Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Sandero Stepway by gregorisan
Autor Wiadomość
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-10, 14:02   Dacia Sandero Stepway by gregorisan

Dzień dobry.

Aby tradycji stało się zadość to również chciałbym się pochwalić swoim nowym samochodem. Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w podjęciu decyzji.
A szczególnie koledze keretey, który na PW udzielił mi wielu cennych wskazówek i porad.
Może zacznę od samego odbioru samochodu w salonie. Tutaj z żoną jesteśmy naprawdę bardzo miło zaskoczeni. Zaznaczę tylko, że całość transakcji odbyła się drogą mailowo-telefoniczną bez wcześniejszej wizyty i jazdy próbnej. – tzw. spontan.

Samochód kupiliśmy w Opolu w salonie Vip-Car na ulicy Pużaka.
Jest to Dacii Sandero II STEPWAY Laureate TCe 90 S&S Euro 6 w kolorze Biel Alpejska + 15” koło zapasowe.
Jest to nasz pierwszy nowy samochód .
Tak więc po przybyciu na miejsce bardzo miłe przywitanie kawą. Okazało się również, że w tym samym czasie jakaś Pani odbierała nowego Dustera. Podszedł też do nas Pan, który 4 lata temu też kupił w Opolu Dacie Duster i przyjechał tego dnia na serwis z Wielunia. Widać było, ze Sandero również bardzo mu wpadło w oko – jeżeli przeczyta tego posta to go serdecznie pozdrawiam:)
Najwidoczniej Dacia nie taka straszna jak ją malują;)

Wracając do meritum. Zaraz na początku rozmowy miła niespodzianka – dodatkowo otrzymaliśmy przedłużoną gwarancję na 5 lat za 1 zł.
Wcześniej już w ofercie pakiet dilerski OC\AC\NW na 1 rok również za 1 zł i dodatkowo za 10 zł ubezpieczenie zniżek na OC.
Standardowo gumowe dywaniki, breloczek do kluczy, etui na dokumenty, zapach do kabiny – gratis.
Dodatkowo rabat 12% na serwis i 6% na części.
A najlepszy akcent był po otwarciu samochodu – na tylnym siedzeniu ślicznie zapakowany prezent – włoska kawa i duża bomboniera czekoladek - nomen omen z fabryki Mieszka w Raciborzu;)

I tutaj w tym miejsc serdeczne podziękowania i pozdrowienia dla pani Iwony Sroki-Rossa z którą mieliśmy przyjemność sfinalizować zakup od samego początku do końca:)

Co do samego samochodu to pierwsze wrażenia bardzo pozytywne – no może poza kilkoma szczegółami, które wpadły mi w oko i ucho w ciągu tych pierwszych trzech dni.
Do dzisiaj przejechane 365 km.

Powrót z Opola do Raciborza – średnie spalanie wyszło 7.3 litra.
Wczoraj zaliczyłem trasę Racibórz – Ustroń. W obie strony 160 km – 5.9 litra.
I dzisiaj taka poranna przejażdżka drogami powiatowymi i troszkę po mieście - 6 litrów.
Wszystko przy wyłączonej funkcji Eco, klimatyzacji i S&S.
Także mam nadzieje, że z każdym kilometrem spalanie będzie spadać….

Mam już wersję z funkcją S&S. Na szczęście można ją wyłączyć – obok hamulca ręcznego jest fizyczny przycisk. Niestety po każdym ponownym uruchomieniu auta należy to zrobić od nowa. Samo działanie S&S dość płynne – po zdjęciu nogi ze sprzęgła i wbiciu luzu silnik gaśnie. Ponowne wciśnięcie sprzęgła powoduje uruchomienie silnika. Ponoć muszą wystąpić odpowiednie warunki, ale w moich przypadku nastąpiło to zaraz po wyjechaniu z salonu i przejechaniu kilkuset metrów.

Troszkę mnie irytuje działanie skrzyni biegów – wydaje mi się, że jest dość toporna i biegi nie wchodzą tak płynnie. Szczególnie trójka – co jakiś czas potrafi tak „głucho” stuknąć w czasie zapinania tego biegu. Nie wiem czy u innych właścicieli Sandero również jest taki efekt?

Rzeczywiście ciężko się przyzwyczaić do jazdy z silnikiem z turbo – wskaźnik zmiany biegów podpowiada odpowiednie przełożenia, ale czasami nijak ma się to do odczucia z jazdy…
Ale wrażenia z jazdy tym silnikiem jak najbardziej pozytywne – zarówno moje jak i małżonki, która jest zachwycona:)

Co też zauważyłem, że przy skręcie w lewo przedni słupek dość ogranicza widoczność – moja żona również na to zwróciła uwagę… będzie trzeba się do tego jakoś przyzwyczaić bo ustawienie fotela nic tutaj nie pomaga.

Jestem dość wysoki 190 cm. Jak ustawię fotel kierowcy pod siebie to niestety po przesiadce na tylne siedzenie kolana wbijają się w oparcie. Natomiast jak prowadzi żona – 161cm, to z tyłu za jej plecami miejsca mam pod dostatkiem.

System audio taki sobie – głośniki potrafią nieźle „charczeć” gdy się je podkręci do końca skali. Ale duży plus za system głośnomówiący i możliwość podpięcia pamięci USB – szkody tylko, że nie z wejściem na karty SD.

Klimatyzacja działa bardzo szybko i jest wydajna. Ale to tylko tak sprawdzone na przestrzeni kilku kilometrów.

Fotele dosyć wygodne – po wczorajszej trasie 160 km nie ma na co narzekać.

Na wyciszenie też nie ma co psioczyć – przy 120 km\h można swobodnie rozmawiać i słuchać muzyki. Powyżej tej prędkości jeszcze nie jechałem.

Fajna sprawa z działaniem ogranicznika prędkości.

Na początku też drażni trochę zapach „nowego auta” – jest dość specyficzny.

No i każdy się "łapie" na to, że samochód ma alufelgi;)

To tak na szybko… z czasem podzielę się dalszymi spostrzeżeniami i mam nadzieję, ze komuś się to przyda..

Poniżej kilka fotek..

http://zapodaj.net/images/b74114ccfa4ef.jpg

http://zapodaj.net/images/ba19d4deffc7a.jpg

http://zapodaj.net/images/ff4ec18376e4d.jpg
Ostatnio zmieniony przez gregorisan 2015-09-12, 22:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2015-09-10, 14:28   

Asystent zmiany biegów jest ustawiony pod normy spalania. Ja natomiast w ogóle nie jeżdżę zgodnie z nim.
No i oczywiście gratulacje i szerokości.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-09-10, 14:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
majkel 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe 115 4x4
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2015-09-10, 18:20   

Aaale fajna furka :-) i ten kolor ! Szkoda tylko, że nie ma większych fotek z zewnątrz i zero fotek ze środka :-( .
No to teraz tylko wystarczy rozbić butelkę szampana o któryś z błotników :mrgreen:
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-10, 18:56   

Dodałem te zdjęcia w troszkę inny sposób :-) Niestety, ale z wnętrza żadnych nie posiadam..
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-09-11, 08:59   

:-) Gratuluję z nowej furki i życzę Ci bezpiecznej oraz bezawaryjnej jazdy! :-)
Biały kolor w takim zestawieniu wygląda obłędnie. :-D Taki mini Duster. :mrgreen: :-D
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-09-11, 12:39   

to czarno-białe coś fajnie wygląda ;-) , warto zaopatrzyć się jeszcze w listwy ochronne drzwi, czarne będą ładnie kontrastować z lakierem i się przydadzą, montaż jest banalny a ceny w porównaniu z aso bardzo rozsądne, no i satysfakcja z własnej roboty nie do przecenienia ;-)
np coś w tym stylu:
http://www.riderauto.pl/723,724,Model-F-31
jest zresztą odrębny temat:
http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?p=81398
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2015-09-11, 12:46, w całości zmieniany 5 razy  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-09-11, 12:57   

Ciekawy wisiorek pod lusterkiem wstecznym: nie jedź tak szypko. :mrgreen: :-D
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-11, 13:13   

Myślałem własnie nad jakimiś listwami..ale najpierw muszę kupić jakieś "zimówki".
Tak przy okazji dopytam.
Mam te czujniki ciśnienia i chyba można zakupić każde z opon dostępnych na rynku w odpowiednim rozmiarze do Sandero?

Wisiorek zawiesiłem w drodze powrotnej z salonu, aby zniwelować "zapach nowości" :-P
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-11, 13:27   

Tak , możesz kupić dowolne opony np. 185/65/R15
Ja bym kupił sobie dodatkowo stalowe felgi 6J15 4x100 ET45 i mniej nawet bez czujników bo gumiarze potrafią je uszkodzić podczas wymiany opon :(
TPMS na zimówkach nie będzie działał ot cały ból ...
 
keretey 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9 tce
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-09-11, 14:13   

195/65/15 jeśli 15. (bardziej odpowiadają rozmiarem oryginalnym 16).
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-11, 14:42   

Witaj w Klubie, fajny białas z tego sandero ;-)

PS> Numer rej można odczytać z naklejki na szybie ;-(
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-11, 14:45   

I dlatego lepiej kupić węższe opony i felgi 15 - komplet będzie kosztował niewiele drożej od zimówek 16 ....
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-11, 16:50   

mekintosz napisał/a:
PS> Numer rej można odczytać z naklejki na szybie ;-(

Tak wiem zauważyłem to już wcześniej;)
mekintosz napisał/a:
Witaj w Klubie, fajny białas z tego sandero

Moja "Królewna Śnieżka" ;)
DrOzda napisał/a:
I dlatego lepiej kupić węższe opony i felgi 15 - komplet będzie kosztował niewiele drożej od zimówek 16 ....

I tylko kontrolka będzie się świecić w takim przypadku?
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2015-09-11, 16:57   

gregorisan napisał/a:


I tylko kontrolka będzie się świecić w takim przypadku?



W zasadzie to dwie kontrolki - od czujników opon i od elektryki czerwona (kwadracik z zygzakiem w środku), bo nie będziesz poprostu miał ich fizycznie. Warto pamiętać, że jak wrócisz na letnie to i tak trzeba by odwiedzić wulkanizatora, żeby wzbudzić te czujniki.
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2015-09-11, 16:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-11, 17:19   

arczi_88 napisał/a:
Warto pamiętać, że jak wrócisz na letnie to i tak trzeba by odwiedzić wulkanizatora, żeby wzbudzić te czujniki.

A nie wystarczy tego zrobić poprzez "reset" w komputerze samochodu?
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2015-09-11, 17:39   

Nie. Ta funkcja SET TP w aucie odpowiada tylko za ustawienie ciśnienia odniesienia. Czyli jak sobie dopompujesz tyle ile ma być, przytrzymasz przycisk na SET TP to komputer zapamięta to ciśnienie i od niego będzie mierzyć ciśnienie w kołach, jak ciśnienie spadnie chyba o 20% w stosunku do zapamiętanego to zapala się kontrolka.

Tak samo gdy już się zapali i uzupełnisz powietrze później to trzeba od nowa ustawić ciśnienie odniesienia.
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2015-09-11, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-11, 18:21   

Czyli:
Pierwsza opcja: można kupić felgi i do tego opony zimowe 15" bez czujników ciśnienia. Jedynym problem jak rozumiem będzie komunikat komputera i po zmianie na oryginalne letnie "wybudzenie" czujników?

Druga opcja: zakup zimowych opon 16" i założenie ich na oryginalne felgi z czujnikami.
Czy można to zrobić u dowolnego wulkanizatora czy też w ASO?
Czy wymiana opon z czujnikami jest droższa niż standardowych?
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2015-09-11, 18:55   

Ja też kupowałem felgi i czujniki do zimówek. I tak: Założyłem je u wulkanizatora, do którego zawsze jeżdżę, wystarczy powiedzieć, że masz czujniki do założenia i z resztą sobie poradzą. Policzyli mi jak za normalną wymianę.

Aha jest jeszcze jeden myk! Czujnik przypisany jest do konkretnego koła. O ile ze wzbudzeniem wulkanizator sobie poradzi to jeżeli np. robisz rotację kół po sezonie, przód na tył to wymaga to wizyty w ASO, właśnie ze względu na to, że czujnik jest przypisany do konkretnego koła. Niby tylko oni mają urządzenie, które może przeprogramować czujniki w nowe miejsce. Koszt z tego co pamiętam 50 zł od koła.

O znalazłem nawet fotki moich czujników

http://zapodaj.net/09e4a2a09bef8.jpg.html
http://zapodaj.net/54cdc3b8bea73.jpg.html
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2015-09-11, 19:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-15, 09:11   

Za mną już 600 km. Od wyjazdu z salonu wlane 50 litrów paliwa. Pierwsze 30 litrów na 98 z Orlenu. Kolejne tankowanie 20 litrów to już 95 również z Orlenu.
Dzisiaj udało mi się uzyskać najlepszy wynik spalania z komputera. Jako, że za każdym razem "zeruje" komputer to nie wiem jaka średnia wyszła z całego dystansu 600 km.
Przejechałem z rana 58 kilometrów w cyklu mieszanym - tak w stosunku 30\70 w większości poza miastem.
Średnia prędkość: 43 km\h
Spalone: 3.3 litra
Pozostały zasięg do przejechania: 280 km
Średnie spalanie: 5,7 l \100
Wszystko przy wyłączonej klimatyzacji, S&S i funkcji Eco.
Także wydaje mi się, że nie jest źle...

Jedynie co mnie irytuje to jak już wcześniej wspomniałem skrzynia biegów :-/
Jest jakaś taka mało precyzyjna i głośna..a przy szybkiej zianie biegów potrafi "haczyć".
Jest jakaś szansa na poprawę z większym przebiegiem?
Ostatnio zmieniony przez gregorisan 2015-09-15, 09:15, w całości zmieniany 4 razy  
 
DIYowiec 


Marka: Dacia/Skoda
Model: Dokker/Superb
Silnik: 1.6MPI/2.0TSi 265KM
Rocznik: 2014/2014
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 163
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-15, 09:22   

gregorisan napisał/a:
Jest jakaś szansa na poprawę z większym przebiegiem?
Przyzwyczaisz się;]
Dacia nie zamieni się magicznym sposobem w mercedesa :P

PS To chyba dobitnie pokazuje przewagę turbo nad wolnymi ssakami z poprzedniej epoki...
Ostatnio zmieniony przez DIYowiec 2015-09-15, 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-15, 12:40   

DIYowiec napisał/a:
Przyzwyczaisz się;]
Dacia nie zamieni się magicznym sposobem w mercedesa :P

To kiepsko - chyba muszę to reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową;)

Mam też małą 'zagwozdkę". W instrukcji pisze, że od kiedy zapali się po raz pierwszy kontrolka rezerwy to można przejechać 50 km. Przed ostatnim tankowaniem w chwili zapalenia się kontrolki wg. komputera średnie spalanie wynosiło 5.9 l\100 km a zasięg wynosił jeszcze 105 km....
Więc jak to wygląda w praktyce? Mniej więcej jaką pojemność ma rezerwa w Sandero?

A druga sprawa to przeglądy. Jestem zarejestrowany na stronie Dacii. Tam jest tzw. Karta przeglądów. Wpisuje się aktualny oraz szacunkowy przebieg roczny - w moim przypadku oceniam to na 12000 km. I tak: pierwsza wizyta jest po roku. Ale już drugi przegląd według tego zestawienia jest wyznaczony na 2019 rok...
To znaczy, że nie trzeba tego robić każdego roku\lub 20000km?
Zaznaczę tylko, że mam przedłużoną gwarancję na 5 lat \ 60000km.
 
DIYowiec 


Marka: Dacia/Skoda
Model: Dokker/Superb
Silnik: 1.6MPI/2.0TSi 265KM
Rocznik: 2014/2014
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 163
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-15, 12:50   

gregorisan napisał/a:
To kiepsko - chyba muszę to reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową;)
Próbuj :)


gregorisan napisał/a:
Mam też małą 'zagwozdkę". W instrukcji pisze, że od kiedy zapali się po raz pierwszy kontrolka rezerwy to można przejechać 50 km. Przed ostatnim tankowaniem w chwili zapalenia się kontrolki wg. komputera średnie spalanie wynosiło 5.9 l\100 km a zasięg wynosił jeszcze 105 km....
Więc jak to wygląda w praktyce? Mniej więcej jaką pojemność ma rezerwa w Sandero?
Weź pod uwagę nieregularną budowę zbiornika, oraz fakt że czujnik poziomu - pływak nie został skalibrowany do tego aby mierzyć ilość paliwa do zera, stąd lepiej nie nadwyrężać rezerwy. nawiasem mówiąc to dziwne, bo w każdym innym samochodzie, przewidywany przebieg do wykończenia paliwa działał do samego końca, a nie wyłączał się gdy włączała się rezerwa, przy 100km.
Cóz - taki urok dacii widocznie :)
Jak u mnie zapala się rezerwa zwykle jestem już w drodze na stację :)
Ale jak chcesz - sprawdź ile dojedziesz ;)
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-09-15, 13:01   

DIYowiec napisał/a:
nawiasem mówiąc to dziwne, bo w każdym innym samochodzie, przewidywany przebieg do wykończenia paliwa działał do samego końca, a nie wyłączał się gdy włączała się rezerwa, przy 100km.

Własnie sęk w tym, że działa - tylko, że w chwili gdy jechałem na rezerwie komputer pokazywał, że na dostępnym paliwie w baku mogę jeszcze przejechać ponad 100 km... :-)
DIYowiec napisał/a:
Ale jak chcesz - sprawdź ile dojedziesz ;)

Na motorze już sprawdzałem...więc wystarczy;)
 
DIYowiec 


Marka: Dacia/Skoda
Model: Dokker/Superb
Silnik: 1.6MPI/2.0TSi 265KM
Rocznik: 2014/2014
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 163
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-15, 13:15   

gregorisan napisał/a:
Własnie sęk w tym, że działa - tylko, że w chwili gdy jechałem na rezerwie komputer pokazywał, że na dostępnym paliwie w baku mogę jeszcze przejechać ponad 100 km... :-)
U mnie gdy spadnie poniżej 100 przestaje działąć, pokazuje 0 i włącza się lampka rezerwy.
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1145
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2015-09-15, 20:31   

DIYowiec napisał/a:
gregorisan napisał/a:
Własnie sęk w tym, że działa - tylko, że w chwili gdy jechałem na rezerwie komputer pokazywał, że na dostępnym paliwie w baku mogę jeszcze przejechać ponad 100 km... :-)
U mnie gdy spadnie poniżej 100 przestaje działąć, pokazuje 0 i włącza się lampka rezerwy.


Bo daćka tak już ma ze jak spadnie poniżej 100 km zasięg i pali się rezerwa przestaje odmierzać dystans do zera, gdzieś było na forum szeroko opisane
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne