DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Sandero 1.4 LPG 2010
Autor Wiadomość
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-02, 11:18   Dacia Sandero 1.4 LPG 2010

Cześć,


popełniłem coś takiego, może kogoś zainteresują moje spostrzeżenia:


http://www.ceramizer.pl/blog/dacia-sandero/


Pozdrawiam :)
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3715
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-07-02, 11:26   

Twój artykuł? ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-02, 12:44   

Tak. Artykuł to za dużo powiedziane ;)
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3715
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-07-02, 13:03   

A czy korzystałeś z ceramizera, bo jak widzę, że jest to na stronie ceramizera?
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-02, 13:21   

Ceramizera stosuję do wszystkich swoich aut.

Dacia również otrzymała odpowiednia dawkę Ceramizera do silnika, skrzyni biegów i wspomagania kierownicy. Ponieważ zrobiłem to dopiero klika dni temu o efektach, jak na razie, nie jestem w stanie wiele powiedzieć :)
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3715
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-07-02, 13:56   

No to czekamy na dalsze efekty. :-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-02, 14:14   

Dam znać jak już trochę pojeżdżę :)

Na razie wciąż zaskakuje mnie to, jak sympatycznie jeździ się tym wehikułem ;)
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-02, 17:44   

Fotele przednie, pozbawione regulacji wysokości, zamontowane są wysoko, dzięki czemu możemy trochę z góry spoglądać na innych uczestników drogi, choć znacznej grupy użytkowników SUV-ów i tak nie przebijemy. Siedzisko jest dość krótkie, a fotel pozbawiony tak pożądanego przez wszystkich trzymania bocznego.


Fotel przedni kierowcy w wersji laureate ma regulację wysokości, tzn. taką dźwignie.
Siedzisko jest optymalnie długie, dłuższe niż w dusterze.

Najlepiej podróżuje się po autostradzie i po mieście. W pierwszym przypadku docenimy wyciszenie oraz stabilność podczas jazdy na wprost, w drugim elastyczność 8-zaworowej jednostki.

Wyciszenie na autostradzie docenimy chyba na postoju ;-)
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-07-02, 17:54   

mekintosz napisał/a:
Fotele przednie, pozbawione regulacji wysokości, zamontowane są wysoko, dzięki czemu możemy trochę z góry spoglądać na innych uczestników drogi, choć znacznej grupy użytkowników SUV-ów i tak nie przebijemy. Siedzisko jest dość krótkie, a fotel pozbawiony tak pożądanego przez wszystkich trzymania bocznego.


Fotel przedni kierowcy w wersji laureate ma regulację wysokości, tzn. taką dźwignie.
Siedzisko jest optymalnie długie, dłuższe niż w dusterze.

Najlepiej podróżuje się po autostradzie i po mieście. W pierwszym przypadku docenimy wyciszenie oraz stabilność podczas jazdy na wprost, w drugim elastyczność 8-zaworowej jednostki.

Wyciszenie na autostradzie docenimy chyba na postoju ;-)



Chciałem napisać dokładnie to samo :). Ostatnio po 1000km w Octavii zatankowałem paliwa za 200zł, także i bez gazu da się za niewiele więcej przejechac 300km...
 
Józef 


Marka: dacia
Model: sandero
Silnik: 1,4 mpi
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-07-02, 21:44   

Gdzie mieszkam jest obok autokomis dwa dni temu zobaczyłem sandero z 2009 roku cena 15,900 przebieg 40tyś na rejestracjach niemieckich. Silnik 1,4 benzyna. Spostrzegłem zbite światło przednie przeciwmgłowe i zderzak przedni z dużymi szparami na bokach, jak by delikatnie uderzony lub dociśnięty - rys na nim nie było. Wczoraj jak przechodziłem było na wywieszce auto sprzedane a dzisiaj już go nie było na placu. Nie wiem za jaką cenę zostało sprzedane? Ale jest to auto, które szybko znajduje klienta. Swoją posiadam już blisko półtora roku i zgadzam się w zupełności z artykułem authora.
 
opos 



Marka: Dacia
Model: SANDERO/Logan MCV
Silnik: 1.4 + LPG/1,5 Dci
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: S-E
Wysłany: 2015-07-03, 06:27   

Z tą jazdą na autostradzie to chyba był żart , chyba że autor podróżuje z max prędkością 90 km/h. Z resztą tez autora się zgadzam. Przed zagazowaniem dacki naczytałem się że silnik 1,4 reno nie lubi gazu ale jakoś tego nie potwierdzam. Bezproblemowo zrobiłem dotychczas 70 tys z gazem.
 
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-03, 08:22   

No to po kolei...


Pomimo usilnych prób, jak do tej pory, nie odnalazłem dźwigni do regulacji wysokości. Zaraz pędzę do garażu i szukam dalej - ależ byłby obciach, gdyby się znalazła ;)

Co do głośności, to zazwyczaj jeżdżę dieslem, który jest zdecydowanie głośniejszy od Sandero. Być może już trochę ogłuchłem, bo jak dla mnie przy prędkościach rzędu 150 km/h głośność wciąż jest akceptowalna.

Napisałem, że siedzisko jest trochę za krótkie i nie stanowi dla mnie argumentu fakt, że jest dłuższe niż w czymś - moje kończyny byłyby wdzięczne za kilka dodatkowych centymetrów i tyle.

Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez author 2015-07-03, 08:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-03, 08:33   

czaju napisał/a:
Ostatnio po 1000km w Octavii zatankowałem paliwa za 200zł, także i bez gazu da się za niewiele więcej przejechac 300km...


Przejechałeś 1000 km i zatankowałeś za 200 zł jakieś 50 litrów, czyli Octavia TSI spaliła Ci 5 litrów...

Nie wiem, o jakiej mocy masz jednostkę napędową oraz w jak ślimaczym tempie się poruszasz, ale miałem Octavię 1.4 TSI o mocy 122 KM i na trasie przy prędkościach autostradowych paliła mi 9 litrów, a po mieście dobrze ponad 10.
 
author 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-03, 22:17   

Mekintosz, dzięki, znalazłem regulację wysokości fotela kierowcy. Wciąż nie wiem, dlaczego została ukryta pod fotelem z lewej strony...

Już nie siedzę tak wysoko :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne