Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
WIELICZKA - Renault Lisowski
Autor Wiadomość
Pablo 



Marka: Dacia
Model: Logan Laureate
Silnik: 1,6 MPI
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 44
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2008-01-14, 16:21   WIELICZKA - Renault Lisowski

Renault Lisowski Sp. z o. o.
Wieliczka ul. Niepołomska 26d
Salon tel. 012-288-30-00
Serwis tel. 012-278-20-20

Salon i serwis Renault i Dacia. Bardzo fajna obsługa, widać że dbają o klientów, sprzedawca zawsze chętnie odpowiadał na pytania i nie sprawiał wrażenia zblazowanego. Elastyczni jeżeli chodzi o upusty cenowe, choć bez przesady. Dbają również o klienta który już zakupił samochód i to bez dawania do zrozumienia że daćkowy klient to ten gorszy. Po pewnym czasie od zakupu miałem jeszcze pewne pytania na które odpowiedzieli chętnie.
Dorabiałem także u nich drugi komplet kluczyków z pilotem. Na komponenty trzeba było czekać tydzień, zadzwonili, przyjechałem i w półtorej godziny załatwili całą sprawę.
W serwisie byłem jeszcze ze słynnym, opisywanym już na forum drgającym sprzęgłem. Szef serwisu wziął samochód na jazdę testową, zajrzał do silnika i powiedział że nie mieli jeszcze do czynienia z tym problemem więc musi poszukać w manualach. Po dwóch dniach zadzwonili z informacją, że "ten typ tak ma", i trzeba przeczekać aż się wyrobi, co zresztą potwierdziła lektura tego tematu na forum i późniejsza praktyka (obecnie około 7000 i żadnego drgania).
Łyżką dziegciu w tym słoiku miodu są moje ostatnie przejścia z nimi. W skrócie wygląda to tak że gość wyjeżdżając z parkingu rozwalił mi drzwi, które zgodnie z opinią rzeczoznawcy nadawały się po tym do wymiany. Załatwiłem sprawy papierkowe, 10 grudnia poszedłem do serwisu i wstępnie umówiłem się na naprawę na 12-13 grudnia. Przyszedł 13 (pech jakiś czy co) a ja dzwonie do serwisu kiedy mogę przyjeżdżać, na co usłyszałem że mają bardzo dużo samochodów na hali i nie da rady trzeba czekać, może po Nowym Roku.... czekałem więc, przyszły Święta, po nich Nowy Nowy Rok a ja czekałem dalej. Trzeciego stycznia dzwonie do serwisu, przekonany że to już, jednak nie, wygląda na to że w nawale pracy i świąteczno - noworocznej kszątaniny zapomnieli o mnie i trzeba dopiero zamawiać dla mnie drzwi których jak sie dowiaduję chwilowo nie ma w magazynie ( jak by nie można było zrobić tego wcześniej, przypominam że zgłoszenie w warsztacie było z 10 grudnia...), w końcu jednak umówili mnie na jutro na naprawę, więc jak będzie dalej to się dopiero zobaczy, jednak jak na razie ogólna ocena jest jednak zdecydowanie pozytywna.

Dodano 2008-01-22, 17:32:

Odebrałem dzisiaj samochód. Stał w warsztacie tydzień, wrócił wysprzątany w środku i umyty. Wrażenia z kontaktu z serwisem pozytywne :-) . Przegląd okresowy tez u nich zrobię.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-08-12, 12:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marcin 
Administrator



Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 CDTI
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-22, 21:54   

Pablo napisał/a:
Odebrałem dzisiaj samochód. Stał w warsztacie tydzień, wrócił wysprzątany w środku i umyty. Wrażenia z kontaktu z serwisem pozytywne :-) . Przegląd okresowy tez u nich zrobię.

Troche dlugo te drzwi malowali ;-) Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic :roll:
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2008-01-22, 23:02   

Marcin napisał/a:
Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic


Marcin, ja zostalem poinformowany, ze samochod bede mogl odebrac po tygodniu... ;-) za dwa dni minie miesiac jak samochodu nie mam i nic nie wskazuje na to, ze go dostane w najblizszym czasie... przynajmniej kilometrow nie przybywa...
 
Marcin 
Administrator



Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 CDTI
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-23, 01:00   

kas602 napisał/a:
Marcin napisał/a:
Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic


Marcin, ja zostalem poinformowany, ze samochod bede mogl odebrac po tygodniu... ;-) za dwa dni minie miesiac jak samochodu nie mam i nic nie wskazuje na to, ze go dostane w najblizszym czasie... przynajmniej kilometrow nie przybywa...

Ja bym chyba tak spokojnie nie siedzial na waszym miejscu. Skoro ktos (salon) sie umawia na konkretny termin to chyba po cos to jest? Negocjuj jakies gadzety za te opoznienie :mrgreen:
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2008-01-23, 01:02   

W moim przypadku glownie zawinil ubezpieczyciel...
 
Pablo 



Marka: Dacia
Model: Logan Laureate
Silnik: 1,6 MPI
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 44
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2008-01-25, 10:15   

Marcin napisał/a:
Troche dlugo te drzwi malowali ;-) Z czyms takim to w max 3 dni powinni sie zmiescic :roll:


Dobrze oceniam to że już na samym początku powiedzieli ile będzie trwała naprawa, więc mnie nie zaskoczyli :-) . Oprócz tego na dwa dni przed zakończeniem naprawy zadzwonili i umówili się na odbiór na konkretną godzinę. Jedyne moje zastrzeżenia budziła długość oczekiwania na wjazd do warsztatu i rozpoczęcie naprawy (usprawiedliwiali to później olbrzymią ilością aut czekających na naprawę), zaś sam jej przebieg i kontakt z serwisem nie stwarzał już najmniejszych problemów :-)
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2016-03-12, 13:52   

Oceniam to ASO na 6.
Byłem tam już łącznie 3 razy (w tym 2 przeglądy okresowe Sandero i Dustera).
POLECAM.
Ceny dużo niższe niż w ASO Łyki na Al. Pokoju i jakieś takie milsze podejście do klienta (u Łyki serwisowałem auta przez 3 lata więc mam porównanie)
Jedyny minus to godziny pracy :( niestety tylko do 17.00 (u Łyki do 21.00) więc po pracy nie mogę podjechać.
Zostaje sobota lub wolne w pracy wziąć.

Na chwilę obecną - mają we mnie stałego klienta!
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2016-04-07, 19:59   

ostatnio odebrałem Dustera z naprawy gwarancyjnej. Rdza mi wyszła w okolicy wlewu paliwa i na rancie nadkola.
Podczas przeglądy zgłosiłem. Po ok. 2 tygodniach była decyzja Renault Polska o naprawie w ramach gwarancji. Oddałem auto po południu w czwartek. We wtorek -zgodnie z umową- było do odbioru. Wszystko zrobione..auto wysprzątane i wymyte.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne