Szpera duster
Autor
Wiadomość
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4551 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-28, 12:41
ja napisałem do over limit
Cytat: Witam.
Blokada tylnego dyferencjału stanowi część wyposażenia naszego pakietu OverLimit.
Niestety nie prowadzimy sprzedaży osobnych elementów tylko całe pakiety, w związku z tym nie mamy możliwości sprzedaży samej blokady.
Blokada przednia też będzie dostępna w pakiecie, ale w chwili obecnej jest na etapie produkcji i testów. Potrwają one 2-3 miesiące.
Obie blokady można będzie także dokupić do któregoś z pakietów.
Pozdrawiam
Mikołaj Kochanowski
OverLimit
_________________Moje auto
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4551 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 14:21
od producenta w rosji 22 tyś ru czuli 1200 zł
jak było mocniejsza złotówka to nawet za 700 zł można było
_________________Moje auto
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2016-03-04, 14:27, w całości zmieniany 1 raz
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 14:53
a no to faktycznie jest roznica w Rossiji.
a zrobili do skrzyni Jr5 na przód ?
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4551 Skąd: Warszawa
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 16:28
Ciekawe czy tą przednią ze skrzyni TL-4 czy TL-8 za 22tys rubli czyli ok 1100pln
http://www.samoblok.ru/katalog/1849
można byłoby przerobić na półosie i mechanizm z Jr5 itd...
Albo czy ruscy mogliby taką zrobić , napisze tam maila ...
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4551 Skąd: Warszawa
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 16:32
link ? i jaka tam cena ? mozna od francuzow kupic lsd do jr5 ?
laisar
Moderator
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 18024 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 16:41
Karenzo napisał/a: skrzynia tl8 003 występuje w wersji 2 litrowej
Nie ma raczej większego znaczenia - tak samo jak w przypadku JH1/JH3/JR5 różnice między różnymi wersjami TL4/TL8 sprowadzają się do przełożeń. Obudowy są te same, więc jeśli coś pasuje wymiarami do TL8-003, to pasuje też do każdej innej TL8. (A nawet jest szansa, że do TL4, bo od TL8 różni się - oprócz przełożeń - głównie brakiem przekładni kątowej. Ale to już za dyferencjałem - wymiary natomiast też są takie same).
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 16:44
ale tu nie mowa o tl4 ani tl8 tylko 5biegowej jr5 z inna srednica polosi i liczba zebow przy przegubie wewnetrznym
Karenzo
Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 4551 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 16:47
Ja bym studiował ich forum z tematem o szperze bo tam co chwile przewija się właśnie temat o 1.6
_________________Moje auto
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 16:53
Dokladnie masz racyje, ale kiepsko tlumaczy translator te stronki - piate przez dziesiate rozumiem z rosyjskich forumów
laisar
Moderator
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 18024 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-04, 17:29
corrado napisał/a: tu nie mowa o tl4 ani tl8
Przecież specjalnie zacytowałem na co konkretnie odpowiadam (: - nie o szperze, tylko ogólnie o podobieństwach i różnicach między skrzyniami.
corrado
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 3676 Skąd: Warszawa