Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Wyciek czy nie...
Autor Wiadomość
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2007-12-11, 14:02   

dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr
 
RWw 



Marka: Dacia
Model: Logan Laureate
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-12-11, 16:16   

Piotrres, pokazywał kilka postów wcześniej wyciek w tym miejscu. U mnie nie ma śladu wycieku. Wygląda, że to fabrycznie wykonane. Dostałem z serwisu zdjęcie innego silnika, gdzie jest taki sam silikon.



Być może często pojawiały się tam wycieki i "ulepszono" konstrukcję silnika. Nie mam podstaw do reklamacji, bo serwis udowodni, że to uszczelnienie fabryczne czyli po prostu "ten typ tak ma".
_________________
Ryszard
 
Black Eryk 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 06'
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 541
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2007-12-12, 12:32   

jurek napisał/a:
dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr


To szkoda jeszcze ze w każdym miejscu zamiast uszczelek nie zastosują silikonu. Przecież jest często lepszy od uszczelek. Może by tak na głowice zamiast tych uszczelek co je może wydmuchać wstawić silikon - hmm ciekawe ile by się żywotność wydłużyła. Po to są uszczelki żeby je stosować a silikon to se można użyć jak nic już innego się nie da i w dodatku jest to stare auto na którym nam nie zależy. Takie jest moje zdanie.
_________________
LOGAN 1.5 DCI 8-) (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)

Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2007-12-12, 17:44   

Black Eryk napisał/a:
jurek napisał/a:
dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr


To szkoda jeszcze ze w każdym miejscu zamiast uszczelek nie zastosują silikonu. Przecież jest często lepszy od uszczelek. Może by tak na głowice zamiast tych uszczelek co je może wydmuchać wstawić silikon - hmm ciekawe ile by się żywotność wydłużyła. Po to są uszczelki żeby je stosować a silikon to se można użyć jak nic już innego się nie da i w dodatku jest to stare auto na którym nam nie zależy. Takie jest moje zdanie.


Black Eryk, czy Ty (z calym szacunkiem) aby nie przesadzasz? Co za roznica czym to jest uszczelnione. Nie chce mi sie w tej chwili isc na dol do samochodu, ale wydaje mi sie, ze u mnie tez tam nie ma uszczelki jako takiej, a jest wlasnie silikon. Skoro nie ma tam duzego cisnienia i zbyt wysokich temperatur to silkon moze tam byc stosowany fabrycznie. Jesli nie cieknie to spelnia swoje zadanie.
Tak na to patrzac powinni robic tak jak bylo w A-grupowym fiacie 126p mojego brata - uszczelki pod glowica nie bylo, zadnego silikonu tez... Bo po co dawac uszczelke skoro mozna idealnie dopasowac powierzchnie styku glowicy do bloku silnika... Jedno stoi na przeszkodzie: koszty w produkcji seryjnej...
 
Black Eryk 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 06'
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 541
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2007-12-13, 07:17   

kas602 napisał/a:
Black Eryk napisał/a:
jurek napisał/a:
dobry silikon jest czesto lepszy od uszczelki. a jesli jest firmy locktite jak mowi serwis, to mysle, ze nie ma sie czego czepiac. pozdr


To szkoda jeszcze ze w każdym miejscu zamiast uszczelek nie zastosują silikonu. Przecież jest często lepszy od uszczelek. Może by tak na głowice zamiast tych uszczelek co je może wydmuchać wstawić silikon - hmm ciekawe ile by się żywotność wydłużyła. Po to są uszczelki żeby je stosować a silikon to se można użyć jak nic już innego się nie da i w dodatku jest to stare auto na którym nam nie zależy. Takie jest moje zdanie.


Black Eryk, czy Ty (z calym szacunkiem) aby nie przesadzasz? Co za roznica czym to jest uszczelnione. Nie chce mi sie w tej chwili isc na dol do samochodu, ale wydaje mi sie, ze u mnie tez tam nie ma uszczelki jako takiej, a jest wlasnie silikon. Skoro nie ma tam duzego cisnienia i zbyt wysokich temperatur to silkon moze tam byc stosowany fabrycznie. Jesli nie cieknie to spelnia swoje zadanie.
Tak na to patrzac powinni robic tak jak bylo w A-grupowym fiacie 126p mojego brata - uszczelki pod glowica nie bylo, zadnego silikonu tez... Bo po co dawac uszczelke skoro mozna idealnie dopasowac powierzchnie styku glowicy do bloku silnika... Jedno stoi na przeszkodzie: koszty w produkcji seryjnej...



Nie, nie przesadzam.
_________________
LOGAN 1.5 DCI 8-) (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)

Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2007-12-13, 14:46   

Black Eryk napisał/a:
Nie, nie przesadzam.


To dlaczego tam MUSI byc "firmowa" uszczelka a nie silikon?
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2007-12-13, 16:16   

przede wszystkim ze wzgledu na wysokie cisnienie, na ktore silikon nie jest odporny bo jest elastyczny. odpowiednio zastosowany i dobrej jakosci spisuje sie bez zarzutu. pozdr
 
jacala 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 28
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 2007-12-30, 22:22   

Prawdobodobnie jest to jeden z uszczelniaczy typu locktide niewiem jak sie to pisze ale jest tego wiele rodzajow do roznych rzeczy np do zapezpieczania nakretek porzed odkrecaniem tez cos tem maja. Jednorazowa uszcelka nakladana przez maszyne jak odkrecisz to masz problem bo musiesz sobie zalatwic odpowiedni uszcelniacz.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne