Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
TSI + zużycie oleju
Autor Wiadomość
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-11-04, 18:57   

Dzisiaj uwiadomiłem sąsiada o kłopotach z silnikami TSI i uczuliłem, aby co jakiś czas sprawdzał poziom oleju. Chociaż zaznaczyłem, że nie wiem czy to też dotyczy tych nowych 1.2 90KM, który on posiada w swoim Polo.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-11-05, 09:18   

Tak czytam i się cieszę że mam badziewny silnik K4M gdzie przy wymianie co 2 lata lub 20000 można praktycznie zapomnieć o sprawdzaniu poziomu oleju ( sprawdzone prakycznie - brak dolewek - jeden egzemplarz obecnie 240 tyś, drugi 76 tyś :-D
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-11-05, 09:40   

PiotrWie napisał/a:
Tak czytam i się cieszę że mam badziewny silnik K4M gdzie przy wymianie co 2 lata lub 20000 można praktycznie zapomnieć o sprawdzaniu poziomu oleju ( sprawdzone prakycznie - brak dolewek - jeden egzemplarz obecnie 240 tyś, drugi 76 tyś :-D


U mnie zasadniczo też - samochód ma poinformować o minimalnym stanie, zanim nie będzie smarowania ;)
Swoją drogą trochę śmieszne - lepiej zainwestować w dodatkowe czujniki zamiast próbować rozwiązać problem. Niezły workaround...
Ostatnio zmieniony przez czaju 2015-11-05, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2015-11-05, 10:26   

czaju napisał/a:
Swoją drogą trochę śmieszne - lepiej zainwestować w dodatkowe czujniki zamiast próbować rozwiązać problem. Niezły workaround...

"Księgowość Rulez" ;-)
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2015-11-05, 10:43   

No bo skoro niby wiadomo, że wystarczą większe dziurki w pierścieniach tłokowych, to przecież nawet oszczędność materiału by z tego wynikła... :idea:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-05, 11:27   

Ale strata energii na wierceniu większych dziurek to niweluje. :roll:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne