nie jest - od lat "platform" jest używana w sensie "platformy technologicznej", czyli wspólnych rozwiązań typu silniki, sterowniki, skrzynie, czasem elementy zawieszenia. Natomiast element konstrukcyjny pt. płyta podłogowa w każdym modelu jest akurat inny, często tak różny, jak tylko różne mogą być płyty podłogowe. :) W Dusterze są różne płyty w zależności od napędu, z resztą we wspomnianych testach wychodzi, że płyty reagują inaczej, bo Lodgy zgięła się bardziej, a reszta mniej. Ale wszystkie Dacie są na tej samej platformie technologicznej (M0). I tak, faktycznie - opracowanie całej platformy technologicznej jest najdroższym "elementem" auta. :)

A wracając do tematu - skąd w ogóle pomysł, żeby kupować Dustera do jeżdżenia po autostradach? Sedan jakiś, w ostateczności kombi, i raczej nie Dacia, ze względu na krótkie skrzynie.
 
wladek 


Marka: duster
Model: duster 4x2
Silnik: 1,2 TCe, celebration
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: koszalin
Wysłany: 2015-06-04, 08:15   

Krótkie skrzynie na autostrady Dusterem! Duster TCe 1,2 ma skrzynię sześciobiegową nawet wersja 2x, a prędkość instrukcyjną max 175km/h.
 
a_jablon 


Marka: DAEWOO
Model: NUBIRA II
Silnik: 2,0 DOHC
Rocznik: 2001
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-04, 08:15   

Ale się temat rozwinął od wczoraj ;)

Skąd pomysł na Dacię na autostrady?

Więc tak: po pierwsze - przypadkiem, po drugie - nie na autostrady tylko na Warszawę + trasy Warszawa - Pułtusk w każdy weekend + wyjazdy wakacyjne / okazjonalne i nie autostradowe a trasy szybkiego ruchu w większości

Wczoraj zacząłem grzebać i za 60tyś znalazłem CEED'a SW 1,6GDi w wariancie minimum czyli wersja M. Z początkiem tygodnia podejmę temat.

Dacia spodobała mi się ze względu na prostotę i brak bajerów, które mogą się sypać. Nie ukrywam, iż jestem zaskoczony faktem, że STARA DOBRA SPRAWDZONA TECHNOLOGIA może sprawiać problemy. Nadal nie potrafię odpowiedzieć sobie na pytanie czy umiałbym z tym żyć. W zasadzie Dustera i absolutnie bezawaryjną koreańską technologię dzieli mniej niż 10tyś zł w tym przypadku, więc biorąc pod uwagę MOJE ZASTOSOWANIA czyba należy się zwrócić w kierunku kijanki, tak mi się wydaje.
 
fotorobart 



Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 720
Skąd: kraków
Wysłany: 2015-06-04, 08:25   

ja można porównywać Dustera co Ceed-a? ?? to różne segmenty.. jak już Duster/Sportage
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-06-04, 09:30   

Cav napisał/a:
[Jaki tam kosmos, za Dustera płaciłem więcej niż tego golasa wycenili.
za auto z silnikiem benzynowym (a do takiego przymierza się nowy kolega), byłoby sporo taniej. Mój egzemplarz - Laureate+ z pakietem look i offroad, elektryką tylnych szyb, skórzaną kierownicą i gałką, blokadą skrzyni, głębokimi korytkami i kilkoma innymi drobiazgami kosztowało 64.000.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-06-04, 09:36   

a_jablon napisał/a:
Ale się temat rozwinął od wczoraj ;)Skąd pomysł na Dacię na autostrady?

zapewniam,że nawet 1,6 4x4 nie będzie zawalidrogą na autostradzie. 120 km/h zupełnie wystarczy do "normalnej" jazdy. A w razie potrzeby (co prawda ze sporym wirem w zbiorniku paliwa) można jechać 150 (maksymalną prędkość (licznikową) jaką odnotowałem w swoim egzemplarzu to 170 km/h ale takiego przeżycia na dłuższym dystansie raczej nikomu nie polecam ;-) )
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-04, 11:01   

Ale ja nie mowię, że się nie da. :) Z mojego doświadczenia powyżej 100 km/h zaczynają więdnąć uszy. Po co sobie fundować męczarnię za własne pieniądze?
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-04, 11:03   

trase wwa-pułtusk pokonuje co w weekend bo mam tak działkę
i na obwodnicy serocka (która ma tylko 10 km ) jest ograniczenie do 100 km/h
nawet jak polecisz tam 140 to już jest kosmos .

Dla 10 min jazdy chcesz kupować samochód ? Ja tam i tak zwykle jestem najszybszy .
W samym pułtusku miałem pierwszego dustera a teraz jest ich z 20
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-06-04, 11:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
kicia 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x2
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 07 Kwi 2014
Posty: 365
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-04, 11:24   

Dar1962 napisał/a:
jak wspomniał kolega wyżej - w 4x4 zawsze występuje skrzynia o 6 przełożeniach. Nie można powiedzieć o niej,że jest meganiewygodna - odwrotnie, jeśli ktoś lubi zmieniać biegi ;-) , to konstrukcja opracowana przy udziale nissana,pracuje bezproblemowo, przełożenia zmienia się łatwo i dość precyzyjnie, większość jazd po mieście można wykonać na 4-5.Jej przełożenia powodują,że na 6 (którą da się spokojnie zapiąć już przy 70-80 km/h) 3000 obrotów mamy już przy setce. Da się oczywiście pojechać jeszcze 50 czy 60 km/h więcej ale okupione jest to wysokimi obrotami. Na szybkie przeloty autostradowe to auto nadaje się słabo.W mojej ocenie granicą rozsądnej i ekonomicznej prędkości jest 120 km/h i nie warto jej przekraczać bo potem rośnie spalenie i hałas

To spora różnica pomiędzy 1.6 4x4 a TCe 4x2.
Ja na 6 biegu 3 tys. obrotów osiągam dopiero przy 140 km/h (czyli 40 więcej). Powyżej 140 i tak silnik jest zagłuszany przez szum powietrza i opon (taka już bryła auta), więc przełożenia skrzyni biegów czy obroty nie mają tak dużego znaczenia. Przy 160 km/h nie jest jakoś wyjątkowo głośno - da się normalnie rozmawiać.

Spalanie miasto+autostrada (odcinek 25 km) obliczone na podstawie tankowania wynosi u mnie niecałe 10 l (motostat), a na co dzień jeżdżę z prędkością 130-160 km/h. Więc można jeździć Dusterem po autostradach, ale skrzynia biegów w wersji 4x4 nie jest do tego stworzona.
Jeśli ktoś chce jechać autostradą szybciej i oszczędniej, to nie SUVem.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-04, 12:17   

Przy 120 duster 1.6 16v 4x2 ilość obr : 3250
Przy 120 duster 1.6 16v 4x4 ilość obr : 3770
Przy 120 duster 1.2 TCE 4x2 ilość obr : 2711
Przy 120 duster 1.2 TCE 4x4 ilość obr : 2869


Jak widzisz wyżej różnica w spalaniu jest nikła a 1.6 można zagazować
jest różnica w momencie obr .
a w skrzyniach 5 biegowych (4x2) można tanio je zmniejszyć
http://forum.daciaklub.pl...ebad380368f60ed
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-06-04, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
wladek 


Marka: duster
Model: duster 4x2
Silnik: 1,2 TCe, celebration
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: koszalin
Wysłany: 2015-06-04, 13:13   

Miałem Dustera 1,6, aktualnie 1,2TCe. Poziom hałasu dusterów po lifcie jest dużo niższy. Mam porównanie i z silnikem który aktualnie posiadam poziom hałasu przy 130km/h jest taki jak w poprzednim przy 80km/h.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2015-06-04, 16:02   

kicia napisał/a:


Spalanie miasto+autostrada (odcinek 25 km) obliczone na podstawie tankowania wynosi u mnie niecałe 10 l (motostat), a na co dzień jeżdżę z prędkością 130-160 km/h. Więc można jeździć Dusterem po autostradach, ale skrzynia biegów w wersji 4x4 nie jest do tego stworzona.
Jeśli ktoś chce jechać autostradą szybciej i oszczędniej, to nie SUVem.

strasznie duzo pali, 4x4 tce z racji skrzyni i masy pewnie spali 11 w takich warunkach
 
kicia 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x2
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 07 Kwi 2014
Posty: 365
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-04, 18:54   

johnson napisał/a:
kicia napisał/a:
Spalanie miasto+autostrada (odcinek 25 km) obliczone na podstawie tankowania wynosi u mnie niecałe 10 l (motostat), a na co dzień jeżdżę z prędkością 130-160 km/h. Więc można jeździć Dusterem po autostradach, ale skrzynia biegów w wersji 4x4 nie jest do tego stworzona.
Jeśli ktoś chce jechać autostradą szybciej i oszczędniej, to nie SUVem.

strasznie duzo pali, 4x4 tce z racji skrzyni i masy pewnie spali 11 w takich warunkach

To nie tyle Duster dużo pali, ile ja mam ciężką nogę. :mrgreen:
Gdy jeszcze docierałam silnik i jeździłam max 140 km/h, to spalanie wahało się w granicach 8-9 litrów. Teraz jeżdżę dynamicznie, spod świateł staram się ruszać pierwsza i czerpać przyjemność z jazdy, to i spalanie większe.
Jakbym przestała jeździć dynamicznie i skupiła się na oszczędzaniu, to pewnie bez problemu mogłabym osiągnąć 7 litrów.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2015-06-04, 21:35   

kicia napisał/a:

To nie tyle Duster dużo pali, ile ja mam ciężką nogę. :mrgreen:
Gdy jeszcze docierałam silnik i jeździłam max 140 km/h, to spalanie wahało się w granicach 8-9 litrów. Teraz jeżdżę dynamicznie, spod świateł staram się ruszać pierwsza i czerpać przyjemność z jazdy, to i spalanie większe.
Jakbym przestała jeździć dynamicznie i skupiła się na oszczędzaniu, to pewnie bez problemu mogłabym osiągnąć 7 litrów.

czyli jezdzisz normalnie, dynamicznie, ja nie wychodze w dci z taka jazda ponad 7.5l, tce pali duzo wg mnie
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-06-05, 02:10   

a_jablon napisał/a:
Tak, z miłą chęcią, jest tylko jedno ALE... 2,0 z Dustera w Rosji jest homologowane na EURO4 a w pier...nej UE nie zarejestrujesz nowego wozu poniżej EURO5 a od przyszłego roku nawet EURO6 (poprawcie mnie jeżeli się mylę).
od 01.09.2015

bebe napisał/a:
Ale ja nie mowię, że się nie da. :) Z mojego doświadczenia powyżej 100 km/h zaczynają więdnąć uszy.
To Twoje doswiadzenie jest z Twojej MCV-ki z K4M, czy może np. z DD ph2 z K4M?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne