Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-04-20, 20:55
Dzięki, dzięki dlatego też wcześniej się pytałem o niego :D mam tylko pytanko - u Ciebie też jest tak przytulony do fotela pasażera czy jednak muszę coś poprawić? Nie przeszkadza w niczym tylko go dotyka.
_________________
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2016-04-20, 20:56, w całości zmieniany 1 raz
U mnie jest tak, bo podłokietnik jest na stałe przykręcony do tunelu, a siedzenia są ruchome (ustawiane wzdłuż pojazdu) i tak wyglądają jakby były przytulone.
Przesuń siedzenia do przodu i do tyłu i wtedy je porównasz z moim
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-05-21, 19:59
Dzisiaj stuknęło 20000 km na liczniku. Szybko to jakoś zleciało, mam Dokkera już prawie półtora roku. Nie licząc tej ostatniej wpadki z pasami pasażera to jeździ jak złoto i mam nadzieję, że będzie tak dalej. Jeszcze przez wiele tysięcy kilometrów reszta fotek z weekendowych prac na działce i nawet znalazłem jedno przedpotopowe z przyczepą. Żadne tam spektakularne ładunki i zapięta z 6 razy może... częściej jeździłem z nią na pusto jak uczyłem się cofać xD
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-05-21, 21:00
A gdyby rzymianie ileś tam tysięcy lat temu nie przyjęli systemu dziesiętnego za jedyny słuszny, to świętował byś - powiedzmy 4E20 na liczniku? Nie kilometrów. Łokci?
Czy to niewiadów N520, czy jakiś bliźniaczy model?
Zapomniałem, że w Sevres pod Watykanem jest zakopany wzorzec łokcia. Nerona.
Arczi - zadowolenia z auta, przynajmniej aż dojdzie jeszcze jedno zero na końcu (w systemie dziesiętnym).
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-05-22, 08:09
Lza napisał/a:
A bardzo podobna do N520 - dużo wspólnych elementów ;)
A no może, nigdy nie oglądałem innych modeli a ten stoi w garażu w tym samym kącie odkąd pamiętam, wyciągany od czasu do czasu wymaga małego malowania tylko, bo oś i podłoga juz są nowe - z resztą jak się z tym uporam to na pewno pokaże xD
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-05-23, 06:40
Kauris napisał/a:
Co to za folia na szybach? 30%?
Na opakowaniu pisze tylko "bardzo czarna". Firma krzak z lokalnej hurtowni, 50 pln za arkusz 3 m x 0,5 m. Na takie proste i małe szyby jakie mam to lepszej mi nie trzeba a po roku od oklejenia jeszcze nie wyblakła i nie odłazi. Dobry biznes
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-06-18, 20:15
Mała podmiana źródła światła w schowku - taśma ledowa została zastąpiona takim modułem powerled jak na foto niżej. Powód? Pod wpływem temperatury i czasu taśma bezczelnie odklejała się a to to nowe ma fabryczne otwory na wkręciki i tak też zostało zamontowane. 3 ledy z tego modułu świecą lepiej niż taśma na całej długości schowka.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-07-23, 15:01
Tym razem nie o Dokkerze, bo ten ma się świetnie ale o współlokatorce z garażu - Jawa 50 typ 20 kiedyś należała do seniora, 100% oryginał, silnik po kapitalce, całe 2,5 KM, 3 biegi i v-max 50 km/h w porywach do 55 przy dobrym wietrze i z górki. Wyciągnięta dziś po chyba 3 latach stania odpala za drugim razem, miewa swoje humory (nie lubi żarówek, bo notorycznie je przepala albo jak nie ma ochoty zapalić to nie zapali ) i nie wygląda zbyt estetycznie ale jak na swój wiek - 39 lat - to nie ma tragedii. Już kilka razy chciałem sprzedać ale mam chyba jakiś sentyment a jazda i wzrok oglądających się za nią ludzi bezcenny
WP_20160723_001.jpeg
Plik ściągnięto 158 raz(y) 110,4 KB
WP_20160723_002.jpeg
Plik ściągnięto 124 raz(y) 56,58 KB
WP_20160723_003.jpeg
Plik ściągnięto 126 raz(y) 156,87 KB
WP_20160723_004.jpeg
Plik ściągnięto 111 raz(y) 130,84 KB
_________________
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2016-07-23, 15:01, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1353 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-07-23, 17:08
Jakoś tak w połowie czerwca wchodziliśmy z żoną na Pradziada i w czasie zejścia szliśmy przez jakiś czas asfaltową drogą, która prowadzi na sam szczyt - i jakie było zdziwienie......był zorganizowany jakiś rajd takich właśnie "komarów" i za zadanie mieli wjechać właśnie na Pradziada - a to 1491 metrów ( tam akurat, gdzie można wjechać pojazdem silnikowym jest nieznacznie niżej ) ;)
Mam nawet fotki:
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-07-23, 20:40
gregorisan, Ha! Super sprawa taki zlocik a w sumie nie słyszałem albo raczej nie zainteresowałem się czy gdzieś nie jest organizowane coś podobnego, tylko kapkę bliżej bo z chęcią bym się wybrał
Lza, zostaje w domu, dołożone jest w nią więcej niż jest warta a utrzymanie to w sumie 30 pln za OC i te trochę paliwa Wymaga tylko wizualnego dopieszczenia, bo mechanicznie jest naprawdę ok. No i jak będzie czas to wymienię całą elektrykę (łącznie chyba 6 kabelków), bo nie zarobię na te żarówki - dziś w 4 km jazdy padły obie.
A i niech nie zmyli Was ten przebieg 11 tys. - linka od licznika zerwała się jeszcze zanim się urodziłem Jak ją wymieniałem to na liczniku było najechane koło 7 tys. a ile jest naprawdę to ch... usteczka wie xD
_________________
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2016-07-23, 20:43, w całości zmieniany 1 raz
Najlepiej to wymień cewkę od oświetlenia na początek na magnecie. Coś mi się wydaje, że ona daje popalić. Albo najprościej sprawdź miernikiem jakie daje napięcie na wyższych obrotach. Instalacje i żarówki masz chyba 6V.
Potem kabelki i żarówki ewentualnie.
No i żebyś mi się nie ważył tego sprzedać. Zrobisz największą głupotę.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2016-07-24, 09:42, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-07-24, 11:36
O z tą cewką to może być dobry trop, aż mi głupio, że jako elektryk sam na to nie wpadłem niedługo mam urlop to posprawdzam co i jak a jak wpadnie jakaś dodatkowa gotówka to może odwiedzimy jakiegoś lakiernika.
Marka: renault
Model: captur
Silnik: 1.3 mild
Rocznik: 2024
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 466 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-24, 12:10
Ja miałem 2 motorowery ; polski KADET i nrd-owski skuter simson
Wg mnie to wschodnoniemiecki 1-ślad był znacznie lepszy od naszego krajowego .
W polskim kadecie - cewka zapłonowa upchana w magnecie razem z pozostałymi elementami układu zapłonowego . Skutek - częste przebicia prądu o wysokim napięciu na masę i konieczność pchania motoroweru nieraz kilka km do domu
2 rzecz ; gaźnik . W simsonie - gaźnik z pływakiem i języczkiem .
Nawet jeśli się zapomniało zakręcić kranika , to tai gaźnik nie ulegał zalaniu
A w polskim kadecie - gaźnik iglicowy . Zapomniałem akręcić kranika - zalanie gaźnika gotowe . I pchanie do domu też
3 sprawa - łańcuch ; w simsonie łańcuch osłonięty , nie łapał brudów z ulicy ,
sporo km wytrzymywał Polski łańcuch w kadecie - nieosłonięty , szybko się zużywał i ... zrywał . Pamiętam jak raz przez zerwanie łańcucha pchałem kadeta do domu .... 7km
Skuter Simsona miał jedną wadę ; po tej stronie gdzie jest skrzynia biegów 1 z kontr miała źle pomyślany kierunek dokręcania - i odkręcała się podczas jazdy
Trzeba było przewiercić oś na której ta kontra była i wsadzić zawleczkę.
Wtedy już był z tym spokój
No i do tego ; 3-kołowy DUO 4 - też był motorowerem .
Silniczek o tej samej mocy co w 1-śladzie a sama samego już pustego 3-kołowego wehikułu - 2 razy większa . Szkoda słów
_________________ Sandero dla bratanka a dla mnie Captur
Ostatnio zmieniony przez wlodarek1 2016-07-24, 12:13, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-07-24, 12:39
Hehe coś wiem o tym pchaniu i nieszczęsnym kraniku. Raz miałem przypadek - urwała się linka z gazu i to tak głupio, że nie dało się jej nawet w paluchy złapać. No i heja na piechotę przy kraniku skleroza zakazana a o niezakręceniu przypominał zapach benzyny po otwarciu garażu następnego dnia.
Można by pisać i pisać. Od czasu zrobienia karty motorowerowej potrafiłem wyjechać z domu na cały dzień i wrócić z rezerwą w baku a potem zrobiłem prawo jazdy to bidulka jakoś powoli była spychana w kąt garażu i teraz to wyciągam czasem na kilka rundek po okolicy, żeby się nie zastała.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum