Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
LPG do 1.6 SCe (H4M / HR16DE)
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-09, 09:50   

tofek napisał/a:
w którym miejscu umieszczony jest parownik LPG w DD2 rocznik 2019

https://partsouq.com/tesseract//assets/global/RENAULT201809/source/0107/01079646.gif
 
tofek 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2019
Dołączył: 03 Mar 2019
Posty: 2
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2019-04-11, 07:49   

A jak z dostępnością, czy trzeba rozmawiać 1/2 samochódu
 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2019-04-11, 07:54   

tofek napisał/a:
A jak z dostępnością, czy trzeba rozmawiać 1/2 samochódu
A jak podniesiesz maskę to nie widać parownika?
Na foto masz pokazaną lokalizację, można podnieść maskę i zobaczyć jaki jest dostęp do parownika.
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-11, 08:44   

tofek napisał/a:
jak z dostępnością

Ja tylko znalazłem rysunek, a to Ty masz realne auto - wystarczy zajrzeć do komory silnika.
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2019-06-14, 20:37   Hydraulika zaworów w 1.6 SCe + LPG

:-D :-D :-D Ha ha, no i widzicie, jednak warto czytać FB, można się dowiedzieć ciekawych rewelacji :-) a mianowicie. Dowiedziałem się od szpeniów na FB- owej grupie Dacii Duster, że silniki 1.6 SCe z fabryczną LPG są zmodernizowane i mają hydraulikę zaworów. :lol: Na moje pytanie skąd ma takie rewelacje napisał, że ma wiarygodnego znajomego z serwisu ASO, więc wie to na 100% . No, aż mnie przytkało :mrgreen: Czy ktoś słyszał z was takie rewelacje.
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-06-14, 20:54   

Tak, też to widziałem na FB i próbowałem zadać identyczne pytanie, ale mnie ubiegłeś. "Znajomy pracuje w ASO", "szwagier jest mechanikiem", "ciocia słyszała", "w radiu napisali" - to standardowe hasła intelektualnych leniów, którym nie chce się sprawdzić, ale za to bardzo lubią rozpowszechniać sensacyjne informacje. Ten sam mechanizm, co plotka.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-06-15, 23:41   

Te grupy na fb to tragedia , gamoń pogania gamonia a jak jeszcze napiszesz coś żeby komuś pomóc to cie zakrzyczą bo on wie lepiej.
Po 2-3 dniach musiałem z tego zrezygnować bo poziom bzdur przekroczył wszelką skalę , najlepszy był gość co twierdził że wymiana oleju w silniku to spisek koncernów i nie trzeba tego robić.
 
mopiel 
Zielony listek



Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 3
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-09-30, 13:23   

Witam,
silnik juz chwile jest w sprzedazy i stad moje pytanie - zalozyl moze ktos z forumowiczow gaz do 1.6 SCe, zrobil wiekszy przebieg i sprawdzal juz luzy zaworowe? Bo strasznie duzo gdybynia w tym watku ;-)
 
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 444
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2019-09-30, 13:44   

mopiel napisał/a:
Witam,
silnik juz chwile jest w sprzedazy i stad moje pytanie - zalozyl moze ktos z forumowiczow gaz do 1.6 SCe, zrobil wiekszy przebieg i sprawdzal juz luzy zaworowe? Bo strasznie duzo gdybynia w tym watku ;-)


Jedź do Ryba Taxi i tam zapytaj. We Wrocławiu mają Lodgy z tym silnikim, nalot po 200.000 km, BRC od nowości i bez problemów. Znajomy ma znajomego z Megane z tym silnikiem, przebieg 365.000 km, gaz w sumie 250.000 km. Ostatnio wymienił 2 czy 3 szklanki, bo ciężko palił na ciepłym. I zrobił to przy okazji wymiany drugiego rozrządu. Tak bez żadnych problemów czy jakichkolwiek regulacji.
Ja w Lodgy mam 85.000 km w niecałe 3 lata i też bez interwencji. Gaz od przebiegu 500 km.

Sam silnik był opisany 2 tygodnie temu w Motorze na przykładzie Dustera z 2015 chyba roku i przebiegu 150.000 km na Pb, bez LPG. Po jakimś czasie u Pani zaczął występować problem z falującymi obrotami na jałowym (serwis próbował wgrywać oprogramowanie, wyczyścili przepustnicę, ale problem wciąż był - mam to samo). Drugi problem to usterki sondy Lambda za katalizatorem. U mnie wystąpił ten problem przy 10.000 km, serwis mnie olał bo LPG, a teraz okazuje się że to wada fabryczna. I trzeci problem w tym zestawieniu to uszkadzający się wysprzęglik. U siebie już czuję pod pedałem, że sprzęgło inaczej bierze na zimnym i ciepłym silniku. Na zimnym gdy jest ok. 10 stopni na dworze po nocy, pierwsze ruszenie potrafi być jak na nauce jazdy, lekko poszarpuje jakby się dławił.
_________________
Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Ostatnio zmieniony przez dacialoganmcv 2019-09-30, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 444
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2019-09-30, 13:55   

Mamert napisał/a:
Obywatel MK napisał/a:
Dlatego instalacja powinna być dostrajana pod konkretny LPG z danej stacji i tam powinno być tankowane auto.

Rozwalają mnie takie teksty, kupiłeś LPG to jeździsz wokół komina...


Różnica jest między stacjami. Zwłaszcza "markowe" i jakieś "przy trasie". Sam u siebie zauważyłem, że korekty długoterminowe na gazie z markowej stacji są bogatsze, tzn. po zatankowaniu słabszego gazu sterownik benzynowy dodaje czasu wtrysku. Oczywiście zależy na jakim gazie wystroi się instalację. Jak na lepszym to na gorszej stacji będzie dorzucał czasu, bo będzie za ubogo. Jak dostroisz na gorszym gazie, to po zatankowaniu lepszego będzie ucinał czas wtrysku korygując na minus. Podobnie jak pojedziesz na PB 98 na strojenie LPG to też inaczej sterownik silnika skoryguje swoje obliczenia.

U mnie jak trzech po kolei dostrajało instalację, to zrobili tak, że w sumie długoterminowe na lepszym gazie miałem na -45%. Zaczęły dziać się głupoty z pracą silnika. Dostroiłem po swojemu i są w okolicach 0% czyli jak być powinny, a i silnik pracuje jak należy na LPG. A ogólnie sterownik w SCe bardzo wolno reguluje korekty długie. Niekiedy potrzeba na to i kilkanaście kilometrów jazdy w trasie, a potem potrafi zmieniać co kilka sekund. Tak to żabojady zaplanowały i jak ktoś jest przyzwyczajony do normalnych aut ze sterownikami Boscha, może mieć problem na tych Continentalach.
_________________
Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Ostatnio zmieniony przez dacialoganmcv 2019-09-30, 14:08, w całości zmieniany 4 razy  
 
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 444
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2019-09-30, 14:16   

Piitubski napisał/a:
Może rzeczywiście gniazda zaworowe są wzmacniane fabrycznie dla wersji z LPG...


Jak wersja fabryczna ma sterownik, którego nie można regulować. Landi Renzo jest jak sterownik silnika, musisz mu wgrać dane, a regulacji nie ma. Ma zwykłą, dokładaną instalację, na którą serwis dał gwarancję. Czyli kod H4M 738, a z gazem fabrycznym Landi Renzo jest H4M 740.
_________________
Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
 
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 444
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2019-09-30, 14:20   

jammo napisał/a:
Nie bardzo bym liczył na to. Podpytywałem w serwisie Renault-Dacia czym różnią się silniki te wydawane na PB a te z fabrycznym LPG, czy są tam jakieś modyfikacje, czy np. utwardzane dodatkowo gniazda, to nikt nie potrafił tego potwierdzić, tylko na ustach mieli lekki uśmieszek. Owszem, niektóre części różniły się nr. katalogowymi, ale to nie dowodziło niczego. Zresztą wydaje mi się, że o takich rzeczach serwis powinien wiedzieć. Skoro wcześniejsze wersje tego silnika w P1 tego nie miały , to raczej nie liczyłbym na to, że jest coś zmienione w obecnych wersjach.


Pozmieniali numery katalogowe, aby było ich więcej i mogły być droższe. Ze swoich obserwacji wnioskuję, że wersja pod Pb i pod Lpg (738 i 740) różnią się jedynie dokładnością dobrania szklanek. Znam przypadki, gdzie przed montażem Lpg do 738 sprawdzano luzy zaworowe po około 5000 km czy 10.000 km przebiegu auta i kilka szklanek było źle spasowanych. Po wymianie auta mają przebiegi ponad 100.000 km i bez problemu. A co do lpg-forum to nie traktuję tego forum poważnie. I Wam także proponuję nie brać do serca wszystkich zawartych tam informacji.

Co do samych gniazd zaworowych 3 lata temu zasięgnąłem informacji u Pana z Warszawy, który siedzi w tym całe życie, regeneruje głowice, itd. Interesowałem się jedynie wiekiem takiej osoby, a nie nowoczesnym pokoleniem jutubisiów z laptopami. Ów Pan powiedział mi, że gniazda zaworowe MUSZĄ być wzmocnione bo w benzynie nie ma OŁOWIU - jest przecież bezołowiowa. To akurat wiedziałem, że ołów odpowiadał za smarowanie zaworów i dlatego musieli je wzmocnić na etapie produkcji pod koniec lat 90tych. Tak więc nie gaz psuje silniki a EKOLOGIA drodzy Państwo. Przykłady Fordów co to na Pb nie zrobią 50.000 km, bo gniazda i zawory wypalone. A czemu? Bo normy emisji coraz wyższe, czyli auta jeżdżą na ... powietrzu a nie mieszance paliwa z powietrzem. I dalej znacie te opowieści o zbyt ubogiej mieszance. Więc śmiem twierdzić, że LPG w najnowszych autach URATUJE silnik przed zbyt wczesnym zużyciem.
_________________
Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Ostatnio zmieniony przez dacialoganmcv 2019-09-30, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 115
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-09-30, 17:17   

Duster-fabryczny LPG, mogę dodać że auto lepiej zbiera się na gazie niż na Pb.
Ostatnio zmieniony przez kacper86866 2019-09-30, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2019-10-01, 06:44   

kacper86866 napisał/a:
Duster-fabryczny LPG, mogę dodać że auto lepiej zbiera się na gazie niż na Pb.
Lodgy też :)
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
macyo 


Marka: Dacia
Model: JOGGER
Silnik: 1.0 110km
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme 7-os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 20
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-10-10, 12:24   

Powitać po dłuższej przerwie.

Mój Dokker VAN, 1.6Sce z fabrycznym LPG przebił właśnie 100000km.

Biorąc pod uwagę styl jazdy kierowcy i ilość ciężkiego towaru na pace, muszę pochwalić Dacię za ww. zestaw silnik/źródło zasilania.

Ilość awarii i usterek-0.


Oby tak dalej:-)

Pozdrawiam
macyo
 
kochelet1 


Marka: mazda
Model: 6
Silnik: 2,0
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 173
Skąd: polska
Wysłany: 2019-10-12, 09:52   

Cytat:
A co do lpg-forum to nie traktuję tego forum poważnie. I Wam także proponuję nie brać do serca wszystkich zawartych tam informacji.


Fakt potwierdzam.
 
grzegorz_prusik 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Doker
Silnik: 1,6
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 2
Skąd: SZCZYTNO
Wysłany: 2019-12-19, 19:28   

kochelet1 napisał/a:
Cytat:
A co do lpg-forum to nie traktuję tego forum poważnie. I Wam także proponuję nie brać do serca wszystkich zawartych tam informacji.


Fakt potwierdzam.


U mnie Doker - 87,5 tyś przebiegu - od nowości LPG BRC, wszystko regulowane wymieniane na czas - filtry, olej, lubrykant, silnik tak samo.
co do awarii :
sondy lambda cały komplet 2 sztuki po 12 tyś - zapalony chek na początek za katalizatorem potem ta pierwsza.
Poza tym nic więcej.
Obecnie zaczęła nierówno pracować nie trzyma kompresji. Zakładam konieczność regulacji/naprawy zaworów. Do tego ponowny chek - spalona grzałka sondy za katalizatorem.

Ktoś może polecić zakład na mazurach bo serwis odpada z racji ceny - ponad 5500 brutto
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-12-22, 10:09   

dacialoganmcv napisał/a:
Ze swoich obserwacji wnioskuję, że wersja pod Pb i pod Lpg (738 i 740) różnią się jedynie dokładnością dobrania szklanek.

Moim skromnym zdaniem... to różnica pomiędzy 738 a 740 głównie polega na otworach pod wtryski gazu w kolektorze dolotowym... Dacia to nie Ferrari, więc nikt nie będzie dokładnie i ręcznie dobierać części. Oglądając Ferrari w cenie Skody Mikiciuka, można się dowiedzieć, że w Ferrari też lecą w kulki i montują pewne rzeczy od Punto...
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN

Wysłany: 2019-12-22, 11:09   

Cytat:
Moim skromnym zdaniem... to różnica pomiędzy 738 a 740 głównie polega na otworach pod wtryski gazu w kolektorze dolotowym...

Ja też mam takie zdanie. Przecież szklanki przyjeżdżają gotowe i mają wymiar x dla dolotu i wymiar y dla wylotu.
Nikt ich pilnikiem nie piłuje, ani nie wkłada wg widzi mi się...
 
bleki4 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Megane GrandCoupe
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Dołączył: 31 Mar 2019
Posty: 4
Skąd: Krakow
Wysłany: 2020-02-14, 23:18   

Witam
Ostatnio pisałem o wypalonych gniazdach zaworowych w dacii duster LPG przy 45 tys km,u mnie przebieg 50 tys dziś po raz trzeci zapaliła mi się chceck i brak mocy w aucie oraz komunikat Skontroluj układ wtrysku paliwa, wizyta w ASO i wstępną diagnozę wypadanie zapłonu na 1 cylindrze ,chcą wymieniać świece potem cewki i zobaczyć co będzie,sądzę że finał będzie jak w tej dacii,ktoś miał podobny problem?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2020-02-16, 11:31   

nr błedu ?
 
Mariusz_84 


Marka: Hyundai / Dacia
Model: i20 / Lodgy
Silnik: 1.4 MPI / 1.6 SCe
Rocznik: 2014 / 2019
Wersja: Techroad 7 os.
Dołączył: 09 Sty 2020
Posty: 277
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-23, 23:11   

Jak wygląda regulacja zaworów w silniku 1.6 SCe przy zalozeniu ze nie ma utwardzanych zaworów i na wlasna rękę założę LPG np BRC, a jak wyglada regulacja luzów zaworów przy fabrycznym LPG i zalozeniu ze zostały utwardzone zawory i głowica? Jest różnica w częstotliwości regulacji?
_________________
Zaskoczony pozytywnie Dacią Lodgy.
 
Mariusz_84 


Marka: Hyundai / Dacia
Model: i20 / Lodgy
Silnik: 1.4 MPI / 1.6 SCe
Rocznik: 2014 / 2019
Wersja: Techroad 7 os.
Dołączył: 09 Sty 2020
Posty: 277
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-24, 10:05   

Dodatkowe pytanie jak z żywotnością motoru 1.6 SCe, który zostął zakupiony jako PB i został sam przerobiony na LPG, a jak z żywotnościa motoru 1.6 Sce, który fabrycznie został przez Dacie przygotowany do LPG?

Tutaj pojawia sie pytanie czy dochodzi do "znaczących" przeróbek silnika przez producenta, które wpływają na żywotność silnika?
_________________
Zaskoczony pozytywnie Dacią Lodgy.
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2020-02-24, 15:01   

Mariusz_84 napisał/a:
Jak wygląda regulacja zaworów w silniku 1.6 SCe przy zalozeniu ze nie ma utwardzanych zaworów i na wlasna rękę założę LPG np BRC, a jak wyglada regulacja luzów zaworów przy fabrycznym LPG i zalozeniu ze zostały utwardzone zawory i głowica? Jest różnica w częstotliwości regulacji?


Podejrzewam, że regulacja zaworów wygląda tak samo w jednym jak i drugim przypadku. Co do częstotliwości to już jest loteria. Sama kontrola np. co 30-40 kkm to koszt od 150- 500 zł w zależności od firmy gdzie jest to robione, ale wcale nie jest powiedziane, że akurat trzeba będzie coś regulować i kombinować ze szklankami. Jeżeli byłaby taka konieczność zrobienia szklanek, to koszt może skoczyć do góry i zaczynać się od 2 tyś zł tak mi powiedziano w serwisie LPG. I tu nie będzie znaczenia, czy to instalacja fabryczna czy nie. Co do tych modernizacji w silnikach z instalacją fabryczną, byłbym sceptyczny w ocenach, gdyż nawet w serwisach ASO Dacia-Renault nie potrafią na 100% stwierdzić, czy są takowe i co jest w silniku z instalacją fabryczną innego, pytałem o to osobiście w ASO i nikt mi nie dał na to jednoznacznej odpowiedzi. Przy LPG najważniejsza jest dobrze wystrojona instalacja i wtedy nie powinno być kłopotów. Trzeba jeszcze wiedzieć, że tej instalacji fabrycznej nikt postronny, czyli żaden serwis LPG zewnętrzny nie da rady podregulować czy ustawić, gdyż podobno jest zablokowany dostęp do sterownika i tylko ASO może tam się wpiąć, a oni z kolei, nie wszyscy się dobrze na tym znają. Ja mam w Hyundai i30 z silnikiem 1.4 Mpi , który też ma mechaniczne zawory założoną instalację BRC SQ 32 , i już mimo że na LPG zrobione jest prawie 40 kkm, to nic się nie dzieje, a na 100% tam głowica też jest szykowana tylko pod PB. To samo miałem w Oplu, którego kupiłem tylko na paliwo PB i dopiero sam zleciłem montaż instalacji w salonie do nowego auta. Zrobiłem nim 160 kkm na LPG i wszystko było ok, z ty, że w oplu była hydraulika zaworów.
Ostatnio zmieniony przez jammo 2020-02-24, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne