Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Cenniki Dacii
Autor Wiadomość
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3590
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-17, 10:49   

Tylko błagam nie zaczynajcie kolejnego flejmu o momencie obrotowym - już dwadzieścia lat temu na pl.misc.samochody się to zaczęło ....
 
mbar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 273
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-10-17, 12:16   

laisar napisał/a:
walter_g napisał/a:
Są już cenniki Sandero i Logana MCV po liftingu

Fabryczne LPG za 2500 zł :shock:


Przed liftingiem fabryczne też kosztowało 2500. Dokładnie tyle co do złotówki "dopłacałem" do MCV w wersji LPG w porównaniu do TCe90 bez LPG.
_________________
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-17, 12:45   

mbar napisał/a:
Przed liftingiem fabryczne też kosztowało 2500

Rzeczywiście, od początku grudnia 2014. Nie zwróciłem wcześniej na to uwagi i dopiero teraz rzuciło mi się w oczy...

Haczyk jest taki, że w zależności od modelu dotyczy tylko niektórych wersji.

Podobnie z instalacją dilerską - była w tej samej cenie i też dotyczyło to wybranych konfiguracji.


Ciekawe tylko czy coś poprawili w kwestii problemów przy przełączaniu paliw...
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-10-17, 13:29   

Zabrali Open Edition i wstawili z powrotem Ambiance.
Przy okazji tak skonfigurowali, żeby nie chciało się tej wersji kupować.
1,5x droższa klima + dopłata za światła przeciwmgłowe + dopłata za radio
I w ten sposób lądujemy już zbyt blisko Laureate, żeby nie dołożyć tych kilku setek i mieć znacznie więcej bajerów w śmiesznej cenie.
Szach i mat. :-/
 
mbar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 273
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-10-17, 14:29   

laisar napisał/a:
Ciekawe tylko czy coś poprawili w kwestii problemów przy przełączaniu paliw...


Jak jest ciepło (>10 stopni mniej więcej), to przełączanie jest praktycznie momentalne. W lato to ledwo z garażu zdążyłem wyjechać i już byłem na LPG :)
Teraz to już trzeba dłużej pojeździć (1-2 km), żeby czujnik temperatury LPG na listwie wtryskowej załapał (tak, nie tylko temperatura silnika / wody reduktora się liczy do przełączenia).
_________________
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-17, 14:46   

DrOzda napisał/a:
nie zaczynajcie kolejnego flejmu o momencie obrotowym

W ogóle nie ma tu o czym flejmować - moment nie jest ani jedynym parametrem silnika, ani najważniejszym, ani nawet "obiektywnym" (ze względu na różnice jego przebiegu).
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3590
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-17, 14:51   

Ale wyznawcom Św. Momentu pod wezwaniem Rudolfa Diesla tego nie wytłumaczysz i już. Możesz się posiłkować fizyką ale na końcu się dowiesz że "diesel to ma kopa" ....
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2016-10-17, 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-17, 16:19   

DrOzda napisał/a:
diesel to ma kopa

Czasem ma, czasem nie ma... zależy jaki, w czym, kiedy i jak mierzonego (:

_Udowodnić_ nie da się wyższości w żadną stronę - wszystko sprowadza się do subiektywnych założeń w rodzaju "idealnie sferycznych krów w całkowitej próżni", czyli koniec końców "lubię / nie lubię, I Co Mi Pan Teraz Zrobi?".
 
pixa 



Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 634
Skąd: Wro
Wysłany: 2016-10-17, 19:07   

Cóż, było lepiej :-) Sandero Open z klima, radiem i metalikiem (tym w promo) wychodziło prawie 2000 zl taniej niż nowa wersja z takim samym wyposażeniem (klima, radio, +310 zł za światła p. mgielne). Nawet gdyby odliczyć metalik to i tak sporo zostawalo w kieszeni. I wole 1.2 niz te nowe 3 cylindry. W wersji za 33900 nie można też dołożyć centralnego zamka. Chyba kupiłem w odpowiednim momencie.


A co do LPG to mi zaoferowali we Wro za 5.000 zl, wiec nie wiem komu daja za 2.500.
Ostatnio zmieniony przez pixa 2016-10-25, 11:17, w całości zmieniany 6 razy  
 
brzuch0 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 w benzynie
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 214
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-10-17, 19:42   

pixa napisał/a:


A co do LPG to mi zaoferowali we Wro za 5.000 zl, wiec nie wiem komu daja za 2.500.

2,5 tys różnica w w przypadku wyboru silnika 0.9 T i montaż fabrycznej instalacji, poza tym salon we Wrocławiu jest jakiś dziwny na maile odpowiadają po miesiącu bez żadnych odpowiedzi na zadane pytania po wszystko trzeba dzwonić
Ostatnio zmieniony przez brzuch0 2016-10-17, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
goswee 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2 16V 73 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 300
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-17, 21:58   

laisar napisał/a:
DrOzda napisał/a:
diesel to ma kopa

Czasem ma, czasem nie ma... zależy jaki, w czym, kiedy i jak mierzonego (:

_Udowodnić_ nie da się wyższości w żadną stronę - wszystko sprowadza się do subiektywnych założeń w rodzaju "idealnie sferycznych krów w całkowitej próżni", czyli koniec końców "lubię / nie lubię, I Co Mi Pan Teraz Zrobi?".


Diesel daje wrazenie kopa i to wszystko. Obecnie jezdze stiolo jtd 115 KM (bylo kiedys, teraz pewnie mniej) i rapidem 1.4 tsi 122KM.
Fiat daje odczucia lepsze mimo ze jest ciezszy. Skoda dzieki turbo tez wrazenia daje niezle ale dopiero powyzej 4 tys obr. i ciagnie az do 6,5 tys.
Po krotkiej przejazdzce Dusterem 115 KM bez turbo uwazam, ze sprawia wrazenie mulastego a tak naprawde ma osiagi do setki takie jak stilo, ktory sprawia wrazenie najbardziej wciskajacego w fotel z tej trojki.

Krotko: wolnossaca benzyna umie tyle samo co turbodiesel i zawsze uwazalem, ze nie ma lepszych silnikow niz wolnossace :D
I pomimo olbrzymiej milosci do mojego stilonka, milosnicy turbodiesli to masosado i slon nadepnal im na ucho, bo lubia dzwieki klekotow :D
_________________
Dacia Logan MCV 2 FL, 1.2 16v
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-10-17, 22:05   

W związku z powyższym idę naszykować 10 kg popcornu, się będzie działo :-D
_________________

 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-18, 08:18   

DrOzda napisał/a:
Ale wyznawcom Św. Momentu pod wezwaniem Rudolfa Diesla tego nie wytłumaczysz i już. Możesz się posiłkować fizyką ale na końcu się dowiesz że "diesel to ma kopa" ....


Dane z autocatalog:
Lodgy 5 bieg czas od 80 km/h do 120 km/h
1.6 - 20 sek
dci 110 - 15 sek

MCV 5 bieg 80-120:
tce90 - 25,9
dci90 - 13,0

Moc taka sama bo 90KM a moment 135Nm i 220Nm
- i o tym piszę.

Normalny użytkownik w takich właśnie warunkach w 80% wyprzedza i te 5 sek to jeden tir w tą w tamtą.

Uturbione benzyny są już z td porównywalne np tce115 tylko przy wykorzystaniu ich możliwości będą więcej paliły niż w takich samych warunkach td.

Nie jestem przeciw benzynie ale w autach typu RS, OPC a w daci dla rześkiego emeryta dci uważam za lepszy wybór.
Ostatnio zmieniony przez mojo 2016-10-18, 08:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
goswee 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2 16V 73 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 300
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-18, 08:37   

no jak komus sie nie chce wrzucic 4 to rzeczywiscie bedzie przyspieszal w zolwim tempie.
a na 3 pewnie diesel zostanie w tyle, nie?
_________________
Dacia Logan MCV 2 FL, 1.2 16v
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-18, 08:52   

goswee napisał/a:
no jak komus sie nie chce wrzucic 4 to rzeczywiscie bedzie przyspieszal w zolwim tempie.
a na 3 pewnie diesel zostanie w tyle, nie?


Masz rację tylko jak ktoś lubi redukcję o 2 w dół, obroty blisko maksa i te adrenalinkę "zdążę czy nie" to na dacia.pl raczej nie zajrzy a o tym aucie i jego wersjach silnikowych rozmawiamy.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-18, 09:36   

mojo napisał/a:
jak ktoś lubi

A Nie Mówiłem... :mrgreen:
 
goswee 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2 16V 73 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 300
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-18, 10:00   

a jak mozna nie lubic redukcji o 2 biegi i but do podlogi... emocje od razu rosna x2 :D
a ciekaw jestem kto z milosnikow diesli lub mikroturbo benzynowek jezdzilb po gorach? benzyniak 1.6 bedzie w stanie zastapic hamulec na zjezdzie a ani diesel ani 0.9 biturbo 200 KM nie poradzi.
dobra, ja juz sie zamykam, bo offtopa zrobilem celiezkiego :D
_________________
Dacia Logan MCV 2 FL, 1.2 16v
 
walter_g 



Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 401
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-10-21, 20:35   

W Renault Polska chyba zatrudnili praktykantów, bo zamiast dzisiaj wrzucić nowy cennik Logana po lifcie, wrzucili cennik z 01.06.2016:

http://www.dacia.pl/media...a2/AM16_LO2.pdf

Czekamy w takim razie na aktualizację. Podejrzewam, że salony już mają nowe ceny ale akurat w tym tygodniu mi nie po drodze do żadnego.

EDIT: Cennik Sandero po lifcie nagle... zniknął - ciekawe co tam ciekawego wymyślą :-D Może uzupełnią osiągi.
Ostatnio zmieniony przez walter_g 2016-10-21, 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
Szlepster 



Marka: Dacia
Model: Był Logan MCV II PH II / jest Jogger
Silnik: Było 0.9 TCe LPG / jest 1.0 TCe LPG
Rocznik: 07.12.2016 / 2022
Wersja: Extreme 5-os.
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 46
Skąd: Warszawa/Ruda Śląska
Wysłany: 2016-10-23, 12:39   

W ogóle mają pierdzielnik. Wczoraj zamawialismy Logana MCV po lifcie, cena samego auta jest 50 złotych niższa od ostatniej ale np. W systemie u nich lakier kosztuje 1900, a w cenniku na oficjalnej stronie 1700 złotych
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3530
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-23, 18:12   

walter_g napisał/a:
Podejrzewam, że salony już mają nowe ceny ale akurat w tym tygodniu mi nie po drodze do żadnego.
.


to wcale nie jest takie pewne ;-)
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2016-10-26, 19:09   

Cennik MCV obowiązujący od 14.10 zawiera już model z silnikiem sce75 - czyli 1,0 zamiast 1,2.
http://www.dacia.pl/media...e9/AM16_LM2.pdf
Dane techniczne w cenniku
moc kW/KM 54/73 (tylko dlaczego silnik się nazywa sce75 zamiast sce73?)
Prędkość maksymalna - brak danych
Przyspieszenie - brak danych
Emisja Co2 - brak danych
Zużycie paliwa - brak danych

Czy oni myślą, że ktoś zamówi kota w worku?
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-26, 20:58   

krimar napisał/a:
Czy oni myślą, że ktoś zamówi kota w worku?


brak danych

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-26, 21:05   

krimar napisał/a:
dlaczego silnik się nazywa sce75 zamiast sce73?

chłyt marketingowy
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
goswee 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2 16V 73 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 300
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-26, 22:08   

w ogole to czemu nie zostswili sce z lodgy/duster tylko dali mniejszy??
_________________
Dacia Logan MCV 2 FL, 1.2 16v
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-26, 22:36   

Oficjalnie ma mniejsze zużycie paliwa...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne