Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-05-12, 11:46
Tak, jakiś tam sync. Wczoraj się upominał o telefon, sparowałem, ale zapomniałem zabrać z domu i czym chyba był zawiedziony.
piotr. z napisał/a:
Zastanawiam się czy info o aktualnie wrzuconym biegu coś da bo piszesz, że to automat; czy masz opcję "zamieszania" biegami czy też ma być to wiedza dla samej wiedzy?
Tylko dla ciekawości, bo ogólnie to raczej można zaliczyć do wiedzy bezużytecznej ;)
Jest przełącznik, który umożliwia ręczne wymuszenie dowolnego biegu. Wtedy numer przełożenia się wyświetla. Normalnie, przy pracy w pełni automatycznej wyświetla się tylko wybrany tryb (P/N/R/D/S)
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-05-12, 14:21
Fotki wnętrza część 1
DSC00010.JPG podłokietnik
Plik ściągnięto 27 raz(y) 119,46 KB
DSC00009.JPG uchwyt pomocniczy, kierowca ma taki sam.
Plik ściągnięto 43 raz(y) 87,77 KB
DSC00008.JPG otwarte lusterko do podglądania lasencji wyrwanych pod remizą
Plik ściągnięto 47 raz(y) 87,87 KB
DSC00007.JPG otwarty schowek na patrzałki
Plik ściągnięto 36 raz(y) 79,65 KB
DSC00006.JPG zespół gadżetów pod sufitem: przycisk obsługi rolety panoramy, schowek na okulary i lusterko do obserwacji seksownych pasażerek na tylnej kanapie - zamkniete.
Plik ściągnięto 34 raz(y) 76,19 KB
DSC00005.JPG jedna z najpożyteczniejszych rzeczy w tym aucie
Plik ściągnięto 258 raz(y) 104,73 KB
DSC00004.JPG kokpit
Plik ściągnięto 51 raz(y) 123,43 KB
DSC00003.JPG schowek dla pasażerow
Plik ściągnięto 34 raz(y) 118,92 KB
DSC00002.JPG kawałek tandetnego plastiku, a cieszy.
Plik ściągnięto 36 raz(y) 110,72 KB
DSC00001.JPG Podłokietnik z uchwytem na kubki/butelki i schowkiem dla pasażerów
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-05-14, 13:41
bebe napisał/a:
Zara, a trzeci rząd siedzeń gdzie? :(
Opcja, celowo nie wziąłem:
1. kompletnie nie są mi potrzebne,
2. wykluczały półeczki podsufitowe w bagażniku - wolałem półeczki,
3. fajnie się składają i mają takie rozkładane platforemki, z których powstaje płaska podłoga, niemniej pomiejszają o jakieś 20cm. wysokość bagażnika, więc odpada gdzieś z 300 litrów pojemności. Niby można wyjąć, ale jeden taki fotel waży z 30kg i jeszcze trzeba mieć go gdzie trzymać..
4. jeśli pkt 1 się kiedyś zdezaktualizuje, w każdym momencie można dokupić fotele i wbić w dowód rejestracyjny. Ponoć miejsca montażowe są i montaż foteli jest banalny.
laisar, hehe i sikawkę na dach ;)
Dzisiaj wpadłem na to, że to auto nie ma anteny. Ale radio działa. Jako oni to zrobili? Któryś z relingów jest anteną? W daciach macie anteny radiowe?
Dzisiaj wpadłem na to, że to auto nie ma anteny. Ale radio działa. Jako oni to zrobili? Któryś z relingów jest anteną? W daciach macie anteny radiowe?
Antena jest wtopiona w szybę - tak jak druciki rozmrażania , a może u Ciebie wykorzystali druciki ogrzewania aby działały jako antena.
Dacie mają standardowe baty na przedniej części dachu.
Ale nie wiadomo jak to będzie w nowszych wersjach gdzie będzie osobna antena do DAB, czy też w wersjach anten aktywnych zasilanych fantomowo z MN ( bo te funkcje są już wpisane w oprogramowanie MN)
trochę pudło, to jest tourneo custom, czyli coś w rodzaju mini-busa transita do przewozu osób.
Obok (http://www.ford.co.za/commercials/transit-connect/specifications/spec-data) jest zbliżony model do mojego, tylko dostawczy. ale nadal nie ten co ja mam. Tu podali prześwit 159mm. Możliwe że mam taki sam prześwit. rozmiary kół i pojazdu się zgadzają. Pytanie czy taka wersja cargo ma identyczne zawieszenie - bo ładowność mam ~300kg mniejszą niż tu podano.
laisar napisał/a:
w razie czego "kogucik" na dach i można się lansować "na strażaka"
zatem na zabawę w lokalnej remizie będzie idealny.
laisar napisał/a:
Serwo kierujące spryskiwaczami [:
Jak bydzie mi się tu, tu który palił do Daci, to ugoszę!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-05-14, 23:29, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 787 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-15, 15:10
Gratuluje zakupu, niech cieszy
Nie jest to natomiast żadna konkurencja dla jakiejkolwiek Dacii i tu nie ma co porównywać. Ja osobiście nie lubię tzw "longów" ani wizualnie ani tym bardziej praktycznie. Jakbym potrzebował minimum tyle miejsca co w "longu" to bym wolał już Transportera, Ducato czy jakiś Trafic bo zwrotność praktycznie taka sama a możliwości przewozowe większe a o dużo lepszej widoczności nie wspomnę.
A jaki silnik w tym autku siedzi?
Ostatnio zmieniony przez mojo 2016-05-15, 15:10, w całości zmieniany 1 raz
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-05-15, 16:25
laisar napisał/a:
zgubiłem się w gąszczu transitów customowo sconnectowanych z turneo (((:
Poprawne wartości są w katalogu do Twojego modelu - 153 lub 163 mm, w zależności od wersji silnikowej
Fakt namieszali z tymi modelami. Przeważnie tourneo to osobowe wersje transitów, ale w USA tourneo to transit, a transit nie wiem jak się nazywa, nie drążyłem. Może tourneo .
Widzę, że w Afryce oferują nieco inne silniki niż u nas. U nas nie ma benzyniaków, tylko diesle. W zasadzie jeden diesel 1,5 w 2 wariantach mocowych: 100 i 120KM.
mojo napisał/a:
Nie jest to natomiast żadna konkurencja dla jakiejkolwiek Dacii i tu nie ma co porównywać
nie mogę się z tym zgodzić - Lodgy to podobny samochód. (W końcu chciałem kupić lodgy ale oferta konkurnecyjnego tourneo mnie skusiła..) Moja wersja jest dosyć doposażona, ale jakaś wersja uboga będzie zbliżona w wyposażeniu do max wypasionej Lodgy i cenowo pewnie też będzie oscylować w pobliżu wymaksowanej lodgy. Gabaryty też nie tak odległe.
A dokker i krótkie tourneo mają niemal identyczne gabaryty i zdolności transportowe. To ten sam segment.
mojo napisał/a:
A jaki silnik w tym autku siedzi?
Mój wariant to 1.5, 88kW / 120KM / 300 Nm, Jest to ponoć zmodyfikowana pod euro-6 legendarna jednostka 1.6 HDI, która powstała przy współpracy Ford/PSA i była montowana w wielu, wielu fordach, cytrynach i lwach. Od euro 6 cytryno-lwy wyewoluowały w dotrysk moczu a ford w pułapkę NOX-ów.
maciek napisał/a:
Lza, napisz nam jaki to konkretnie Ford
Tak barokowej nazwy nie sposób nie zapamietać:
Ford Grand Tourneo Connect.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-05-15, 16:28, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum