Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-01-19, 16:39 Brak S&S w dokkerze
Przejrzałem wszystkie cenniki i tak mnie zastanawia dlaczego tylko Dokkerowi nie wpakowali S&S? Tzn. nie żeby mi to nie pasowało ale ciekawi mnie co nimi powodowało?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-01-21, 23:37, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-01-19, 18:58
Normy spalania są we wszystkich autach jednakowe niezależnie od segmentu... Jakiś tam podział jest ze względu na rodzaj paliwa tylko. Kurde siedziałem w serwisie prawie 2 godziny i wyleciało mi z głowy, żeby się zapytać a nóż by wiedzieli
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-19, 20:05
arczi_88 napisał/a:
Przejrzałem wszystkie cenniki i tak mnie zastanawia dlaczego tylko Dokkerowi nie wpakowali S&S?
Może jakiś jeden normalny decydent się w Dacii znalazł. Chwalić Boga, że Blue-sru jeszcze niema bo np w Partnerze już pakują a to kolejne g... do psucia się.
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-01-19, 23:01
Jak dla mnie "Blue-srue" moze byc w kazdym samochodzie, byle ten zapamietywal stan po wyciagnieciu kluczyka (tj. jak raz wylacze S&S to kolejnego dnia tez mam wylaczone i za miesiac tez, az do momentu, gdy wlacze). Niestety Dacia chcialabyc tu zbyt swieta i tak nie zrobila.
Marka: Fiat
Model: 500L
Silnik: 1.6 Multijet II Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 156 Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-22, 20:58
BogdanK napisał/a:
Może jest to związane z ceną auta, system s&s kosztuje (m.in. inne akumulatory, rozrusznik czy alternator).
Przy gwarantowanych zakupach na pierwszy montaż pewnie różnica w cenie akumulatora i rozrusznika będzie, ale nie powalająca. Raczej chodzi o koszt zlecenia adaptacji tego w autach, czyli zaprogramowanie sterownika i jego zamówienie. Oraz, jak mi się wydaje, że jest najbardziej prawdopodobne, homologację tego wszystkiego poskładanego do kupy.
Różnica w akumulatorze klasycznym a AGM w detalu, to jest jakieś 200-300zł. Pomiędzy klasycznym a EFB jeszcze mniejsza.
Ostatnio zmieniony przez rafal_rx 2016-01-22, 21:32, w całości zmieniany 1 raz
Tak też podejrzewałem, ale zdziwiłem się pytaniu kolegi arczi_88, bo w specyfikacji od:
DACIA Model : DOKKER
Wersja : Laureate 1.6 SCe 100 Euro 6
w dziale
WYPOSAZENIE SERYJNE
PROWADZENIE POJAZDU
jest podane:
wspomaganie kierownicy
komputer pokładowy
centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi
Stop & Start
Więc dlaczego piszecie, że tego nie ma w Dokkerze?
Jak go odbierzesz to się wyjaśni ale w cennikach wszystkie modele mają zaznaczoną wyraźnie obecność S&S a Dokker nie.
Faktycznie, tego nie widziałem
Przed chwilą skonfigurowałem sobie Dokera na www i w specyfikacji jest jak byk: S&S. Spróbuję to wyjaśnić jutro w salonie.
No i się wyjaśniło S&S, tak jak pisałem, jest także w Dokkerach. Sprawdziłem, jechałem - działa. W starych cennikach przeoczyli to, ale w nowych (podobno nawet dzisiaj) już to ma być ujęte.
Ostatnio zmieniony przez Ircys 2016-02-01, 11:27, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum