Myślę tak bo:
-trzeba użyć większej ilości elementów (silniki, dłuższa wiązka, przełączniki)
-te z kolei muszą być bardziej zaawansowane.
No i daczka nie ma chyba cyfrowej szyny danych bo gdyby miala to też zawierałaby większą liczbę elelmentów a nie ma jej bo tak jest taniej
Trudno mi więc w to uwierzyć kiedy dla jak sądzę obniżenia kosztów pozbawia się autka udogodnień które w nim już wcześniej były.
RnR napisał/a:
wystarczy, ze montaz elektryki jest bardziej zautomatyzowany
W Łodzi jest lub była fabryka produkująca wiązki do aut, a automaty w niej wykorzystywane były typu: pan Kazio. Pan Kazio układał kabelki po szablonie i na tym koniec. Bo pan Kazio jest nadal tańszy od automatu, a przecież wiemy że najtańszy nie jest.
RnR napisał/a:
wolnorynkowa konkurencja nie takie zna przypadki :)
Chciałbym się mylić, ale coś mi mówi że wolny rymek to ewolucyjna forma kolonializmu.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2011-05-11, 19:34, w całości zmieniany 2 razy
Prawdziwy wolny rynek nie. Rynek regulowany cłami, stopami procentowymi, koncesjami, związkami i limitami pewnie tak. Ale to już nie wolny rynek :) A co do pana Kazia - są takie firmy napewno ale jeśli by to było droższe to powinny upaść a wiązka do drzwi i tak gdzie do głośników a nie trzeba produkować i transportować ani montować korbek a mechanizm też pewnie jest prostszy z silnikiem.
Witam.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Logana MCV. Mam w związku z tym kilka pytań. Widziałem w internecie filmik z zamontowanymi impulsowymi przełącznikami szyb elektrycznych. Skąd to wziąć i jak zamontować ?
_________________ Konrad
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-03-06, 02:02, w całości zmieniany 2 razy
Witam.
Chciałem zrobić to co kolega Bebe. Niestety nie mogę zdobyc przełacznika impulsowego. U dilera nie pytałem bo tam drogo. Może ktoś ma i odstąpi?
W fazie pierwszej zarówno przełączniki impulsowe, jak i zwykłe były "prostokątne".
Liczba pinów też jest taka sama.
Impulsowe były chyba trochę wyższe (jak to widać na fotce bebe), ale akurat na tej aukcji z Allegro tego wymiaru nie widać.
Dlatego pytam, skąd wyciągasz wniosek, że są one impulsowe - bo z opisu i fotek nic nie wynika: ani że są, ani że nie są. (Sama "prostokątność" tego nie rozstrzyga).
@laisar Kształt prostokątny akurat tu nie jest dla mnie wyznacznikiem "impulsowności", tylko to był pierwszy strzał na allegro - jak ktoś szuka, to zawsze może dopytać przed kupnem sprzedawcę
może jakby zdjęcia były lepszej jakości, to bym się pomądrzył nt. istnienia rowków i wypustek charakterystycznych dla przełączników impulsowych, a tak to ten, no...
Nie wiem czy był osobny temat (nie znalazłem) odnośnie impulsowego otwierania/zamykania szyb w Lodgy.
Wczoraj jeździłem użyczonym Megane III - miał wszystkie cztery szyby "impulsowe".
W związku z tym naszło mnie pytanie czy w Lodgy też wystarczy podmienić tylko pstryczek (tak zrobiłem w MCV) czy "impulsowość" jest zaszyta gdzie indziej, inna instalacja.
Pstryczki z Megane III wyglądały bardzo podobnie.
A może podejdą pstryczki z nowego Dustera, gdzieś w reklamach była informacja, że ma impulsową szybkę po stronie kierowcy.
wojtus, sama wymiana pstryczka nie pomoże, trzeba tam dołączyć taki moduł tak jak np. z niemieckiej strony albo zajrzyj na tę stronę i będziesz wszystko wiedział, jak działa automatyka szyb.
Wysłany: 2016-05-13, 11:24 moduł sterowania szyb "OTE one touch easy"
Jestem ciekaw czy takie rozwiązanie jak moduł OTE do zamykania/otwierania szyb (taki jak na stronie lzparts) jest już dostępny w Polsce. Czy ktoś może zna polskiego producenta lub dystrybutora takiego sterownika do Sandero Stepway II?
Nie widziałem jeszcze takiego modułu polskiego producenta. Jest za to inny zamiennik, ale to wymaga przeróbki w instalacji, było to naszym forum wałkowane....
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Przejrzałem ten wątek, w którym kolega Bebe przystosował przycisk impulsowy ale to dotyczyło starszych wersji Dacii. Wątek ma już z resztą parę lat. Zastanawia mnie czy to możliwe, że jeszcze żaden producent/fachowiec nie zrobił takiego modułu w Polsce. Bo jednak ta niemiecka cena + koszty wysyłki skłaniają do cierpliwego czekania. Na allegro tylko są zestawy do automatycznego domykania, a mi zależy na impulsowym otwieraniu i zamykaniu szyb. Myślałem, że to nie jest jakoś specjalnie uciążliwe ale jednak najbardziej męczy przy wszelkiego rodzaju bramkach i okienkach (stacje, parkingi). Okno zamyka się wolno i trzeba jednak cały czas trzymać (zmieniając biegi) - dodatkowo w Sandero II te przyciski są także na środku - robi się niewygodnie.
Wysłany: 2016-10-28, 08:48 Sterowanie szyb w drzwiach Sandero II
Właśnie przeglądałem materiały dot. nowej odsłony Sandero Stepway i widzę że pojawiło się trochę nowych rozwiązań. Min. sterowanie impulsowe otwierania szyb w drzwiach kierowcy.
Zastanawiam się czy kupując część będzie można ją zastosować w starszej wersji Sandero II. Podejrzewam, że poza spięciem przewodów i wycięciem otworu w podłokietniku drzwi nie będzie żadnych innych komplikacji montażowych. Co zastanawiające sterowanie w konsoli środkowej pozostało. Co szanowni koledzy myślicie?
Ostatnio zmieniony przez sobol1976 2016-10-28, 08:48, w całości zmieniany 1 raz
sterowanie elektrycznymi szybami w podłokietnikach drzwi - ale na konsoli środkowej też zostało? (Na zagranicznych forach pojawiła się teoria, że jeśli nie jest to błąd wizualizacji, to być może sterują tylnymi).
Na reporterskich zdjęciach rzeczywistych aut w Paryżu widać przyciski w obu miejscach.
Wysłany: 2017-04-16, 22:04 sterowanie impulsowe szybami tylko z jednej strony
Witam.
Otóż mam dustera wersja laureate.ostatnio zauważyłem ze włączniki szyb na drzwiach się różnią. Ten sterujący szyba pasażera jest impulsowy a sterujący szyba kierowcy nie.czy to normalne? Czy może założyli mi nie takie włączniki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum