jeszcze się pokłóćcie o czas na Nurburgringu
najważniejsze żeby Snadero z mocnym silnikiem potrafiło się zatrzymać równie szybko jak się rozpędza. Równie ważne jest zawieszenie. Nie ukrywajmy zawieszenie w Daciach do super precyzyjnych nie należy
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
jeszcze się pokłóćcie o czas na Nurburgringu
najważniejsze żeby Snadero z mocnym silnikiem potrafiło się zatrzymać równie szybko jak się rozpędza. Równie ważne jest zawieszenie. Nie ukrywajmy zawieszenie w Daciach do super precyzyjnych nie należy
I to jest chyba najwłaściwsze podejście do RS. Tak nawiasem mówiąc patrzyłem dziś pierwszy raz (niechcący) na kwalifikacje do WTCC i kurcze taka Lada Vesta - nowy twór myśli rosyjskiej walczy z Citroenami C-Elisium (czy jak one się tam zwą). Są zaraz za nimi.
laisar napisał/a:
Poza tym nie wiem skąd macie wieści o tych 8,5 sek do 100 km/h - w oficjalnej informacji Renault nic takiego nie ma, więc wygląda to na tradycyjne dziennikarskie ssanie palucha (i to wyciągniętego sami-wiecie-skąd d; ). A np tutaj twierdzą, że będzie 7,5.
Jakby chcieć szacować czy porównywać, to 145 KM to tyle co miało clio I williams - 7,9 sek do 100 km/h, przy bardzo podobnej wadze.
PERFORMANCE
MOTOR
Com 150 cv de potência, acelera de 0 a 100 km/h em 8,0 segundos e chega a uma velocidade máxima de 202 km/h.
6 MARCHAS
Condução mais rápida, ágil e divertida, sempre na rotação ideal do motor.
DIREÇÃO ELETROHIDRÁULICA
É leve para estacionar e firme à medida em que o veículo aumenta a velocidade.
RS DRIVE
3 modos de direção: Normal, Sport e Race, para momentos diferentes de condução.
Co w wolnym tłumaczeniu googla brzmi:
Cytat:
WYNIKI
MOTOR
150 KM, przyspiesza od 0 do 100 km / hw 8,0 sekundy, osiąga prędkość 202 km / h.
6 biegów
Jazdy szybciej, zwinny i zabawy, zawsze w idealnej prędkości obrotowej silnika.
KIERUNEK elektrohydrauliczne
Jest lekka i mocna do tego stopnia, aby zaparkować wzrostu prędkości pojazdu.
RS DRIVE
3 tryby kierownicy: Normal, Sport i Race, na różne czasy jazdy.
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2015-06-20, 21:19, w całości zmieniany 3 razy
Cześć!
Nie wiem czy temat był, ale go nie widzę.
http://regiomoto.pl/porta...anie-rs-zdjecia
Czy ten model można by jakoś w EU nabyć nawet w trochę wyższej cenie?
Jestem chory na punkcie jednostek wolnossących, a ta mi się kojarzy ze wspaniałym Mirafiori.
Chętnie bym ją za tę kasę przytulił.
_________________ Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktor...
Fajny... i raczej bez większej nadziei na powodzenie na naszym rynku.
Zrobiłem sobie szybkie porównanie z aktualną Fiestą.
Wersja 1.0 140km to koszt od około 60k.
Niemal tyle samo trzeba zapłacić za diesla 1.5 95km.
Przez analogię - Sandero Laureate 1.5 90km to koszt od 48,4k.
Więc wersja 2.0 140km mogłaby się zamknąć w 50k.
Gdyby tak było, ustawiłbym się pierwszy w kolejce po taki samochód.
Niestety, na moje oko, ta kolejka byłaby niezwykle krótka...
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-08-21, 19:02
byłbym drugi w tej kolejce, rozglądam się za niewielkim hot hatchem, na razie myślę o fieście st ale takie coś z wolnossącym motorem byłoby i tańsze i sama jednostka zapewne sporo trwalsza
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2016-08-21, 19:20
GRL napisał/a:
Fajny... i raczej bez większej nadziei na powodzenie na naszym rynku.
Zrobiłem sobie szybkie porównanie z aktualną Fiestą.
Wersja 1.0 140km to koszt od około 60k.
Niemal tyle samo trzeba zapłacić za diesla 1.5 95km.
Przez analogię - Sandero Laureate 1.5 90km to koszt od 48,4k.
Więc wersja 2.0 140km mogłaby się zamknąć w 50k.
Gdyby tak było, ustawiłbym się pierwszy w kolejce po taki samochód.
Niestety, na moje oko, ta kolejka byłaby niezwykle krótka...
silnik Forda 1.0 pracuje jakby był zepsuty, trzeba się przyzwyczaić, do tego dźwięku... po za tym 1.0 140 KM raczej nie będzie miał długiej żywotności....
jak już to ST 1.6 182 KM,
może kiedyś będzie jakaś Dacia GT (i do tego w automacie z łopatkami) kiedyś będą musieli coś wymyślić aby pozyskać nowych klientów
Ostatnio zmieniony przez fotorobart 2016-08-21, 19:22, w całości zmieniany 1 raz
ST to zupełnie inna liga, dlatego dla porównania dałem wersję 140KM.
Tak sobie kiedyś wydumałem, że po zakupie "salonowego pewniaka", będę mógł sobie pozwolić na drugie auto mniej zdroworozsądkowe.
Wizji było wiele, jedną z nich kupno zadbanego Peugeota 206 S16 (silnik 2.0 136KM).
Mógłbym sobie wymieniać sprężyny, dokupować felgi, odchudzać wnętrze - spełniać moje nastoletnie marzenia.
Mając możliwość zakupu takiej Sanderki w rozsądnej kwocie, miałbym połączenie obu tematów.
A wtedy, jako nierozsądne... może Audi 80 Cabrio? :)
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 787 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-15, 15:29 Logan/Sandero RS 2.0
Wiem że było kiedyś ale szkoda że UE tak ludziom pier#$ możliwości chociaż za rozsądne pieniądze można by mieć frajdę a nie tylko bogol może mieć sportowe auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum