Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa Dacia,rozterki przed zakupem.
Autor Wiadomość
Mourinho 


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 16V
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 30
Skąd: z polski
Wysłany: 2015-10-21, 20:36   Nowa Dacia,rozterki przed zakupem.

Witam,od jakiegoś czasu zachorowałem na nowy oszczędny samochód,no i oczywiście niedrogi.
Po przestudiowaniu oferty różnych marek,skierowałem swoje plany zakupowe w stronę Dacii,o której słyszałem dużo dobrego.
Także jestem,raczej w 99% zdecydowany na tą markę.Większy problem jest z modelem,a największy z silnikiem.
Myślę albo o Loganie MCV,albo o Sandero,tak wiem że to różne auta,ale oba mi się podobają i choć Logan może ciut za duży,to jest lekkim faworytem.
Auto dla rodziny 2+2.Rocznie 12-15kkm,głównie drogi pozamiejskie(ok 80%,miasto 10% i trasy 10%)Dziennie ok 35-45km.
Największa niewiadoma jest co do silnika,bo tak
1.2 raczej kompletny muł,ale oszczędny szczególnie z LPG(a na oszczędności mi szczególnie zależy no i na trwałości,bo chciałbym auto na co najmniej 7-8lat)

0.9Tce to już jakoś jezdzi,i spalanie też ok,a jest też opcja z LPG,tylko mam obawy jak taki mały motorek z turbo będzie współpracował z gazem.Ale na obecny stan,mojej wiedzy to jest faworyt.

I na koniec 1.5dci,też by mi pasował,szczególnie z racji spalania(choć pewnie 0.9LPG ,wypada i tak lepiej pod tym względem),ale boję się przyszłych wydatków,związanych z eksplatacją diesla.

Kończę,na razie moje rozważania,bo nie chciałbym Was od samego początku zanudzić.

ps.Na jakie spalanie można liczyć w Loganie MCV 0.9Tce z gazem?
Ostatnio zmieniony przez Mourinho 2015-10-21, 22:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-10-22, 08:45   

Każda z tych jednostek napędowych ma swoje zalety i wady. Przy założonym przebiegu rocznym i warunkach eksploatacji (90%-10% trasa-miasto) najoszczędniejszy będzie 1,5 dCi. Opowieści o jego małej trwałości to rezultat problemów z pierwszych lat produkcji. Trzeba o niego dbać, na czas wymieniać dobry olej, lać porządne paliwo, nie katować zimnego, pilnować rozgrzania i schłodzenia turbiny i można spokojnie liczyć na te założone 7-8 lat bezawaryjnej jazdy. A po 100 tys przebiegu można profilaktycznie wymienić panewki i wtedy jeździć dalej.
Najmniejszym ryzykiem jest 1,2 16V - prosta,bezawaryjna i tania w obsłudze konstrukcja. Z LPG współpracuje bezproblemowo i będzie dodatkowo oszczędna, ale w dużym Loganie nadaje się raczej do miasta. Nie wiem czy jest sens wyposażać w gaz 0,9 TCe.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2015-10-22, 08:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 08:51   

Jestem na tym samym etapie. Ja szukam auta dużego, patrzyłem na Lodgy. Musisz wiedzieć jedno - w Dacii nie ma takich zniżek jak u konkurencji. Ja wywalczyłęm na razie tylko 1 tys. - z tego co patrze po innych na tym forum to standard. Na wejściu w Peugeot bez żadnych negocjacji dostałem zniżke 18%. I koniec końców różnice cenowe nie sa takie duże. A jednak Dacia to Dacia, przy ewentualnej odsprzedaży cena samochodu będzie dużo niższa niż analogiczne auto innych firm.

Więc mogę Ci poradzić - przejedź się do Citroena/Peugeot/Fiata zanim podejmiesz finalną decyzje. Ja sam jeszcze się waham.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-22, 09:36   

woj_tek napisał/a:
Jestem na tym samym etapie. Ja szukam auta dużego, patrzyłem na Lodgy. Musisz wiedzieć jedno - w Dacii nie ma takich zniżek jak u konkurencji. Ja wywalczyłęm na razie tylko 1 tys. - z tego co patrze po innych na tym forum to standard. Na wejściu w Peugeot bez żadnych negocjacji dostałem zniżke 18%. I koniec końców różnice cenowe nie sa takie duże. A jednak Dacia to Dacia, przy ewentualnej odsprzedaży cena samochodu będzie dużo niższa niż analogiczne auto innych firm.

Więc mogę Ci poradzić - przejedź się do Citroena/Peugeot/Fiata zanim podejmiesz finalną decyzje. Ja sam jeszcze się waham.

A dostałeś te zniżkę na dowolnie skonfigurowany samochód czy na taki jaki już stoi w salonie? Możliwość konfiguracji samochodu pod własne potrzeby jest bardzo korzystną sprawa - ja kupowałem samochód stojący u dealera i cena była dobra - ale były elementy wyposażenia mi niepotrzebne i brakowało takich które mi by się przydały, a potem kupowałem dwa konfigurując z cennika i jestem z tego bardzo zadowolony - dla mnie oprócz ceny liczy sie tez możliwość wyboru wyposażenia i koloru auta.
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 09:40   

PiotrWie napisał/a:

A dostałeś te zniżkę na dowolnie skonfigurowany samochód czy na taki jaki już stoi w salonie? Możliwość konfiguracji samochodu pod własne potrzeby jest bardzo korzystną sprawa - ja kupowałem samochód stojący u dealera i cena była dobra - ale były elementy wyposażenia mi niepotrzebne i brakowało takich które mi by się przydały, a potem kupowałem dwa konfigurując z cennika i jestem z tego bardzo zadowolony - dla mnie oprócz ceny liczy sie tez możliwość wyboru wyposażenia i koloru auta.


Na dowolny jest ok. 14%. Ale to nieistotne ile - bo to zalezy od modelu, od tego czego szukasz. chodziło mi o to że nie ma sensu patrzyć na cennik, tylko pojechac i porozmawiać. Traci się czas przez to - ale co zrobić. W ostateczności zadzwonić.

Z mailami jest problem. Z Auto Krak dostałem tak nie miłą odpowiedź że zraziłem się w ogóle do Fiata. Gdyby moja żona tak sprzedawała kredyty to by następnego dnia wyleciała z pracy.
Ostatnio zmieniony przez woj_tek 2015-10-22, 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
Mourinho 


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 16V
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 30
Skąd: z polski
Wysłany: 2015-10-22, 09:49   

Jeśli chodzi o benzyny,to jakąś konkurencje Dacia ma,ale jeśli o disla to 1.5dci czy to w Sandero czy Loganie jest bezkonkurencyjny :-D
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 09:54   

Mourinho napisał/a:
Jeśli chodzi o benzyny,to jakąś konkurencje Dacia ma,ale jeśli o disla to 1.5dci czy to w Sandero czy Loganie jest bezkonkurencyjny :-D


Ja patrzę na benzynę, my potrzebujemy dużego pojemnego auta a nie robimy w roku znowu tak dużo kilometrów, w porywach (wielkich) 15 tys.

A oglądałeś już na żywo te samochody? Na przykład Logan MCV był dla mnie za niski.
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-22, 10:13   

woj_tek napisał/a:
A oglądałeś już na żywo te samochody? Na przykład Logan MCV był dla mnie za niski.

Za niski w środku czy na zewnątrz? :O
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 10:18   

bebe napisał/a:
woj_tek napisał/a:
A oglądałeś już na żywo te samochody? Na przykład Logan MCV był dla mnie za niski.

Za niski w środku czy na zewnątrz? :O


W środku. Siedziałem na regulowanym fotelu, obniżyłem ile się da. Moja głowa była za wysoko, nie obijałem jeszcze podsufitki, ale widoczność była już ograniczona :-)

Mówię o nowym Loganie. W starym nie siedziałem.
Ostatnio zmieniony przez woj_tek 2015-10-22, 10:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-22, 10:40   

Piszesz że patrzyłeś na Lodgy - to jakiego Peugota Ci proponowali w podobnej cenie - bo rozmiarowo powinien być 5008?
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-10-22, 11:10   

woj_tek napisał/a:
W środku. Siedziałem na regulowanym fotelu, obniżyłem ile się da. Moja głowa była za wysoko, nie obijałem jeszcze podsufitki, ale widoczność była już ograniczona

Dziwne..mam 190 cm wzrostu i fotel ustawiony w środkowym położeniu. Nad głową miejsca pod dostatkiem - "cztery palce". Ale to w Sandero Stepway. Co innego z widocznością. Dość słabo widać przez przedni słupek przy skręcie - szczególnie w lewo. Na światłach natomiast muszę się pochylać, aby je dostatecznie widzieć - mowa o tych zamontowanych nad jezdnią.
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-10-22, 11:26   

PiotrWie napisał/a:
dla mnie oprócz ceny liczy sie tez możliwość wyboru wyposażenia i koloru auta.


Każda marka to umożliwia, co jak co to nie dacia wymyśliła konfiguratory :-)

PiotrWie napisał/a:

bo rozmiarowo powinien być 5008


Rozmiarowo tak, ale utylitarnie może być też partner / partner tepee

Cytat:
Z mailami jest problem


true,
salony żyją w epoce kamienia łupanego. też tego Doświadczyłęm.
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 12:08   

Nie zaklinajmy rzeczywistości, Dacia Lodgy mimo że producent twierdzi że jest inaczej jest jednak kombi-vanem. I w tej klasie jest Partner Tepee.

gregorisan: być może to zależy od budowy ciała, nie wiem. Generalnie szyba w Loganie nie jest jakby do samej góry, tylko brakuje jej do sufitu z 4 cm. A ponieważ tam mocno zagina się blacha to okazuje się że widoczność nie jest taka dobra. Mnie to uwiera, kogoś innego może nie.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-10-22, 12:14   

woj_tek napisał/a:
Dacia Lodgy mimo że producent twierdzi że jest inaczej jest jednak kombi-vanem. I w tej klasie jest Partner Tepee.


Chyba jednak zaklinasz rzeczywistość. Partner Tepee ta klasa aut, co Berlingo, czy Dokker, a nie Lodzia.
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 12:18   

piku napisał/a:
woj_tek napisał/a:
Dacia Lodgy mimo że producent twierdzi że jest inaczej jest jednak kombi-vanem. I w tej klasie jest Partner Tepee.


Chyba jednak zaklinasz rzeczywistość. Partner Tepee ta klasa aut, co Berlingo, czy Dokker, a nie Lodzia.


Jak rozumiem cześci Dokker-a pasują do Lodgy. Lodgy różni się od niego drzwiami i tym że ma plastiki w środku zamiast blach. Partner Tepee nie ma żadnej blachy, same plastiki. Jak dla mnie Lodgy jest dłuższa i lepiej składają się 6 i 7 miejsca. Za to Partner jest szerszy, ale to podobnej klasy auta.

W Partnerze za dopłata 1,5 tys. masz oddzielne siedzenia i środkowe po złożeniu jest stolikiem, podobnie są stoliki w oparciach przednich siedzeń. Takich rzeczy nie ma w Lodgy. Lodgy to przede wszystkim przestrzeń załadunkowa. I jak ktos powiedział 6 i 7 miejsce - które rzeczywiście są wygodne.

Ja sam się waham i nie twierdzę że to auto jest lepsze a to gorsze. To jest kwestia indywidualnych preferencji. Ale nie można powiedzieć że Lodgy jest typowym minivanem, bo nie ma udogodnień dla kogoś kto ma dziecko. To raczej Dokker który jest lepiej wykończony.
Ostatnio zmieniony przez woj_tek 2015-10-22, 12:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-10-22, 12:23   

woj_tek napisał/a:
to podobnej klasy auta.


Wydaje mi się, ale włosów sobie nie dam obciąć, że Dokker, Partner, Berlingo to dostawczaki (nawet w wersjach "uosobowionych", jak Tepee czy XRT), a Lodzia to osobówka.
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 12:27   

piku napisał/a:
woj_tek napisał/a:
to podobnej klasy auta.


Wydaje mi się, ale włosów sobie nie dam obciąć, że Dokker, Partner, Berlingo to dostawczaki (nawet w wersjach "uosobowionych", jak Tepee czy XRT), a Lodzia to osobówka.


W Partnerze za dopłata 1,5 tys. masz oddzielne siedzenia i środkowe po złożeniu jest stolikiem, podobnie są stoliki w oparciach przednich siedzeń. Takich rzeczy nie ma w Lodgy. Lodgy to przede wszystkim przestrzeń załadunkowa. I jak ktos powiedział 6 i 7 miejsce - które rzeczywiście są wygodne.

Ja sam się waham i nie twierdzę że to auto jest lepsze a to gorsze. To jest kwestia indywidualnych preferencji. Ale nie można powiedzieć że Lodgy jest typowym minivanem, bo nie ma udogodnień dla kogoś kto ma dziecko. To raczej Dokker który jest lepiej wykończony.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-22, 12:33   

woj_tek napisał/a:
Dacia Lodgy mimo że producent twierdzi że jest inaczej jest jednak kombi-vanem

Nie - to dokker jest kombivanem (jak berlingo czy kangoo), a lodgy to minivan (jak c4 picasso albo scenic).

woj_tek napisał/a:
nie można powiedzieć że Lodgy jest typowym minivanem, bo nie ma udogodnień dla kogoś kto ma dziecko

Minivanowość nie zależy od obecności stoliczków czy schowków - tylko od kształtu i funkcjonalności karoserii.

Oczywiście, pewnie można by wyszukać jakieś modele na pograniczu segmentów, ale to akurat nie dacie - i dokker, i lodgy są raczej dość typowe.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2015-10-22, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-22, 12:37   

Lza napisał/a:
PiotrWie napisał/a:
dla mnie oprócz ceny liczy sie tez możliwość wyboru wyposażenia i koloru auta.

Każda marka to umożliwia, co jak co to nie dacia wymyśliła konfiguratory :-)

Czytaj proszę ze zrozumieniem - kupując samochód stojący u dealera ( a na takie można najczęściej dostać duży upust) możesz co najwyżej dodać hak czy dywaniki, kupując samochód do produkcji możesz dobrać co potrzebujesz. I autor pierwotnego postu odpowiedział dobrze - że na auto do produkcji dają jednak mniejszy upust.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2015-10-22, 13:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-22, 13:53   

laisar,
według europejskiego ustawodawstwa tylko i wyłącznie producent określa jaki segment aut wyprodukował
aczkolwiek książkowy podział mówi że
tzw "combi" czyli samochód uniwersalny to
Cytat:
typ nadwozia samochodu osobowego o wydłużonej tylnej części, zazwyczaj przeznaczonej na bagaż. Jest to nadwozie dwubryłowe.

tak więc jest to kareta z wydłużonym bagażnikiem
minivan jest o kareta z podniesionym dachem , kolejną różnicą jest tzn stołkowy sposób siedzenia pasażerów (w celu komunikacji i widoczności )

To właśnie jest de facto wyznacznikiem vanowości Jeżeli pasażerowie kanapy siedzą prosto (90 stopni w kolanie ) jest to van jeżeli więcej już nie . W Suvie powinno być tak samo , jak pokazuje przykład ogromnego X6 nie jest :->

Tylko nie zasypujcie mnie przykładami że coś jest vanem a nie spełnia wymagań , jak nadmieniłem gdyby FSO chciało to maluch był by minivanem
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-10-22, 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-22, 14:13   

Karenzo napisał/a:
według europejskiego ustawodawstwa tylko i wyłącznie producent określa jaki segment aut wyprodukował

Nie rozmawiamy o definicjach prawnych - a zdanie producentów nt ich towarów też mam gdzieś. Mogą sobie przylepić nawet na traktor naklejkę "hulajnoga", co mnie to w ogóle obchodzi...

Karenzo napisał/a:
Jeżeli pasażerowie kanapy siedzą prosto (90 stopni w kolanie ) jest to van

To się zawiera w napisanej przeze mnie "funkcjonalności karoserii" - ale tak naprawdę nie ma tutaj o czym dyskutować: "koń, jaki jest, każdy widzi" i lodgy nie jest kombivanem. Dokker - jest, EOT.
 
woj_tek 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-22, 14:20   

Wg tej prostej definicji minivan < kombivan albo kombivan > minivan :P ;-) A jakoś słowo minivan mimo tego lepiej się kojarzy niż kombivan, przynajmniej mnie.
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-10-22, 14:49   

No możemy sobie klasyfikować, że to takie a to inne, ale jak stoimy przed zakupem auta, to zazwyczaj wiemy jakie cechy dany pojazd miał spełniać. Natomiast zaszufladkowanie typów pojazdów spełniających kryteria bywa wówczas drugorzędne.

Jako nabywcy nie interesuje mnie, czy to co kupię będzie kombi-vanem, mini-vanem, czy pierdu-vanem. Ważne jest że posiada tyle foteli ile chcę, może zabrać tyle bagażu ile chcę, jego silnik spełnia moje oczekiwania itp.
Ostatnio zmieniony przez Lza 2015-10-22, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Mourinho 


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 16V
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 30
Skąd: z polski
Wysłany: 2015-10-22, 15:17   

woj_tek napisał/a:
A jednak Dacia to Dacia, przy ewentualnej odsprzedaży cena samochodu będzie dużo niższa niż analogiczne auto innych firm.


Tego trochę się obawiam,ale Dacia zdobywa coraz większe uznanie na rynku motoryzacyjnym,więc może tak zle nie będzie.
Wydaje mi się że kupując Logana MCV 0.9Tce Laureate za 45kzł,za 5 lat te 22-23kzł będą realne do dostania przy odsprzedaży czyli 50% nowego,czyli ok.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-22, 15:19   

0.9Tce LPG będzie dobre do jazdy do max 120
jak lubisz więcej to 1.5 dci

Co do wyboru MCV vs sandero

sandero ma wersje STEPWAY która stoi 5 cm wyżej od normalnego sandero do tego ma felgi 16 i relingi
Do tego wersja STEPWAY ma wszystko oprócz nawigacji czyli jest tańsza od mcv o jakieś kilka tyś .
Czyli pod miasto auto bardzo dobre , na zimie prześwit całkiem przyzwoity bo ok 20 cm
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-10-22, 15:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne